Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Krmilno mešalni voz JF-Stoll
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Traktorski priključki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

tine
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27
Prispevkov: 349
Kraj: zali log

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2006 12:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:

Zdaj, če porabijo več energije, mora biti nekaj na boljšem mešanju. Ker energija, ki jo prejmejo mora nekam iti. Vse v segrevanje olja ne gre neskončno veliko, ker bi zavrelo, v segrevanje ležajev tudi ne, ker bi bili zsto kmalu fuč. Lahko, da nastopa večje trenje med krmo in polžem, lahko, da imajo gonila slabši izkoristek. Verjetno pa je odgovor v tem, da vertikalni vozovi mešajo z večjo močjo in zato naredijo bolj homogeno mešanico vseh sestavin.


Problem porabe je v slabem mešanju. Izgube so pa pri trenju materiala ob polža in samega sebe.
Če želiš imeti dobro zmešan obrok pri polžih porabiš veliko časa in energije. Še vedno pa so vertikalni boljši od horizontalnih valjev.

Kvaliteta obroka je pa pri ljubiteljih železja itak nepomembna.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

 

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2006 13:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Citiram:

Zdaj, če porabijo več energije, mora biti nekaj na boljšem mešanju. Ker energija, ki jo prejmejo mora nekam iti. Vse v segrevanje olja ne gre neskončno veliko, ker bi zavrelo, v segrevanje ležajev tudi ne, ker bi bili zsto kmalu fuč. Lahko, da nastopa večje trenje med krmo in polžem, lahko, da imajo gonila slabši izkoristek. Verjetno pa je odgovor v tem, da vertikalni vozovi mešajo z večjo močjo in zato naredijo bolj homogeno mešanico vseh sestavin.


Problem porabe je v slabem mešanju. Izgube so pa pri trenju materiala ob polža in samega sebe.
Če želiš imeti dobro zmešan obrok pri polžih porabiš veliko časa in energije. Še vedno pa so vertikalni boljši od horizontalnih valjev.

Kvaliteta obroka je pa pri ljubiteljih železja itak nepomembna.


Ne vem, če te prav razumem samo ljubitelj železa pravgotovo zahteva visoko kvaliteten krmni obrok. Imeti 50 ali 100 glav v hvlevu pa ne dajati pozornosti kvaliteti krme je bosa. Ljubitelj železa pa tako ali tako moraš biti sicer si samomorilec oziroma ljubitelj garanja in ljubitelj vil!
Moraš pa sam razčistit ali dati nekaj mio za krmilni voz ali pa da krmiš živino na roke ekonomija, čas, primeren hlev....
Sem pa bil sam nekje nad Novim mestom ko ima kmet 170 krav molznic futra pa na roke no silažne bale zapelje v hlev koruzu pa naterese po krmilni mizi deli pa ročno. No saj pred letom je sedaj mislim da ne več. Sam osebno sem mu rekel če dela samomor ker si ne kupi krmilnega voza....
Sicer pa kakor denar sveta vladar...
LP Marolt

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

 

tine
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27
Prispevkov: 349
Kraj: zali log

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2006 20:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nisi me razumel. Nikakor ne trdim, da so vozovi slabi.

Za vsakega rejca voz je napredek, pa če je kakršenkoli.

Druga stvar pa je, da imaš vozove in vozove. In pri taki investiciji in njeni dobi pokritja v naših pogojih in velikostih čred, se to pozna. Rejec v kaki drugi državi s par sto živalmi bo voz, ki mu ne bo dobro delal, nemudoma zamenjal, pri nas ga bo pa v vsakem primeru moral ribat do bridkega konca.
Kaj na naprimer naredi uporabnik, ki ima skoraj nov voz, ki mu mesečno porabi 300 litrov nafte, sosed pa meša tri mesece z enim tankom? Če ga proda, izgubi, če ga uporablja, ga vsak dan stane več, kot je treba. Oskrba z (pre)dragimi vitaminskimi mešanicami ne zagotavlja, da ta stroj zmeša obrok, ki ustreza kravam.

Govoril sem samo o tem. So dobri in slabi vozovi. Sem pa osebno vpleten in nisem povsem nevtralen. Vem pa, kaj govorim in sem videl in prebral najbrž več, kot povprečje tukaj.
Tudi leta dajo malo kilometrine Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

 

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2006 21:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[quote"tine"]So dobri in slabi vozovi. Sem pa osebno vpleten in nisem povsem nevtralen. Vem pa, kaj govorim in sem videl in prebral najbrž več, kot povprečje tukaj.
Tudi leta dajo malo kilometrine Wink[/quote]

V prejšnjem odgovoru sem nekaj pametoval o energiji.
Vpršanje je kje je optimum. Ker vsakdo bi moral iskati le finančni izkoristek oz. finančni izid. Ali je bolje da voz rabi več energije in se ti povrne z večjo količino in boljšim mlekom, ali je bolje, da voz rabi manj energije in je zato tudi mleka malo manj. Vprašanje je ali sta poraba energije in količina mleka (tudi kvaliteta) premosorazmerni oz. kakšna je korelacija med njima. Končno pa je verjetno težko določiti kateri voz je pa top. Precej pa verjetno zavisi tudi od časa mešanja.

Zanima me pa vseeno ali je vertikalni polž boljši od horizontalnih ali ne?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

 

tine
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27
Prispevkov: 349
Kraj: zali log

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2006 22:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Odgovor je tak: voz, ki porabi več energije zaradi tega nikakor ne pripravi sam po sebi boljšega obroka.

Velika poraba energije načeloma pomeni agresivno delovanje na krmo. S tem se uničuje njena struktura. S tem se uničuje optimalna kislost (6,5) vampa, ki se zakisa. S tem se pojavijo presnovne bolezni, poškodbe parkljev, dislokacije in podobno. S tem je tudi mleka manj in ne več. In to z več stroški.

Generalno pa je vertikalni polž boljši oz. manj slab od horizontalnega.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

 

mpuhek
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 21.01. 2006, 13:19
Prispevkov: 270
Kraj: Dragatuš

PrispevekObjavljeno: 12 Jul 2006 12:45    Naslov sporočila: KRMILNI VOZ strauttman

Odgovori s citatom


Evo naš krilni voz strauttman.
Sami smo se odločali med dosti različnimi firmami vozov, hodili po demonstracijah... Na koncu smo se odločili za horizontalen voz z lastnim odvzemom. Med vsemi izjavami nisem zasledil skoraj nobene dobre lastnosti na račun vozov z lastnim odvzemom. Že sam odvzem v silosu je neprimerno boljši kot s katerim koli nakladačem. Kdaj ste še vidli da je z dvemi traktorji boljša računica kot samo z enim Very Happy. Jaz s 100l nafte krmim 60 krav cel mesec. Način in hitrost mešanja(vsaj pri naši) krmilni ni nič slabša kot pri vertikalnih. To je moje mnenje verjamem pa da obstajajo še boljši vozovi kot je ta.
Pa še to. Ti "jf-stoll" si bil ti s strani kake sloge podkupljen da si tk zatrapan v to firmo Very Happy Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

 

tine
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27
Prispevkov: 349
Kraj: zali log

PrispevekObjavljeno: 13 Jul 2006 14:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kot pravi puhek in bi po mojem potrdila večina uporabnikov, je voz napredek v reji in olajšanje dela.

Razlike so pa v podrobnostih, ki jih po zaslugi naših 'strokovnih' služb in tudi fakultet, ne poznamo dovolj in jim sploh ne posvečamo potrebne pozorosti.

Že če vprašam tiste člane foruma, ki se intenzivneje ukvarjajo z mlečno pridelavo, koliko jim krave pojedo na krmni dan, bi dobil od večine zgolj začudene poglede. Pa bi lahko rekel, da s(m)o tukaj prisotni vsaj malo nad državnim povprečjem. Mlečno proizvodnjo pač izpostavljam, ker so rezultati merljivi dnevno.

Če vzamemo, da pri 'ročnem' krmljenju dosegamo konzum do 18 kg SS/krmni dan, ga lahko z najslabšim vozom dvignemo na 20 kg in velik napredek je tu. Razlike med vozovi se pa začenjajo tukaj in z dobrim vozom lahko dvigneš konzum tudi do 26-28 kg. Tu se pa začnejo razlike in tiste decimalke, ki ti na dolgi rok prinašajo plus ali minus.

V normalnih pogojih.

Dokler pa je uspešnost obrata bolj odvisna od sposobnosti izpolnjevanja vlog in črpanja raznih sredstev, je pa res škoda časa, da se ukvarjamo s takimi malenkostmi, kot je racionalnost in smotrnost prireje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

 

profarm
Trgovina Profarm


Pridružen/-a: 13.05. 2006, 15:04
Prispevkov: 77
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: 13 Jul 2006 15:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zdravo Tine;
Ker vem(o) da dobro poznaš mešalne vozove Keenan in strategijo te firme, me zanima kako to, da Keenan ne proizvaja tudi mešalnih vozov z vertikalnim mešanjem? Vsaj kolikor vem jaz, je temu tako.
Hvala za odgovor...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

 

tine
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27
Prispevkov: 349
Kraj: zali log

PrispevekObjavljeno: 13 Jul 2006 19:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Keenan kot vodilna firma v svetu na področju mešalnih vozov, sledi tradiciji svoje zasnove, ki se je doslej pokazala kot najuspešnejša v pogledu zanesljivosti in raznovrstnosti uporabe.

Voz omogoča tako mešanje in krmljenje TMR obroka iz celega ali rezanega materiala, kot obdelavo zrnja z lugom, pranje in rezanje okopavin, predpripravo koncentratov.

Vse to pa dela po celem svetu, od severne Kanade in Švedske pa do Čila, Brazilije, Južne Afrike, Avstralije, Nove Zelandije...

Da pa edini uporabljajo tak način mešanja, je pa posledica njihove patentne zaščite.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

 

JF-STOLL
Vajenec


Pridružen/-a: 15.06. 2006, 17:02
Prispevkov: 34

PrispevekObjavljeno: 04 Avg 2006 17:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Prvo kot prvo naj povem da ni več generalni zastopnik JF-STOLL Sloga Kranj . Ostalo jim pa je seveda nekaj strojev na zalogi. Druga zadeva. Skoraj na vsaki kmetiji sta dva traktorja ali več in sprednji nakladač. Jasno pa je da je smiselno odšteti še za malo boljši rezilec silaže, ki ne žaga in s tem razcafra ampa stisne preko hidravličnih cilindrov-rez je čist in ne prihaja do gretja silaže. Kako pa nalagaš krmila,koruzo in koncentrate v samonakladalni voz?

Druga stvar je da je JF-STOLL ov voz narejen iz visoko utrjenega jekla S650, zato je lažji in bolj odporen kot drugi(mislim da je nesmiselno razlagati o kvaliteti jekla S650 saj tu že moraš dobro poznati Gradiva iz strojništva).

Impulzno mešanje ,ki je patentirano , kvaliteten material , ki omogoča nizko lastno težo in centralno mazanje počasi tekočega reduktorja , so argumenti ,ki me še vedno prepričajo .

Teoretično pri samoodvzemnih vozovih pride do con ki zadržujejo silažo in ne pride do popolnega mešanja na račun naprave za samoodvzem. Dolgoročno pa več gibajočih delov pomeni več vzdrževanja in večjo porabo goriva.

Jasno pa je da se vsak sam odloča o svoji potrebi in svojem denarju in tako je tudi prav. Forum samo širi znanje in ga primerja s praktičnimi izkušnjami in tako naj bo tudi v naprej. Veliko uspeha

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

 

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Traktorski priključki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.