Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tine Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27 Prispevkov: 349 Kraj: zali log
|
Objavljeno: 22 Jun 2006 12:28 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Zdaj, če porabijo več energije, mora biti nekaj na boljšem mešanju. Ker energija, ki jo prejmejo mora nekam iti. Vse v segrevanje olja ne gre neskončno veliko, ker bi zavrelo, v segrevanje ležajev tudi ne, ker bi bili zsto kmalu fuč. Lahko, da nastopa večje trenje med krmo in polžem, lahko, da imajo gonila slabši izkoristek. Verjetno pa je odgovor v tem, da vertikalni vozovi mešajo z večjo močjo in zato naredijo bolj homogeno mešanico vseh sestavin. |
Problem porabe je v slabem mešanju. Izgube so pa pri trenju materiala ob polža in samega sebe.
Če želiš imeti dobro zmešan obrok pri polžih porabiš veliko časa in energije. Še vedno pa so vertikalni boljši od horizontalnih valjev.
Kvaliteta obroka je pa pri ljubiteljih železja itak nepomembna. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marolt Moderator & Forumovec leta 2009

Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 22 Jun 2006 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Citiram: |
Zdaj, če porabijo več energije, mora biti nekaj na boljšem mešanju. Ker energija, ki jo prejmejo mora nekam iti. Vse v segrevanje olja ne gre neskončno veliko, ker bi zavrelo, v segrevanje ležajev tudi ne, ker bi bili zsto kmalu fuč. Lahko, da nastopa večje trenje med krmo in polžem, lahko, da imajo gonila slabši izkoristek. Verjetno pa je odgovor v tem, da vertikalni vozovi mešajo z večjo močjo in zato naredijo bolj homogeno mešanico vseh sestavin. |
Problem porabe je v slabem mešanju. Izgube so pa pri trenju materiala ob polža in samega sebe.
Če želiš imeti dobro zmešan obrok pri polžih porabiš veliko časa in energije. Še vedno pa so vertikalni boljši od horizontalnih valjev.
Kvaliteta obroka je pa pri ljubiteljih železja itak nepomembna. |
Ne vem, če te prav razumem samo ljubitelj železa pravgotovo zahteva visoko kvaliteten krmni obrok. Imeti 50 ali 100 glav v hvlevu pa ne dajati pozornosti kvaliteti krme je bosa. Ljubitelj železa pa tako ali tako moraš biti sicer si samomorilec oziroma ljubitelj garanja in ljubitelj vil!
Moraš pa sam razčistit ali dati nekaj mio za krmilni voz ali pa da krmiš živino na roke ekonomija, čas, primeren hlev....
Sem pa bil sam nekje nad Novim mestom ko ima kmet 170 krav molznic futra pa na roke no silažne bale zapelje v hlev koruzu pa naterese po krmilni mizi deli pa ročno. No saj pred letom je sedaj mislim da ne več. Sam osebno sem mu rekel če dela samomor ker si ne kupi krmilnega voza....
Sicer pa kakor denar sveta vladar...
LP Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tine Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27 Prispevkov: 349 Kraj: zali log
|
Objavljeno: 22 Jun 2006 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Nisi me razumel. Nikakor ne trdim, da so vozovi slabi.
Za vsakega rejca voz je napredek, pa če je kakršenkoli.
Druga stvar pa je, da imaš vozove in vozove. In pri taki investiciji in njeni dobi pokritja v naših pogojih in velikostih čred, se to pozna. Rejec v kaki drugi državi s par sto živalmi bo voz, ki mu ne bo dobro delal, nemudoma zamenjal, pri nas ga bo pa v vsakem primeru moral ribat do bridkega konca.
Kaj na naprimer naredi uporabnik, ki ima skoraj nov voz, ki mu mesečno porabi 300 litrov nafte, sosed pa meša tri mesece z enim tankom? Če ga proda, izgubi, če ga uporablja, ga vsak dan stane več, kot je treba. Oskrba z (pre)dragimi vitaminskimi mešanicami ne zagotavlja, da ta stroj zmeša obrok, ki ustreza kravam.
Govoril sem samo o tem. So dobri in slabi vozovi. Sem pa osebno vpleten in nisem povsem nevtralen. Vem pa, kaj govorim in sem videl in prebral najbrž več, kot povprečje tukaj.
Tudi leta dajo malo kilometrine  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 22 Jun 2006 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
[quote"tine"]So dobri in slabi vozovi. Sem pa osebno vpleten in nisem povsem nevtralen. Vem pa, kaj govorim in sem videl in prebral najbrž več, kot povprečje tukaj.
Tudi leta dajo malo kilometrine [/quote]
V prejšnjem odgovoru sem nekaj pametoval o energiji.
Vpršanje je kje je optimum. Ker vsakdo bi moral iskati le finančni izkoristek oz. finančni izid. Ali je bolje da voz rabi več energije in se ti povrne z večjo količino in boljšim mlekom, ali je bolje, da voz rabi manj energije in je zato tudi mleka malo manj. Vprašanje je ali sta poraba energije in količina mleka (tudi kvaliteta) premosorazmerni oz. kakšna je korelacija med njima. Končno pa je verjetno težko določiti kateri voz je pa top. Precej pa verjetno zavisi tudi od časa mešanja.
Zanima me pa vseeno ali je vertikalni polž boljši od horizontalnih ali ne? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tine Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27 Prispevkov: 349 Kraj: zali log
|
Objavljeno: 22 Jun 2006 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Odgovor je tak: voz, ki porabi več energije zaradi tega nikakor ne pripravi sam po sebi boljšega obroka.
Velika poraba energije načeloma pomeni agresivno delovanje na krmo. S tem se uničuje njena struktura. S tem se uničuje optimalna kislost (6,5) vampa, ki se zakisa. S tem se pojavijo presnovne bolezni, poškodbe parkljev, dislokacije in podobno. S tem je tudi mleka manj in ne več. In to z več stroški.
Generalno pa je vertikalni polž boljši oz. manj slab od horizontalnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mpuhek V.I.P

Pridružen/-a: 21.01. 2006, 13:19 Prispevkov: 270 Kraj: Dragatuš
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tine Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27 Prispevkov: 349 Kraj: zali log
|
Objavljeno: 13 Jul 2006 14:51 Naslov sporočila: |
|
|
Kot pravi puhek in bi po mojem potrdila večina uporabnikov, je voz napredek v reji in olajšanje dela.
Razlike so pa v podrobnostih, ki jih po zaslugi naših 'strokovnih' služb in tudi fakultet, ne poznamo dovolj in jim sploh ne posvečamo potrebne pozorosti.
Že če vprašam tiste člane foruma, ki se intenzivneje ukvarjajo z mlečno pridelavo, koliko jim krave pojedo na krmni dan, bi dobil od večine zgolj začudene poglede. Pa bi lahko rekel, da s(m)o tukaj prisotni vsaj malo nad državnim povprečjem. Mlečno proizvodnjo pač izpostavljam, ker so rezultati merljivi dnevno.
Če vzamemo, da pri 'ročnem' krmljenju dosegamo konzum do 18 kg SS/krmni dan, ga lahko z najslabšim vozom dvignemo na 20 kg in velik napredek je tu. Razlike med vozovi se pa začenjajo tukaj in z dobrim vozom lahko dvigneš konzum tudi do 26-28 kg. Tu se pa začnejo razlike in tiste decimalke, ki ti na dolgi rok prinašajo plus ali minus.
V normalnih pogojih.
Dokler pa je uspešnost obrata bolj odvisna od sposobnosti izpolnjevanja vlog in črpanja raznih sredstev, je pa res škoda časa, da se ukvarjamo s takimi malenkostmi, kot je racionalnost in smotrnost prireje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
profarm Trgovina Profarm

Pridružen/-a: 13.05. 2006, 15:04 Prispevkov: 77 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: 13 Jul 2006 15:13 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo Tine;
Ker vem(o) da dobro poznaš mešalne vozove Keenan in strategijo te firme, me zanima kako to, da Keenan ne proizvaja tudi mešalnih vozov z vertikalnim mešanjem? Vsaj kolikor vem jaz, je temu tako.
Hvala za odgovor... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tine Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27 Prispevkov: 349 Kraj: zali log
|
Objavljeno: 13 Jul 2006 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
Keenan kot vodilna firma v svetu na področju mešalnih vozov, sledi tradiciji svoje zasnove, ki se je doslej pokazala kot najuspešnejša v pogledu zanesljivosti in raznovrstnosti uporabe.
Voz omogoča tako mešanje in krmljenje TMR obroka iz celega ali rezanega materiala, kot obdelavo zrnja z lugom, pranje in rezanje okopavin, predpripravo koncentratov.
Vse to pa dela po celem svetu, od severne Kanade in Švedske pa do Čila, Brazilije, Južne Afrike, Avstralije, Nove Zelandije...
Da pa edini uporabljajo tak način mešanja, je pa posledica njihove patentne zaščite. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JF-STOLL Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2006, 17:02 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 04 Avg 2006 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Prvo kot prvo naj povem da ni več generalni zastopnik JF-STOLL Sloga Kranj . Ostalo jim pa je seveda nekaj strojev na zalogi. Druga zadeva. Skoraj na vsaki kmetiji sta dva traktorja ali več in sprednji nakladač. Jasno pa je da je smiselno odšteti še za malo boljši rezilec silaže, ki ne žaga in s tem razcafra ampa stisne preko hidravličnih cilindrov-rez je čist in ne prihaja do gretja silaže. Kako pa nalagaš krmila,koruzo in koncentrate v samonakladalni voz?
Druga stvar je da je JF-STOLL ov voz narejen iz visoko utrjenega jekla S650, zato je lažji in bolj odporen kot drugi(mislim da je nesmiselno razlagati o kvaliteti jekla S650 saj tu že moraš dobro poznati Gradiva iz strojništva).
Impulzno mešanje ,ki je patentirano , kvaliteten material , ki omogoča nizko lastno težo in centralno mazanje počasi tekočega reduktorja , so argumenti ,ki me še vedno prepričajo .
Teoretično pri samoodvzemnih vozovih pride do con ki zadržujejo silažo in ne pride do popolnega mešanja na račun naprave za samoodvzem. Dolgoročno pa več gibajočih delov pomeni več vzdrževanja in večjo porabo goriva.
Jasno pa je da se vsak sam odloča o svoji potrebi in svojem denarju in tako je tudi prav. Forum samo širi znanje in ga primerja s praktičnimi izkušnjami in tako naj bo tudi v naprej. Veliko uspeha |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|