Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 16 Okt 2011 10:20 Naslov sporočila: |
|
|
Lamborghini:
R3 EVO 85,100,110
Deutz:
Agrofarm 410,420,430
Ta dva traktorja sta kolikor vem oba identična in imata deutzov euro3 motor.
Mi si lastimo 420, znanec pa 430. Razlika v moči je opazna, ampak tako huda pa spet ne.
Glede opreme pa nevem ali je pri Lamborghiniju pravtako GS, Profiline,...
Nasplošno pa, če nimaš smole in se ti traktor ne kvari je stvar vredna svojega denarja.
Vidim že komunalce imajo R3 Evo 100 kar dobro na***e, je pa res da so imeli probleme z inventorjem.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 12:08 Naslov sporočila: |
|
|
LABIN je napisal/a: | Pozdravljeni
Imamo Lamborghini 880f, letnik 1995. Traktor ima nekakšno okvaro na kardanu. Ko pritisneš za vlkop kardana na armaturi sveti, da deluje medtem, ko pa gred ne dela (se ne vrti). Če želim vklopiti kardan moram prestaviti ročico, ki je na desni strani. Ta pa gre zelo na trdo (ko prestaviš škrta). Ali kdo ve kaj je napaka in kako se bi dalo to popraviti? |
rasko81 je napisal/a: | Ročica s katero vkljaplaš kardan je namenjena za izbiro števila obratov kardana in to spreminjaš, ko je v ugasnjenem kardanu. Npr. prvo izbereš obrate kardana (540 ali 750) nato pa s pritiskom na gumb, kateri ti bo prižgal tudi lučko na armaturni plošči, vklopiš kardan. |
LABIN je napisal/a: | rasko81 je napisal/a: | Ročica s katero vkljaplaš kardan je namenjena za izbiro števila obratov kardana in to spreminjaš, ko je v ugasnjenem kardanu. Npr. prvo izbereš obrate kardana (540 ali 750) nato pa s pritiskom na gumb, kateri ti bo prižgal tudi lučko na armaturni plošči, vklopiš kardan. |
Ja to razumem. Težava je v tem, da z gumbom vžgeš le lučko na armaturi in ne kardana. Zanima me, če je kdo imel takšno okvaro in kako jo je rešil? |
licek je napisal/a: | LABIN je napisal/a: | rasko81 je napisal/a: | Ročica s katero vkljaplaš kardan je namenjena za izbiro števila obratov kardana in to spreminjaš, ko je v ugasnjenem kardanu. Npr. prvo izbereš obrate kardana (540 ali 750) nato pa s pritiskom na gumb, kateri ti bo prižgal tudi lučko na armaturni plošči, vklopiš kardan. |
Ja to razumem. Težava je v tem, da z gumbom vžgeš le lučko na armaturi in ne kardana. Zanima me, če je kdo imel takšno okvaro in kako jo je rešil? |
Ja če je ročica na levi starni na sredini in vklopiš krdan gori samo lučka in krdan se ne suče če pa ročico prestaviš naprej (750) ali nazaj (540) in pritisneš na gumb za vklop se bi mogel krdan sukati
Mogoče ti ročica za nastavljenje obratov nagaja ali pa se jo moreš sam malo navadit ker tudi mene je na začetku zajebaval nastavitev obratov ker se more ročica zataknit da imaš naštelane obrate |
LABIN je napisal/a: | licek je napisal/a: | LABIN je napisal/a: | rasko81 je napisal/a: | Ročica s katero vkljaplaš kardan je namenjena za izbiro števila obratov kardana in to spreminjaš, ko je v ugasnjenem kardanu. Npr. prvo izbereš obrate kardana (540 ali 750) nato pa s pritiskom na gumb, kateri ti bo prižgal tudi lučko na armaturni plošči, vklopiš kardan. |
Ja to razumem. Težava je v tem, da z gumbom vžgeš le lučko na armaturi in ne kardana. Zanima me, če je kdo imel takšno okvaro in kako jo je rešil? |
Ja če je ročica na levi starni na sredini in vklopiš krdan gori samo lučka in krdan se ne suče če pa ročico prestaviš naprej (750) ali nazaj (540) in pritisneš na gumb za vklop se bi mogel krdan sukati
Mogoče ti ročica za nastavljenje obratov nagaja ali pa se jo moreš sam malo navadit ker tudi mene je na začetku zajebaval nastavitev obratov ker se more ročica zataknit da imaš naštelane obrate |
Mislim, da se nismo najbolje razumeli. Za nastavljanje obratov kardana imamo ročico zunaj kabine na zadnjem delu pri priključku za prikolico. V notranjosti pa je ročica s katero nastaviš vrtenje, ki je sinhrono z gibanjem traktorja ali pa vrtenje za priključke kot so nakladalka,... V nobenem primeru ne moreš kardana vklopiti normalno (z sklopko saj se gred vrti tudi ko ne gori lučka na armaturi) kot sem ga pri zetorju-brez škrtanja. |
mstrek je napisal/a: | asebok je napisal/a: | Pozdravljeni!!!!!!!
Zanima me če se mi splača iti z stayrja na ta traktor?
Mi lahko kdo kaj opiše kako vse to deluje ker tipk ima kot letalo. |
|
licek je napisal/a: | LABIN je napisal/a: |
Mislim, da se nismo najbolje razumeli. Za nastavljanje obratov kardana imamo ročico zunaj kabine na zadnjem delu pri priključku za prikolico. V notranjosti pa je ročica s katero nastaviš vrtenje, ki je sinhrono z gibanjem traktorja ali pa vrtenje za priključke kot so nakladalka,... V nobenem primeru ne moreš kardana vklopiti normalno (z sklopko saj se gred vrti tudi ko ne gori lučka na armaturi) kot sem ga pri zetorju-brez škrtanja. |
Ali lahko malo poslikaš da bi mi videli kako imaš to nareto |
LABIN je napisal/a: | licek je napisal/a: |
Ali lahko malo poslikaš da bi mi videli kako imaš to nareto |
Zdravo
Sem si vzel čas in malo poslikal. Upam, da fotografije pokažejo dovolj, čeprav je težava v tem, da je zadnje dni zelo slaba svetloba in ne moreš poslikati tako kot si želiš. Z flešem bi se pa vse bleščalo. Če vas pa še kaj zanima pa kar vprašajte.
http://www.mojalbum.com/urbandimec/deli
Naj te spomnim, da to ni standardni traktor tako kot dorado ampak je to sadjarska verzija. Tako ima mnogo manj prostorno kabino in ima most med nogami. Primerjaš ga lahko z Sametovim Fruttetom in menim, da imajo tudi oni tako razporejene komande. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
licek Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.11. 2009, 17:10 Prispevkov: 206 Kraj: štajerska velenje vinska gora
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
LABIN Kmetovalec
Pridružen/-a: 10.12. 2011, 09:13 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
Kar je obroženo z rdečo je neke vrste stikalo s katerim prestavljaš med hitrostmi kardana. Na eni strani ima elektronsko stikalo drugače pa ima dva zatiča s katerima zatakneš, da ostane na poziciji. In od tam ni nobene vzvodovja, le kabli. Tako, da bo najbolje, da najdem kakšnega serviserja in da mojster pogleda kaj je narobe. Dodal sem še eno fotografijo, na kateri sem označil stikalo (rdeče), zatiča (rumeno), vzvod za premikanje hitrosti (zeleno) in pa kablovje, ki gre iz stikala (oranžno).
Vseeno hvala za trud. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
licek Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.11. 2009, 17:10 Prispevkov: 206 Kraj: štajerska velenje vinska gora
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 14:27 Naslov sporočila: |
|
|
LABIN je napisal/a: | Kar je obroženo z rdečo je neke vrste stikalo s katerim prestavljaš med hitrostmi kardana. Na eni strani ima elektronsko stikalo drugače pa ima dva zatiča s katerima zatakneš, da ostane na poziciji. In od tam ni nobene vzvodovja, le kabli. Tako, da bo najbolje, da najdem kakšnega serviserja in da mojster pogleda kaj je narobe. Dodal sem še eno fotografijo, na kateri sem označil stikalo (rdeče), zatiča (rumeno), vzvod za premikanje hitrosti (zeleno) in pa kablovje, ki gre iz stikala (oranžno).
Vseeno hvala za trud. |
Jaz imam mehansko prestavljanje obrato krdana vklop pa imam električni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bceh007 Vajenec
Pridružen/-a: 23.02. 2012, 19:57 Prispevkov: 4 Kraj: Žikarce
|
Objavljeno: 24 Feb 2012 08:33 Naslov sporočila: Kaj je to? |
|
|
Mene pa zanima za kaj se uporablja tale gumb? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 24 Feb 2012 08:45 Naslov sporočila: |
|
|
Nastavlanje pretoka olja za 1. hidravlični ventil.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 21 Jun 2012 17:06 Naslov sporočila: |
|
|
Ali je morda kdo naknadno montiral čelno hidravliko in prednjo kardansko gred (neoriginalno) na traktor Lamborghini Premium, Same Silver, Hürlimann XT? Če ja, kako je rešen prenos gredi iz motorja?
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1746
|
Objavljeno: 26 Jun 2012 09:18 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | Ali je morda kdo naknadno montiral čelno hidravliko in prednjo kardansko gred (neoriginalno) na traktor Lamborghini Premium, Same Silver, Hürlimann XT? Če ja, kako je rešen prenos gredi iz motorja?
LP JCB FAST TRACK |
Kontaktiraj uporabnika @nejc ki jo ima na silverju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New Holland Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41 Prispevkov: 1116 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 26 Jun 2012 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
steyrleon je napisal/a: | JCB FAST TRACK je napisal/a: | Ali je morda kdo naknadno montiral čelno hidravliko in prednjo kardansko gred (neoriginalno) na traktor Lamborghini Premium, Same Silver, Hürlimann XT? Če ja, kako je rešen prenos gredi iz motorja?
LP JCB FAST TRACK |
Kontaktiraj uporabnika @nejc ki jo ima na silverju. |
On ima originalno če jaz kaj vem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|