Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Schap Traktorist
Pridružen/-a: 04.09. 2007, 07:11 Prispevkov: 145 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: 09 Maj 2014 06:24 Naslov sporočila: |
|
|
V primerjavi z Sipom je Reform tračni obračalnik lahek kot pero in je tudi drugače narejen (vležajenje vilic). Bistveno je tudi, da so kolesa bliže obračalniku, zato odlično sledi terenu. Sam uporabljam reform 3x13 na Metracu 2003 in sem zelo zadovoljen. Če pa daš obračalnik zadaj pa itak izgubiš živce. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
severnimedo Vajenec
Pridružen/-a: 08.05. 2014, 14:22 Prispevkov: 17 Kraj: Severni pol
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
Objavljeno: 13 Maj 2014 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
Po podatkih ima molon 210 4D 235 kg. Ja, po mojih izkušnjah je težak in ne preveč primeren za strmine, res pa je da lepo grabi. Molon s tremi prsti ima 195 kg, kar se mi zdi še vedno veliko. MOLON 210 3D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
severnimedo Vajenec
Pridružen/-a: 08.05. 2014, 14:22 Prispevkov: 17 Kraj: Severni pol
|
Objavljeno: 26 Maj 2014 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
V petek pripeljal TKM sežana UTO 2050. pa bomo čez par dni videli kako se obnese. Zaenkrat zgleda dosti lahek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1985 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 27 Maj 2014 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
Sam dosedaj še nisem imel občutka, da bi bil pretežak. Res je pa, da nastavim vzmeti tako, da lahko grablje dvignem z rokami in s tem povečam obremenitev prve preme in posledično boljši oprijem koles. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
severnimedo Vajenec
Pridružen/-a: 08.05. 2014, 14:22 Prispevkov: 17 Kraj: Severni pol
|
Objavljeno: 19 Feb 2015 13:27 Naslov sporočila: |
|
|
Spet mam eno "neumno" idejo. Torej metrac 3003 ima mehanske bobnaste zavore. Zelo dobro primejo ko so hladne, ko pa kakšno uro voziš gor pa dol in ustavljaš sred brega, pa se precej segrejejo in vedno manj primejo. Pol ni več zabavno, če se moreš obešat na pedal, da obstojiš.
Bobnastih zavorah je težava, da je naležna površina lamele na celotnem bobnu in se hitro grejejo. Trenje=segrevanje.
Mehanizem zavor se mi zdi da je identičen tistemu od VW hrošča.
Js sem pa prišel na idejo, da bi dodal servo ojačevalnik zavor, kar bi zelo zmanjšalo potreben pritisk pedala.
Me pa zanima, če se je kdo že ukvarjal s tem in ima kakšne izkušnje?
Al je bolš da dam na streho en 200 literski sod vode, pa na vsak boben eno malo cevko, da sproti hladim bobne.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Schap Traktorist
Pridružen/-a: 04.09. 2007, 07:11 Prispevkov: 145 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: 20 Feb 2015 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem imaš prekurjene ferode. Probaj na novo nanetat ali daj obnovit. Za začetek jih pošteno obrusi in na novo nastavi, preveri tudi če je treba bobne pobrusiti. Meni delajo v nulo in se nikoli ne pregrejejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
severnimedo Vajenec
Pridružen/-a: 08.05. 2014, 14:22 Prispevkov: 17 Kraj: Severni pol
|
Objavljeno: 20 Feb 2015 10:29 Naslov sporočila: |
|
|
Vsako sezono jih spomladi pobrusim očistim in ni problem v zažganosti ali prekurjenosti.
Problem segrevanja je zaradi načina dela. Namreč ko suho seno potiskam v cesto je kul, ker se ne rabiš ustavljat vmes in "popravljat". Ogromno pa spravljam silažo, kjer se trava zrola pod vile, in moraš ustavit, peljat malo naprej, spet ustaviš, spet 10 metrov tiščiš, spet ustaviš, popravljaš...in to narediš 50 krat v maksimalni strmini, kjer je še možno s takim traktorjem sploh vozit, je za vsako ustavljanje potrebna sila in pri vsakem ustavljanju se zavore bolj segrejejo, kot predvidevam tebi pri košnji, kjer se ustaviš na vsaki strani zgolj za obračanje, oz pri delu s pajkom, kjer vozhiš bolj kot ne naravnost.
30 stopinj ozračje+intenzivno zaviranje tri ure skupaj....tudi tvoje zavore nebi ostale hladne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 20 Feb 2015 12:48 Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj pakne za bolj mehke. Obraba bo lahko nekajkrat večja, vendar se bodo manj grele in so nekoliko manj občutljive na raztezanje bobna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 21 Feb 2015 10:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ima kdo izkušnje z Reform Mounty 100?
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=9310546&show=1
Sem primerjal tehnične podatke z mojim Fendt 209S, pa je Reform težji, večje osne obremenitve, večja skupna teža, šasija, brezstopenjski menjalnik...
Avstrijci ga uporabljajo tudi za v gozd, komunalne storitve,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|