Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




čip tuning traktorja z commonrail
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 09:35    Naslov sporočila: čip tuning traktorja z commonrail

Odgovori s citatom


Lep pozdrav!
zanima me, kaj si mislite o teh čipih za moč, ki jih priklopiš na senzor pritiska v vodu?

tukaj je par strani ki te čipe prodajajo za okoli 500€, kar se mi zdi dokaj ugodno. ker imaš potem namesto 125 KM kar 150 KM

klik

klik

s tem da pred servisom zadevo odklopiš v 15 minutah kar se mi zdi bistveno za garancijo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 09:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To je edn pri nas nekaj sprobaval na DF agtrotron 130. Čipal so ga na okoli 160 km in je baje DF trgov gate. Je bil pa kestl še enkrat hitrš prazn. Čip so po enem dnevu vzeli vn.
Moraš pa gledat na to, če se že spraviš čipat, da ga čipaš do neke meje. Vsak traktor ima neke sposobnosti, koliko mašina zdrži in geštel, če pretiravaš pa začne crkavat.... Pol pa maš čip za 500€ pa traktor k je isto vreden 500€ ko je vs preteran.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 10:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ja je tudi odvisno od motorja. glede na to da delajo SISU motorje na finskem, kjer v valtrah morjo zdržat dost dela mislim da so precej vzdržljivi motorji. glede tanka pa dvomim da bi bil tolko hitreje prazen. sej se ja navor poveča in če pol recimo orješ z isto hitrostjo v višji prestavi z manj obrati je logično d manj pokur. če pa ti pol navitga teraš do konca se pa jasno da pozna. in verjetno ga neboš šel navijat do konca.
tisti čip pri čiptuning direct se mi dopade ker ima pokazatelj delovanja
(sem prebral tudi navodila, vse lepo razloži.)


edit:
pa ne da so DF motorji slabi, da nebi kdo tako razumel Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 13:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kakor hočeš se lahko obrneš, rit imaš vedno zadaj. Če ne trpi poraba goriva, pa trpi transmisija in kompleten sistem za vbrizg goriva. Višji tlak turbine tudi ne prispeva k vzdržljivosti motorja. Poleg tega ostaja izpušni sistem isti in je ob večjem pretoku večja ovira ispušnim plinom. Analogno sesalni sistem. Vsaka stvar se nekako plača (vrača).

Najbrž ni smiselno moči motorja povečati nad moč traktorja, ki je najmočnejši v seriji!?

@Luksi, sicer ne v isti temi, pa vendar skoraj v isti sapi poudarjaš malenkostno razbremenitev transmisije pri obračanju na ozarah, na drugi strani pa že gledaš kako boš s prestavo ali dve višje oral pri isti hitrosti. Nelogično!?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 15:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
Najbrž ni smiselno moči motorja povečati nad moč traktorja, ki je najmočnejši v seriji!?


Podpis pod to! Sicer pa verjamem, da po "navitju" traktor ne bo več pil če boš delal naprej z istimi priključki in z isto težko nogo! Ker ima traktor več navora pri nižjih delovnih obratih motorja-za to pa vsi vemo tisto znano krivuljo...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 16:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Navor se bistveno ne spremeni pri tem, poveča se predvsem moč!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 17:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Se strinjam... najmočnejši motor v seriji dodatno čipat zan biti problem na kakšni sklopki ali kje drugje....
Vsaj jaz se že dobro leto vozim s čipanim avtom (30kkm)pa ni nobenih problemov, edino poraba je mogoče manjša Very Happy
Se pa je baje zgodilo da pri 1.6HDI ni sklopka prenesla dodatne obremenitve. (dolgoročno)

Vsaj za avte sedaj valja da razni black boxi niso priporočljivi in je bolje direkt čip popravljat. (softwersko, da ne bo kdo s ledkolmom okol čipov skakal Twisted Evil )

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 17:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:
Navor se bistveno ne spremeni pri tem, poveča se predvsem moč!

čist odvisno od motorja in od tistega ki ti dela čip....
Ponavadi je išji navor (v nižjih obratih) bolj uporaben kot pa višja moč na polnih obratih Rolling Eyes
Razen če si navajen imeti gas "digitalno" vklopljen (1 oz 0)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 19:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jah, tranzmisija ki jo ima naš 6460 se uporablja pri traktorjih največje moči 230 KM tako da tu ne vidim problema. takisto sem našel na netu podatke za ta motor (sisu 44CWA) ki se uporablja še kje drugje kot v traktorjih da je največja moč pri enem gozdarskem stroju in sicer 117kw, dočim bi ob uporabi čipa imel naš le 110kw. ma nevem, verjetno itak nebomo tega vgrajevali ker je riskantno. malo sva se z očetom menla pa nisva ziher al ja al ne. bomo videli Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Savinjčan
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56
Prispevkov: 538
Kraj: savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 22:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
jah, tranzmisija ki jo ima naš 6460 se uporablja pri traktorjih največje moči 230 KM tako da tu ne vidim problema. takisto sem našel na netu podatke za ta motor (sisu 44CWA) ki se uporablja še kje drugje kot v traktorjih da je največja moč pri enem gozdarskem stroju in sicer 117kw, dočim bi ob uporabi čipa imel naš le 110kw. ma nevem, verjetno itak nebomo tega vgrajevali ker je riskantno. malo sva se z očetom menla pa nisva ziher al ja al ne. bomo videli Smile


to si pa mal za lase prvleku vaš 130 konjski pa nebo imev enako transmisijo kot 230 konjev ,ze po velikosti traktorjev negre skup Rolling Eyes

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
Stran 1 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.