Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aaron Vajenec
Pridružen/-a: 17.01. 2007, 15:38 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 24 Apr 2012 14:15 Naslov sporočila: |
|
|
Flesko je napisal/a: | Kolko nafte ti rabi IMT na uro pri cepljenju? |
Po pravici povedano nisem nikoli spremljal porabe. Motor imam med cepljenjem nekje na 900 do 1000 o/min. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kriko07 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 25.09. 2011, 10:10 Prispevkov: 381 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 30 Apr 2012 07:19 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo pred parimi tedni cepili drve.
Cepilca smo si sposodili,bil je Krpan...17 tonski.
Traktor ne ponuca skoraj nič nafte,ker dela skoraj pod normalnim gasom *štant gasom* tako da ti priporočam Krpana |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortes Vajenec
Pridružen/-a: 04.05. 2012, 15:25 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 04 Maj 2012 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
imam hidravlični cepilec za drva pokončni (max.~500mm) ki ga žene ZETOR 47KM (kardan prek menjalnika) in sem se odločil zamenjati star venti (vključno z varnostnim) z HIDRAVLIČNIM VENTILOM BM50 Z DVEMA HITROSTIMA ki ima že vgrajen varnostni ventil. Hkrati smo zamenjali tudi vse cevi dimenzij 1/2''... in zdaj ko stisnem ročico do konca navzdol se pravi ko se postavi v 'ta hiter' položaj in je brez obremenitve zelo obremeni motor traktorja! ponavadi ženem motor nekje pri 1300vrt/min. in se pred menjavo to ni dogajalo... Mi zna mogoče kdo povedat kaj bi lahko blo narobe? ali je mogoče tako prav? saj cepilec še vedno normalno funkcionira in je ni grče ki bi ga ustavila... LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matkoo Vajenec
Pridružen/-a: 21.12. 2011, 15:59 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 04 Maj 2012 20:09 Naslov sporočila: |
|
|
Mene sam zanima kje se kupi nov križ k vsa ta drva dvigujete k nori????
Odkar cepim na bager ne vzignem ma niti 15. kg
prej sm pa dvigoval ku junc... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aplej Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 15.10. 2010, 10:59 Prispevkov: 261
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blondi Traktorist
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 16:36 Prispevkov: 159 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 05 Maj 2012 17:32 Naslov sporočila: |
|
|
matkoo je napisal/a: | Mene sam zanima kje se kupi nov križ k vsa ta drva dvigujete k nori????
Odkar cepim na bager ne vzignem ma niti 15. kg
prej sm pa dvigoval ku junc... |
Najhujša je utrujenost od brezdelja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Traktor frik Moderator
Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 05 Maj 2012 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
mortes je napisal/a: | Pozdravljeni!
imam hidravlični cepilec za drva pokončni (max.~500mm) ki ga žene ZETOR 47KM (kardan prek menjalnika) in sem se odločil zamenjati star venti (vključno z varnostnim) z HIDRAVLIČNIM VENTILOM BM50 Z DVEMA HITROSTIMA ki ima že vgrajen varnostni ventil. Hkrati smo zamenjali tudi vse cevi dimenzij 1/2''... in zdaj ko stisnem ročico do konca navzdol se pravi ko se postavi v 'ta hiter' položaj in je brez obremenitve zelo obremeni motor traktorja! ponavadi ženem motor nekje pri 1300vrt/min. in se pred menjavo to ni dogajalo... Mi zna mogoče kdo povedat kaj bi lahko blo narobe? ali je mogoče tako prav? saj cepilec še vedno normalno funkcionira in je ni grče ki bi ga ustavila... LP! |
'Narobe' ni nič. Fora je v 'drugi prestavi'. Sedaj ti deluje hidravlični sistem s polnim pretokom - šopa olje v cilinder kot nor. Do daske. Od tu tudi povečana 'poraba moči.
Imamo doma eno podobno čudo na cepilcu, pa smo ga takoj na začetku, ko je bil pripeljan domov priklopili na Tomo Vinkovića 523, za test, pa je tudi skoraj dušo spustu. Še Lambo s 95 žrebci na trenutke zajamra... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortes Vajenec
Pridružen/-a: 04.05. 2012, 15:25 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 06 Maj 2012 01:40 Naslov sporočila: |
|
|
ja no če tako praviš, pa je mogoč le res, samo mene je v bistvu to zaskrbelo to da je kolega ugradil isti ventil na svoj cepilec in ima ta švoh fergusona in ga prek multiplikatorja žene na minimum in dela kot da ni nič |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poknjen Traktorist
Pridružen/-a: 17.12. 2006, 13:01 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 06 Maj 2012 08:48 Naslov sporočila: |
|
|
Gre se za to da si ti imel prej navaden ventil in ti je verjetno ze z eno brzino delal cepilec dovolj hitro. Zdaj ko si vgradil ventil z dvema hitrostima vse skupaj druga brzina še pohitri zaradi prevelikega pretoka olja ki ga ustvarja črpalka. Za določen pretok olja morajo biti določeni preseki cevi ker čene pride do trenja izgub posledično ti traktor zajamra ker se ne utegne olje tako hitro pretočiti, če razumeš kaj hočem povedat. sem imel primer pri prijatelju ko mu je tako delal cepilec kot ti navajaš in ko mu je črpalka crknila smo jo zamenjali z manjšo in stvar funkcionira brez problema.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 06 Maj 2012 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
poknjen je napisal/a: | Gre se za to da si ti imel prej navaden ventil in ti je verjetno ze z eno brzino delal cepilec dovolj hitro. Zdaj ko si vgradil ventil z dvema hitrostima vse skupaj druga brzina še pohitri zaradi prevelikega pretoka olja ki ga ustvarja črpalka. Za določen pretok olja morajo biti določeni preseki cevi ker čene pride do trenja izgub posledično ti traktor zajamra ker se ne utegne olje tako hitro pretočiti, če razumeš kaj hočem povedat. sem imel primer pri prijatelju ko mu je tako delal cepilec kot ti navajaš in ko mu je črpalka crknila smo jo zamenjali z manjšo in stvar funkcionira brez problema.
LP |
Kolikor poznam to stvar se gre pri 2. brzini zato, da se olje iz strani batnice ne vrača v rezrvoar, ampak ga črpalka požene skozi cev na stran bata cilindra. In tako kot piše @poknjen je potem pretok skozi to cev večji in zato je potrebno več moči, posledično to občuti traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|