Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
in da, Cobo JE slabši od grammerjevega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
MasseyFerguson je napisal/a: | @kmet
Lahko mogoče nameniš kak stavek samemu menjalniku, o katerem razen nekaj gole teorije ni v testu? Kakšni so občutki, izkušnje? |
Menjalnik je odličen. Večinoma vozimo v ECO načinu (tj. da obrati motorja ne presežejo 1800 rpm. Vožnja je zelo mirna, brez cukanja itd. Edino kar še nismo ugotovili kako nastaviti je to, da bi bil pri speljevanju menjalnik bolj odziven (hitro speljevanje), čeprav je ob sami vožnji zelo odziven ob dodajanju plina.
Če še kakšno vpr. pa z njim na plano.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 06:29 Naslov sporočila: |
|
|
pri našem MFu se to nastavlja na obvolanskem ekrančku (tistem pri števcih), možno da je pri valtri podobno, koneckoncev gre za traktor iz istega koncerna in če se ne motim imata najmanj isti motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
MF ima starejše motorje CTA, Valtra pa CWA-4V, kar je razvidno tudi pri moči. Drugače je pa vso upravljanje vodeno preko zaslona na naslonjalu za roke. Sicer pa čeprav so vsi znotraj koncerna AGCO, še to ne pomeni da je vse enako pri vseh proizvajalcih. Tudi pri avtomobilskih koncernih je tako - znotraj koncernov so tudi premium znamke, ki pač niso enake po motorizaciji ostalim znamkam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MasseyFerguson Traktorist
Pridružen/-a: 27.02. 2009, 19:43 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 08:18 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | pri našem MFu se to nastavlja na obvolanskem ekrančku (tistem pri števcih), možno da je pri valtri podobno, koneckoncev gre za traktor iz istega koncerna in če se ne motim imata najmanj isti motor. |
Drugače pa če smo že pri koncernih, pri ostalih (SDF,CNH,...) lahko govorimo o ogromno podobnostih. Pri AGCO koncernu pa teh dobesedno ni, oz. so si ti traktorji znotraj te grupe najbolj različni...
@kmet
Zdaj sicer ne vem kakšne terene imaš doma, pa vseeno, po ravnini sam vem da se stvar dobro pelje,... Kako pa je kaj v kakšnih klancih? Recimo če vlečeš polno prikolico, kakšna se ti zdi hitrost, npr. v primerjavi z bivšo valtro? Morajo biti ti traktroji (mislim s takšnim menjalnikom kot ga imaš ti) malo močnejši, da se lahko primerjajo z klasičnimi menjalniki (versu)? Ali ni razlike? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 10:56 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | in da, Cobo JE slabši od grammerjevega. |
Dvakrat sem se na sejmih zelo nasmejal, takrat, ko mi je trgovec od interexporta razlagal, kako v Fendtu vse naredijo sami in nimajo vgrajenih komponent od drugih proizvajalcev!!! in takrat, ko mi je predstavnik od Limba rekel, vse je 100% narejeno v SLO, in tako imate tudi tukaj malo čudne predstave o koncernih in traktorjih. Fendt pa je čedalje bolj podoben MF-u in Valtri, mislim, da če bo šlo tako naprej jih bo konkurenca prisilila, da bo tudi v koncernu allis-gleaner corporation (agco) tako, kot drugje (zanimivo ne, najmanjši med ameriškimi proizvajalci traktorjev je prevzel največjega na svetu-MF!). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | in da, Cobo JE slabši od grammerjevega. |
Po mojem je RECARO tudi slabši od Grammerja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
MasseyFerguson je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | pri našem MFu se to nastavlja na obvolanskem ekrančku (tistem pri števcih), možno da je pri valtri podobno, koneckoncev gre za traktor iz istega koncerna in če se ne motim imata najmanj isti motor. |
Drugače pa če smo že pri koncernih, pri ostalih (SDF,CNH,...) lahko govorimo o ogromno podobnostih. Pri AGCO koncernu pa teh dobesedno ni, oz. so si ti traktorji znotraj te grupe najbolj različni...
@kmet
Zdaj sicer ne vem kakšne terene imaš doma, pa vseeno, po ravnini sam vem da se stvar dobro pelje,... Kako pa je kaj v kakšnih klancih? Recimo če vlečeš polno prikolico, kakšna se ti zdi hitrost, npr. v primerjavi z bivšo valtro? Morajo biti ti traktroji (mislim s takšnim menjalnikom kot ga imaš ti) malo močnejši, da se lahko primerjajo z klasičnimi menjalniki (versu)? Ali ni razlike? |
Doma imamo kar precej hribovit teren, in če primerjam hitrosti polne prikolice med C120e, N142V in N142D je najnižja hitrost pri vleki polne prikolice 7.1 km/h(C120e), pri N142V je bila hitrost 9.3 km/h, pri N142D pa 9.4 km/h med c-jem je seveda takšna razlika zaradi razlike v moči med versu in direct pa ne kaj dosti, z razliko da se direct pelje veliko bolj gladko in ima nekoliko nižjo porabo, saj se pelje s tako hitrostjo pri nižjih obratih - tudi v hrib. Koliko pa prihrani nafte in kolikšna je večja udobnost vožnje in če ta razlika ustreza razliki cene, je pač odločitev posameznika. Sicer pa vse ima svoje prednosti in slabosti (versu nima možnosti ECO načina)...
Lp
Nazadnje urejal/a kmet 19 Maj 2010 12:42; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MasseyFerguson Traktorist
Pridružen/-a: 27.02. 2009, 19:43 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 12:42 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | in da, Cobo JE slabši od grammerjevega. |
Dvakrat sem se na sejmih zelo nasmejal, takrat, ko mi je trgovec od interexporta razlagal, kako v Fendtu vse naredijo sami in nimajo vgrajenih komponent od drugih proizvajalcev!!! in takrat, ko mi je predstavnik od Limba rekel, vse je 100% narejeno v SLO, in tako imate tudi tukaj malo čudne predstave o koncernih in traktorjih. Fendt pa je čedalje bolj podoben MF-u in Valtri, mislim, da če bo šlo tako naprej jih bo konkurenca prisilila, da bo tudi v koncernu allis-gleaner corporation (agco) tako, kot drugje (zanimivo ne, najmanjši med ameriškimi proizvajalci traktorjev je prevzel največjega na svetu-MF!). |
Glej saj nisem rekel, da vsak od teh (v AGCO) izdela za svoj traktor, vse dele sam. Sam vem, da je stvar še daleč od tega in da si traktorji v tej skupini postajajo čedalje bolj podobnni (dokaz sta najmočnejša serija MF in na drugi strani najmočnejša serija valtre, itd...). Ampak še vseeno so malo manj enotni kot pri ostalih skupinah SDF in CNH, kjer gre praktično za povsem enake traktorje znotraj posamezne skupine, razen barve na pokrovu... Seveda govorim o povprečju, obstajajo na obeh straneh kakšne izjeme, da ne bo komu spet pritisk narastel...
Valtra! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 18:43 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | MF ima starejše motorje CTA, Valtra pa CWA-4V, kar je razvidno tudi pri moči. Drugače je pa vso upravljanje vodeno preko zaslona na naslonjalu za roke. Sicer pa čeprav so vsi znotraj koncerna AGCO, še to ne pomeni da je vse enako pri vseh proizvajalcih. Tudi pri avtomobilskih koncernih je tako - znotraj koncernov so tudi premium znamke, ki pač niso enake po motorizaciji ostalim znamkam. |
nak, naš MF ima CWA 44 motor, točno vem ker sem se lani zanimal zaradi čip tunninga. pa še intercooler ima speljano isto kot naš, nekateri imajo drugače. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|