Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Massey Ferguson 5455
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2008 08:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Aha, morda je pa res tako. Do pred nekaj časa je bila razlika samo v boljši preglednosti. Mogoče je zdaj pa res tako, da ima 5455 z visoko havbo več moči. Samo malo mi je čudno, da ima kar 125 ks. To pa skoraj ne bi verjel povsem, ker na MF strani piše, da razvije 5455 s powerboost 112ks če se ne motim. 125 mi je res malo čudno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

gregor
Traktorist


Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41
Prispevkov: 191
Kraj: šentjur pri celju

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2008 12:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pa glede prednje hidravlike pride v Trbojah za MF 4300€ ta ko je rekeu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 01 Nov 2008 10:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Aha, morda je pa res tako. Do pred nekaj časa je bila razlika samo v boljši preglednosti. Mogoče je zdaj pa res tako, da ima 5455 z visoko havbo več moči. Samo malo mi je čudno, da ima kar 125 ks. To pa skoraj ne bi verjel povsem, ker na MF strani piše, da razvije 5455 s powerboost 112ks če se ne motim. 125 mi je res malo čudno.



Se opravičujem, imel sem napačno predstavo. Res lahko 5455 razvije 125ks.
Podatki, ki navajajo moč motorja so mi nekako nerazumljivi postali. Toliko je načinov, ki navajajo moč, da ne vem več katere gledat, da sploh veš realno moč.
Pimer za traktor MF 5455:
-max moč pri 2000 U/min je 112 ks
-nazivna moč pri 2000 U/min je 105 ks
-max Boost moč pri 2000 U/min je 125 ks
-max navor pri 1500 U/min je 463 Nm
-max Boost navor je 525 Nm

Ti podatki so pobrani iz MF uradne spleten strani in navajajo moč po ISO standardu.

1. Ali lahko kdo razloži razliko med max in nazivno močjo?
2. Se pravi, da ima ta traktor praktično 125 ks; seveda ko to rabi (npr. pri težkem transportu)? Potemtakem se lahko prodaja kot 125 ks traktor?? Naš MF 5470 ima stari motor; 125 ks in 585 Nm je fiksna moč-nima nobenega Boosta je lahko enakovreden kot ta 5455? Čeprav so pomembni tudi podatki o navoru, a ne? 5455 z Boostom nima tolikšnega navora, kot pa 5470 brez Boosta?
Ker kolikor jaz vem, ti navor pove res tisto dejansko moč? Imam prav?

Ali lahko kdo to razloži, kako je s temi močmi (če kdo zna)....ker meni to ni več nič jasno.

Hvala za odgovor!! LP Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 01 Nov 2008 14:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Večina sodobnih motorjev v traktorjih največjo moč doseže že pred maksimalnimi (nazivnimi) obrati motorja, ta podatek je maksimalna moč motorja.V primeru MF 5455 je ta moč pri 2000 obratih.Od 2000 do 2200 (max obratov torej) ta moč nekoliko pade, ta vrednost je nazivna moč motorja.To značilnost imajo tudi motorji brez kakršnekoli elektronike na motorju (npr. common rail, powerboost).
Power boost, kot je že bilo omenjeno, po potrebi, oz. če je vključen poveča zmogljivosti motorja.To pa pomeni tako navor, kot maksimalno in nazivno moč, se pa pri tem poveča poraba goriva.Tole sta diagrama moči in navora za MF 5455, kjer je to vidno:

Navor pri motorju je mogoče še bolj pomembmen kot max ali nazivna moč.Maksimalni navor motor doseže že bistveno prej kot max moč, v povprečju od 1300 do 1500 obratov, nekateri tudi preko širšega območja obratov.To pa je območje, kjer se motor pri delu zadržuje najdlje.Praviloma je tudi poraba tu najnižja.Večji, kot je navor, bolje se da izrabljati moč motorja.

Nekaj nejasnosti danes povzročajo različni standardi navajanja moči.Danes najbolj razširjen je ISO TR 14396 standard (ali ECE R120), ki pri merjenju moči ne upošteva ventilatorja in drugih pomožnih sklopov motorja.V uporabi je tudi standard ECE R24, ki ga včasih enačijo z normo DIN 70020, kar pa ne drži.ECE R 24 sicer upošteva delovanje ventilatorja, a pri minimalnih obratih in ne pri maksimalnih kot pri DIN.Zato je moč, izmerjena po ECE R24, nekoliko višja od tiste, ki je izmerjena po DIN normi. Povedati pa je treba, da trenutno vsi proizvajalci traktorjev za navajanje moči motorjev uporabljajo standard ISO (npr. tudi DF, Fendt), zato so podatki povsem primerljivi. Še več: pri DF-u opažam, da moč navajajo le še po ISO standardu, vsaj tako je opaziti tule:http://www.deutz-fahr.de/deutsch/traktoren/pdf/td_agrotronk_d.pdf

Med MF 5455, novim, ki se ga da dobiti tudi s poševnim pokrovom motorja, ne samo s standardnim, in prejšnjim MF 5470 (540Nm pri 1400 obratih in 125 KM pri 2200 obratih po ISO) je razlika tudi v tem, da ima prvi Perkinsov, drugi pa Sisu-diesel motor.Novi 5470 pa ima 585Nm in max 135 KM.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 01 Nov 2008 19:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Super, hvala ti! Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 02 Nov 2008 14:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


sensation je napisal/a:

Za lažjo predstavo rečmo, da imamo skupine in podskupine (kot si ti omenil vmesne prestave), dyna4 ima 4 skupine (1,2,3,4) in vsaka skupina ima 4 podskupine (A,B,C,D) torej to znaša 4×4 = 16; 16 naprej in seveda tudi 16 nazaj. za prestavljanje podskupin imaš tisto ročico ob volanu, ki jo za vožnjo naprej prestaviš naprej, za nazaj pa v drugo smer. za podskupine v določeni skupini pa samo "klikaš " naprej in nazaj (formula1)....npr. iz 3A v 3B, potem v 3C za hitrejšo vožnjo, klikati moraš postopoma, ne gre da bi iz 3A v 3D, za počasnejšo vožnjo pa klikaš nazaj.
Na tvoji desni strani pa imaš menjalnik, ki je v obliki črke T. s katerim tudi lahko prestavljaš vmesne prestave, porineš ga naprej ter spustiš na hitro in ti npr. prestavi iz 3A v 3B, še enkrat in ti prestavi v 3C, naslednjič gre v 3D in zdaj ni več vmesnih prestav v tej skupini, če še enkrat porineš ti zapiska da je potrebno premaknit v 4A (ob menjalniku ti prikazuje šteilko skupine, na armaturi pa podskupino), zato je potrebno na tem menjalniku pritisnit na gumb s palcem in ga porineš naprej, tako si prestavil v 4A (hkrati gumb in naprej), za vmesne pa ni potrebno stisnit gumba, tu je razlika!

Seveda pa se menjalnik prilagaja hitrosti, da ne pride do preobremenjenosti itd. npr. če imaš ful naložen trosilec, štartaš iz 3A, se pelješ, prestaviš podskupino, se pelješ v 3B, zdaj pa klikneš gumb in prestaviš T menjalnik, in če je hitrost dovolj velika ti prestavi v 4A in ne v 3C in 3D....
ko zmanjšuješ hitrost, se pelješ v 4C in klikneš gumb in T menjalnik prestaviš nazaj ti ne bo prestavilo v 3 skupino, saj je hitrost prevelika (in ti prestavi v 4B kar je primerno tekoči hitrosti), in ni mogoče "bremzati s menjalnikom"
če ti letiš 40 km/h s prikolico in imaš 50 m do križišča v 4D, daš ročico oz. invertor ob volanu v neutral, in se avtomatsko zmanjšujejo vmesne prestave glede na hitrost, vmesne se avtomatsko dajo na 4A in če ustaviš, klikneš gumb in t menjalnik nazaj in ti prestavi v 3A, daš invertor naprej in greš naprej., to gre vse brez kuplunge seveda, če pa ti ni potrebno ustavit pa ko se s počasnejšo vožnjo pelješ in samo daš invertor pri 4A naprej in greš dalje....
s tem invertorjem pa ni možno prestavljat skupin....
upam, da nisem zakompliciral stvari.....

glede hitrosti spuščanja, imamo na maksimum, a vseeno se mi zdi vse to počasi!
glede napake v dyna4, zadnjič sem se samo peljal in nisem nič prestavljal in je samo crknil, začelo piskati in bliskati tista št.1 pri T menjalniku!


No zanima me še nekaj. Tu si govoril predvsem o skupinah 3 in 4. A pol sta 1 in 2 skupina reduktor? Ali prestave linearno naraščajo od 1 do 4?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 02 Nov 2008 14:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Prestave naraščajo od 1 do 4. 1 in 2 prav tako pogosto uporabljaš pri delu(1 nekoliko manj-logično). Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2008 22:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A dejansko ta menjalnik tako "cuka" pri prestavljanu vmesnih prestav?

http://www.youtube.com/watch?v=4ZOQSLQiTEw

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2008 23:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ti menjalniki so tako zasnovani, da ob pravilni kalibraciji naj ne bi "cukali." Na videu je traktor nov in morda nima pravilno skalibriranega menjalnika. Pri nas čisto lepo prestavlja:)
Za hitrost prestavljanja smeri imaš na voljo gumb, s katerim nastaviš ali mehko ali trdo menjavanje-pač nastaviš čas zamika.

Ta kalibracija je očitno značilna že za vsak sodobnejši traktor.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sensation
Vajenec


Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2008 09:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


očitno je za crkavanje traktorja bil kriv preslabo zategnjena matica za ozemlitev na kabino...dodali smo protimatico in upajmo, da bo mir...

menjalnik cuka v zimi, torej ko je olje mrzlo, potrebno ga je le segreti na delovno temperaturo...drugače ne cuka!


Nazadnje urejal/a sensation 28 Mar 2009 11:11; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.