Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mehanik123 Traktorist
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 16:26 Prispevkov: 190 Kraj: Ljubljana - Mrzli vrh
|
Objavljeno: 30 Dec 2009 17:51 Naslov sporočila: |
|
|
Ja poglej tisto kar ti vidiš na cilindrih ni varnostni ventil ampak je krmiljen nepovratni ventil ,da se ti cilinder ne premika!(lekaža ventila in cilindra)Varnostni ventil je samo na komandnem ventilu v traktorju!Če se bolcen lomi sigurno cilinder ni prav postavljen (verjetno predolg)! |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 30 Dec 2009 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
Samo kaj za vsega hudiča je potem to?
Mstrek upam, da ne zameriš, ker sem si slikco sposodil
Na cilindru je najbrž ventil o katerem ti govoriš, kaj je pa tista "posoda" spodaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
![](http://www.shrani.si/f/2z/Zg/345IqThm/fendt-logo.jpg)
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 30 Dec 2009 18:09 Naslov sporočila: |
|
|
zetor 5011 je napisal/a: | Na cilindru je najbrž ventil o katerem ti govoriš, kaj je pa tista "posoda" spodaj? |
Tista posoda je hidravlični akomulator (vsaj mislim, da se tako pravilno reče).
Podobno zadevo imajo nakateri traktorji narejeno za blaženje nihanja na hidravličnem dvigalu. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
krivc Veteran traktor foruma
![](http://www.ddmachinery.com.au/images/goldoni_history.gif)
Pridružen/-a: 27.05. 2009, 19:40 Prispevkov: 231
|
Objavljeno: 30 Dec 2009 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
tole bo najbrž hidravlični akomulator, oz v vašem primeru ekspanzijska posoda.
Najverjetneje je sistem zasnovan tako; ko pritisk v sistemu naraste čez kritično mejo se olje umakne v posodo oz hidr. akomulator in s tem prepreči strojelom, obenem pa je zadeva bolj ekološko sprejemljiva saj ne pride do izpusta olja v okolje.
Če sistem ne funkcionira potem je v posodi pritisk zraka prevelik in ga olje ne more stisniti ter se s tem umakniti oz. je lahko tudi kaj zamašeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mehanik123 Traktorist
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 16:26 Prispevkov: 190 Kraj: Ljubljana - Mrzli vrh
|
Objavljeno: 30 Dec 2009 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
To je hidravlični akumulator ki skrbi za ;
-Vzdrževanje konstantnega tlaka v sistemu
-Zmanjša nihanje tlaka zunanjih pritiskov na cilinder
-Nadomesti iztekanje kadar je stroj izključen od hid.črpalke
-zagotovi izvor energije kadar je stroj izključen od hid.črpalke
Na cilindru je protipovratni ventil, posoda spodaj blaži lom, samo ni namenjena varovanju proti lomu ampak zgolj blaženju sunkov! |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
_toni Forumovec leta 2010
![](images/avatars/traktor/12487316754dca31076a9e0.jpg)
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 31 Dec 2009 08:53 Naslov sporočila: |
|
|
MISTREK,
širina MED ZADNJIMI KOLESI, ne kolotek (kolotek je širina med sredino levega in sredino desnega kolesa) naj bi bila, strokovno rečeno, 3-kratnik širine 1 brazde. torej, če imaš 12-colski plug, je to 91 cm. praktično je lahko tudi 100, več pa ni priporočljivo. sicer je pri oranju popolnoma vseeno, kako širok je traktor, lahko je tudi 3 metre (če ima dovolj ozke gume, seveda, da ne povoziš zorane zemlje, ko zapelješ v brazdo), problem je edino pri delanju razora in ko hočeš odorati od meje. namreč ko delaš razor, ti mora 2 hoda pred koncem ostati širine za 3 brazde, da z obema kolesoma zapelješ v odorani del in ne pelješ ne po celini, ne po že zorani zemlji.
LP, Toni |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 31 Dec 2009 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Pri razoru v zadnjem prehodu, boš vedno mogu peltaj po že zorani zemlji z enim kolesom, pa če hočeš al pa ne. Edino, če pustiš nezorano na sredini razora, kar pa ni niti najman fino spomladi ko frezaš/ kultiviraš Mi smo samo zaradi tega razora zamenjali plug in kupli obračalnega. Ker v razoru vedno naslabše raste, ker če je preveč vode vedno voda noter stoji. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
_toni Forumovec leta 2010
![](images/avatars/traktor/12487316754dca31076a9e0.jpg)
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 31 Dec 2009 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
nisi me prav razumel (ali pa sem nerodno povedal). seveda ostane ena sled koles pri zadnjem hodu, ampak če imaš preširok traktor, ti ostaneta 2 sledi, 1 pri predzadnjem hodu in ena pri zadnjem.
LP, Toni |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 31 Dec 2009 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
Aha tako si misli. Ja se opravičujem, ker sem narobe razumel ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 03 Jan 2010 10:32 Naslov sporočila: |
|
|
Ups..se opravičujem. Nisem mislil reči kolotek ampak razdalja med gumami...sej se razumemo.
Če veš orati se da razor narediti tudi s širšim traktorjem. Lahko ti ostane na koncu tudi za 4 brazde. Pa zadnjo špuro potegneš dve brazdi h krati in ne eno kot je po "pravilih".
Ko sem še s krajnikom oral, sem si velikokrat pripravil razor, da mi je na koncu ostalo za dve brazdi. Seveda, če ni premehak in moker teren...pa privarčuješ na cajtu, ker ni potrebno nastavljati pluga za razor, ker se ne pelješ z levim kolesom pri predzadnjim prehodom po jarku.
Tisti Krone plug na zadnji sliki z hidravličnem akumulatorjem je moj. In res je notri občasno slišati pretakanje olja med obračanjem. Pripomore pa pri nežnejšem obračanju...skoraj ni možno da ostane v nevtralnem položaju, ker ta akumulator spusti olje v cilinder in se plug skoraj do konca obrne v eni potezi. Potem ga samo na koncu malo poravnam in potisnem do konca. Ima tudi ventil, s katerim lahko sprostiš pritisk olja v ceveh za lažje priklaplanje le teh. Vsekakor so to švabi kar dobro potuhtali že v tistih cajtih, ko so bili večina ostalih takšni plugov, samo z enosmernim cilindrom. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|