Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 214
|
Objavljeno: 13 Okt 2023 19:40 Naslov sporočila: |
|
|
za začetek lahko popoldne doma komu kaj popraviš na fuš, da se mal spoznaš z zadevami, si nabereš izkušnje in orodje. potem pa greš v investicije in širjenje posla. če praviš da popravljaš viličarje, potem ti je znano delovanje hidravlike, in lahko v tej smeri tudi gradiš posel (pretesnitev cilindrov, vezava cevi...). več reči boš znal, bolj boš prilagodljiv in lažje dobil stranke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
130656 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.11. 2011, 16:15 Prispevkov: 506
|
Objavljeno: 13 Okt 2023 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
Čist zgrešena logika, Orodje v kombi pa na terenu ven, pa čakat na dele..
Poleti mrzlo, dež, poleti vroče...
Preveč časa gre .Delavnica in veliko dvorišče da imaš lahko več stroiev na popravilu dokler čakaš dele.
Začni z popoldansko obrtjo potem pa naprej. Kar se tiče papirologije poišči kakšen manjši računovodski sp .
Na fuš te bodo pa prijavl v parih mesecih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 13 Okt 2023 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ogromno ljudi na fuš dela že desetletja, pa jih nihče ni nič prijavil, tudi niso imeli problemov. Če si mobilen in delaš popoldan ti nobeden nič ne more.
Glede vezave cevi, če se misli na izdelavo cevi, bom rekel to, da je ogromen vložek, da se lahko tole greš in da imaš neko zalogo priključkov, da pokrivaš potrebe strank. Po drugi strani pa je ogromna konkurenca.
Dober mehanik, ki nekaj ve o elektroniki je zlata vreden in mu dela ne bo zmanjkalo, celo če se drži dogovorov in ni kakšen jebi veter. Tudi ni pogoj neka draga oprema in testerji, ogromno je starih traktojev, ki imajo bolj malo elektronike. Tudi če boš na koncu popravljal večinoma imtje, zetorje, ursuse in še kakšne take znamke, bo dela več kot dovolj. Vsaj dokler nas male kmete do konca ne uničijo. Moramo pa gledati takole, da kmetijstvo in vodenje njega ter politika okoli njega, je že 30 let ena sama komedija, zdaj pa končno dobivamo komedijanta serpetinška, ki ga bo vodil. Mogoče bo pa zdaj boljše
Glede strank pa tole, najbolj težki so tisti z največ denarja, ti ti tudi nočejo plačati, zavlačujejo z plačili, težijo za popuste. Takih se je potrebno izogibati. Če delaš na fuš tako ali tako kasiraš na koncu v gotovini, dele pa navadno nabavi stranka ali pa založi denar za njih. Tako da tveganje je dosti manjše.
Glede opreme, z tisoč eur vložka se daleč pride, za osnovno šraufanje in diagnostiko rabiš dokaj malo opreme, spraviš v dve do tri prenosne škatle z orodjem, to pa daš v prtljažnik osebnega avtomobila. Jih je ogromno takih, ki tako delajo, pa ti povem, da mu nič ne manjka.
Lepa velika delavnica je super, samo potem rabiš SP, dosti denarja in na koncu ugotoviš, da delaš samo še za to, da pokriješ investicijo in nahraniš požrešno državo, da bo lahko futrala črne "inženirje in doktorje", ki posiljujejo naše ženske. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1072 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 14 Okt 2023 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Popravljanje stare mehanizacije ni hvaležno delo. Samo material lahko presega vrednost nekega priključka, kje je še delo. Veliko delov sploh ni možno dobit in iščeš rabljene dele, kvaliteta je vprašljiva. Marsikaj moraš improvizirat in imeti stružnico, ali vsaj povezan z kakšnim dobrim drejarjem.
Težko kaj zaslužiš, se pa zagotovo veliko naučiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|