Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




NH TD4.90F
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

marcelob
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 12.11. 2017, 07:48
Prispevkov: 75

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2021 10:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Stikala na pedalih sta oba fuč. Stikala ne prekinjata tokokroga , ampak ga skleneta. Iz stikal gre tok v modul. Iz modula pa res gre stalno napajanje na elektromagnet kateri vklaplja pogon. Ko tega napajanja ni več se pogon vklopi in obratno. Se pravi:
Ko pritisnem pedal zavore se kontakti na stikalu zavor sklenejo in gre tok do modula. Ta pa naprej prekine napajanje na elektromagnet vklopa prednjega pogona na drugi žici pa vzpostavi tok , da se prižgejo zavorne luči. Zadevo sem preučil tako iz električne sheme kot iz praktičnega preizkusa.
Torej napaka je na stikalih (presostat zavornega pedala). Naročil sem nove in čakam da jih dobim za zamenjat.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marcelob
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 12.11. 2017, 07:48
Prispevkov: 75

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2021 11:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Torej če zaključim: Pregorela varovalka ali nedelovanje tlačnega stikala na pedalu ne povzroči vklopa prednjega pogona. To funkcijo opravlja modul, ker če iztaknem konektor na modulu prekinem napajanje na elektromagnetni ventil prednjega pogona in se pogon vkluči. Prav tako ima modul tudi funkcijo vklopa/izklopa blokade zadnjega difirenciala. To lahko zagotovo trdim za model TD4.90F. Za ostale ne vem.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ralf
Traktorist


Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35
Prispevkov: 108

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 06:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj pa če se pri vklopljenem 4WD pritisne samo eno zavoro, ali se tisti hip 4WD avtomatsko izklopi? Ali je v primeru upravljanja z ločenimi zavorami nujno izklopit 4WD, da ne pride do kakih okvar pogona?

Kaj pa za vklopit 4WD preko gumba, je priporočljivo da je traktor ustavljen ali da celo držiš sklopko, ali je vseeno če kar med vožnjo pritisneš gumb? Ker glede na to da se 4WD avtomatsko vklaplja kar med vožnjo ob pritisku obeh zavor hkrati, predvidevam da lahko poljubno vklopiš z gumbom 4WD tudi med vožnjo?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

nutrimedo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22
Prispevkov: 1379
Kraj: TRŽIČ

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 07:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tudi če pritisneš eno zavoro se bo vklopil 4 pogon. Vklop je vezan na stikalo stopalke. Poglej, če imaš stikalo na obeh stopalkah. Sklopka ti nič ne pomaga pri vklapljanju prednjega pogona.
Imel sem celo to težavo zaradi neujemanja gum, da mi ga na asfaltu ni hotelo izklopit po zaviranju.
Dobro, da obstaja internet, lahko človek vpraša vse. Pa čeprav so nekatere zadeve jasne takoj, ko vržeš uč in malo razmisliš.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marcelob
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 12.11. 2017, 07:48
Prispevkov: 75

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 07:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz imam TD4.90 F in ima stikala na obeh stopalkah- pumpah in sta mi oba že šla v maloro, tako da sem jih moral menjat. Sem pa predelal instalacijo tako, da lahko sam vklapljam in izklapljam prednji pogon kadar hočem. Dodal sem eno stikalo na armaturo s katerim določam ali se bo prednji pogon vklopil preko stopalke zavore ali ne. Zakaj stikalo ? Ker ko je izklopljeno ob pritisku na pedal zavore se prižgejo samo zavorne luči, oz. ko je vklopljeno se aktivira tudi prednji pogon. Vem, da boste nekateri kritizirali češ, da je to nevarno, ampak vsaka stvar se da delati po pameti in ni težav. Ko vozim prikolico oz. kaj težkega po cesti je stikalo vedno vklopljeno in obratno.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2033

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 07:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Upam, da ti tega stikala ne opazi kakšen policaj ali na tehničnem, ker si neskladen z homologacijo, tvoj traktor uradno več ne sme voziti več kot 30km/h

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marcelob
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 12.11. 2017, 07:48
Prispevkov: 75

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 07:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Saj itak ne gre več kot 30 KM/h. No je pa res , da sem zelo redko na cesti. Če vam povem podatek , da je traktor kupljen nov letnik 2017 in ima sedaj 172 delovnih ur je dovolj zgovorno............. Pričakujem vprašanje: Kaj hudiča pa ti potrebuješ traktor ? Odgovor preprost: Ker ga pač hočem imet. Nekateri si kupijo motorje, nejateri barke, nekateri vikend na morju...... jaz pa hočem imet traktor in sedaj kupujem še bager od 2,5 do 3 tone in bi bil hvalažen vsakomur za kakšno informacijo glede letnika, znamke in kaj je treba pazit.

Uživajte

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2033

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 08:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja, dosti nas ima za hobi kmetijstvo in stroje. Je pa to zadnje čase izredno drag hobi, bi bila cenejša kombinacija ljubice, motorja in čolna Confused

Glede bagra, pa obvezno z sabo enega strojnika, ki z bagri dela. Sam bi pazil na ure/delovanje motorja, ohranjenost, razno curljanje olja, ter zračnosti v sklopih. Podvozje, ti je tudi lahko hitro velik strošek.

Če je denar, zakaj pa ne kakšnega boljšega kitajca? Če ne boš dosti delal, je po mojem boljša opcija, kot nek zjahan stroj priznane znamke.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ralf
Traktorist


Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35
Prispevkov: 108

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 08:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Je pri vklopljenem 4WD blokada diferenciala da se rešiš iz drsenja posamezne gume v blatu veliko bolj škodljiva za mehanizem kot pri izklopljenem 4WD?

Pri vožnji prikolice ki nima zavor po asfaltu navzdol, je smiselno vklopit 4wd še pred klancem, da konstantno "zavira" še s sprednjimi kolesi, ali enostavno vse prepuščaš avtomatiki, da ob vsakem pritisku zavore vklaplja tudi sprednji pogon? A ne tej "sunki" bolj obremenijo sklop kot konstantni 4WD?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

nutrimedo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22
Prispevkov: 1379
Kraj: TRŽIČ

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2023 12:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sunki škodijo vklopnemu mehanizmu. Če imaš težko prikolico te lahko že prej zanese še preden boš uspel pritisnit na bremzo. Če imaš še dodatno stikalo v krizni situaciji ne boš imel časa razmišljat kaj moraš vse vklopit.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.