Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zan0088 Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.03. 2018, 11:22 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 12 Mar 2019 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mislim, da nima veze, lahko se cist lepo peljem, pa povozim cez jasek sred ceste, ki je malo udrt in pride v resonanco poskakovanja, ki se kar ne ustavi, sele ce gas pojenjam/pojacam. Kakor pa pogledam na cesti traktor vsak drugi nekaj poskakuje ne glede na velikost. Ali je sofer tako amortiziran, da ne cuti ali pa mu je vseeno, mene pa pac poskakovanje zivcira |
|
Nazaj na vrh |
|
|
štore4x4 Vajenec
Pridružen/-a: 15.02. 2016, 23:35 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 28 Apr 2019 11:40 Naslov sporočila: |
|
|
Tlaki so pri večini kar visoko. Hitrost pri mnogih tudi (" valjda, naš je za 40 km/h"), neglede na stanje poti...
Na asfaltu in obremenitvi mora biti tlak glede na navodila, da se gume ne uničuje in je poraba normalna. na obdelovalni površini, so tlaki precej nižji, da guma ne dela škode tlem in hkrati dobiš več od traktorja z manjšo porabo goriva.
Meni pri štoretu je razlika kar neverjetna. Nekoč sem gledal kako bi mu montiral en mini turbo ali malo pumpo navil... za malo več moči... balalajke...
Od kar je preobut v radijalke in prilagodim tlak na polju mi je jasno kakšen plus to pomeni.
Na polju je npr 0,8 in na cesti z prikolico 1,2. Pa ne teram ga na Max na cesti že zaradi hrupa, in ne poskakuje - pelje se, recimo cca 22km/h. Pražen leti 30 km/h. Prej z originalnimi diagonalami pa komaj 25 prazen in totalno poskakujoči. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|