Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Gozdarske slike in filmi
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 88, 89, 90  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Gozdarstvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

MIRAN K.
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39
Prispevkov: 676
Kraj: Špic berg

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2014 17:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Občuvan pa je ta zetor, nimaš kaj.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

janezzenaj
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 02.10. 2013, 08:16
Prispevkov: 238
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2014 20:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Fora je v tem, da moraš med šaltanjem dobiti prave obrate zobnikov (da pašeta skupaj - eden drugega ne prehitevata). Eno je zobnik, ki ima obrate glede na obrate motorja. Drugo je pa zobnik, ki ima obrate gleda na obrate pogonskih koles. Vmes pa je sklopka!

Primer pri šaltanju iz višje v nižjo:
V 5. prestavi in 1000 obratih motorja je hitrost vožnje 20 km/h. V 4. prestavi in 1000 obratih motorja pa je hitrost 10 km/h, pri 2000 obratih pa hitrost 20 km/h. Ko stisneš sklopko, je hitrist še vedno 20 km/h. Zato je treba med šaltanjem iz 5. v 4. prestavo motor spravit na 2000 obratov, da je prestavljanje gladko.
Tudi pri sinhroniziranih menjalnikih je pametno delat tako, ker drugače vozilo izgubi hitrost, ker morajo pogonska kolesa zvišati vrtljaje motorja oz. motor znižati hitrost koles.

Pri šaltanju v višjo pa je ravno obratno.

Kaj pa recimo, ko na ravnem ali malo v klanec šaltaš v višjo? Pri Zetor 2511 iz 4. v peto ni možno prešaltat brez škrtanja, ker hitrost zobnikov povezanih s kolesi hitreje pada, kot pa hitrost zobnikov povezanih z motorjem. Pri 7011 je problem malo manjši, ker je težji - se počasneje ustavlja, pa tudi mašina hitreje zgubi obrate, ampak kakor je malo klanca navzgor, še vseeno zaškrta. Tukaj pa je verjetno najbolje čim hitreje prešaltat, ker se s čakanjem padanja obratov, dvakratnim stiskanjem sklopke in sploh z međugasom razlika hitrosti med zobniki samo povečuje.

LP, janezzenaj

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vinkec
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 30.03. 2014, 19:08
Prispevkov: 58
Kraj: vinkovci

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2014 21:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Saj je to ajfonh ko pasul...
zato se pa reče među gas....

Ko šaltaš stisneš kuplungu spustiš fgaas das v ler se enkrat kuplubga in saltas ajfank ko pasul...

jah to so se stare reči, ki smo se jih se v solah učil.

stari tovorjakri so se tud tak saltal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2014 08:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom




V 12. urah je ratalo 36prm drv (žaganje, cepljenje, zlaganje), samega cepljenje je bilo 8,5 ur.

LP M


Nazadnje urejal/a JCB FAST TRACK 17 Jun 2014 05:14; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

d4r3
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35
Prispevkov: 921

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2014 09:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kolko parov rok pa je bilo zraven?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2014 10:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


d4r3 je napisal/a:
Kolko parov rok pa je bilo zraven?


4-je pari rok, sicer ne vedno, večino časa pa.

LP M

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

lamza1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28
Prispevkov: 683

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2014 10:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


JCB FAST TRACK je napisal/a:
d4r3 je napisal/a:
Kolko parov rok pa je bilo zraven?


4-je pari rok, sicer ne vedno, večino časa pa.

LP M


Evo, pa imaš ene 1500 -1700 evrov drv na zalogi. Zakaj bi pustil les gniti? Zgled ostalim.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

TMS
Traktorist


Pridružen/-a: 31.07. 2011, 12:28
Prispevkov: 120

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2014 22:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še nekaj iz moje strani.



Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

lamza1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28
Prispevkov: 683

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2014 04:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[quote="TMS"]Še nekaj iz moje strani.

Le ne gre vse v razrez čez mejo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

TMS
Traktorist


Pridružen/-a: 31.07. 2011, 12:28
Prispevkov: 120

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2014 08:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mi veliko večino oz. ves posekan les prodamo v avstrijo, vendar so v Avstriji zaprte žage, zato posledično razžagujemo les za lastne potrebe.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Gozdarstvo Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 88, 89, 90  Naslednja
Stran 43 od 90

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.