Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MIRAN K. Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/1249610311558c7594ac623.jpg)
Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39 Prispevkov: 676 Kraj: Špic berg
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Občuvan pa je ta zetor, nimaš kaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
janezzenaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 02.10. 2013, 08:16 Prispevkov: 238 Kraj: slo
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Fora je v tem, da moraš med šaltanjem dobiti prave obrate zobnikov (da pašeta skupaj - eden drugega ne prehitevata). Eno je zobnik, ki ima obrate glede na obrate motorja. Drugo je pa zobnik, ki ima obrate gleda na obrate pogonskih koles. Vmes pa je sklopka!
Primer pri šaltanju iz višje v nižjo:
V 5. prestavi in 1000 obratih motorja je hitrost vožnje 20 km/h. V 4. prestavi in 1000 obratih motorja pa je hitrost 10 km/h, pri 2000 obratih pa hitrost 20 km/h. Ko stisneš sklopko, je hitrist še vedno 20 km/h. Zato je treba med šaltanjem iz 5. v 4. prestavo motor spravit na 2000 obratov, da je prestavljanje gladko.
Tudi pri sinhroniziranih menjalnikih je pametno delat tako, ker drugače vozilo izgubi hitrost, ker morajo pogonska kolesa zvišati vrtljaje motorja oz. motor znižati hitrost koles.
Pri šaltanju v višjo pa je ravno obratno.
Kaj pa recimo, ko na ravnem ali malo v klanec šaltaš v višjo? Pri Zetor 2511 iz 4. v peto ni možno prešaltat brez škrtanja, ker hitrost zobnikov povezanih s kolesi hitreje pada, kot pa hitrost zobnikov povezanih z motorjem. Pri 7011 je problem malo manjši, ker je težji - se počasneje ustavlja, pa tudi mašina hitreje zgubi obrate, ampak kakor je malo klanca navzgor, še vseeno zaškrta. Tukaj pa je verjetno najbolje čim hitreje prešaltat, ker se s čakanjem padanja obratov, dvakratnim stiskanjem sklopke in sploh z međugasom razlika hitrosti med zobniki samo povečuje.
LP, janezzenaj |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
vinkec Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 30.03. 2014, 19:08 Prispevkov: 58 Kraj: vinkovci
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
Saj je to ajfonh ko pasul...
zato se pa reče među gas....
Ko šaltaš stisneš kuplungu spustiš fgaas das v ler se enkrat kuplubga in saltas ajfank ko pasul...
jah to so se stare reči, ki smo se jih se v solah učil.
stari tovorjakri so se tud tak saltal. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
![](images/avatars/traktor/790003794ed382692e8a8.jpg)
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
V 12. urah je ratalo 36prm drv (žaganje, cepljenje, zlaganje), samega cepljenje je bilo 8,5 ur.
LP M
Nazadnje urejal/a JCB FAST TRACK 17 Jun 2014 05:14; skupaj popravljeno 1 krat
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
Kolko parov rok pa je bilo zraven? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
![](images/avatars/traktor/790003794ed382692e8a8.jpg)
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
d4r3 je napisal/a: | Kolko parov rok pa je bilo zraven? |
4-je pari rok, sicer ne vedno, večino časa pa.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | d4r3 je napisal/a: | Kolko parov rok pa je bilo zraven? |
4-je pari rok, sicer ne vedno, večino časa pa.
LP M |
Evo, pa imaš ene 1500 -1700 evrov drv na zalogi. Zakaj bi pustil les gniti? Zgled ostalim. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
TMS Traktorist
![](images/avatars/traktor/68268358539f79f1dd365.jpg)
Pridružen/-a: 31.07. 2011, 12:28 Prispevkov: 120
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 17 Jun 2014 04:17 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="TMS"]Še nekaj iz moje strani.
Le ne gre vse v razrez čez mejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
TMS Traktorist
![](images/avatars/traktor/68268358539f79f1dd365.jpg)
Pridružen/-a: 31.07. 2011, 12:28 Prispevkov: 120
|
Objavljeno: 17 Jun 2014 08:22 Naslov sporočila: |
|
|
Mi veliko večino oz. ves posekan les prodamo v avstrijo, vendar so v Avstriji zaprte žage, zato posledično razžagujemo les za lastne potrebe. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|