Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 23 Feb 2018 23:57 Naslov sporočila: |
|
|
Petrolova je rdeče barve, MOLova je zelenomodre, po vonju obe smrdijo, laboratorija pa nimam . Z traktorjem je nemogoče delati primerjavo, ker pogoji dela nikoli niso enaki.
Trgovski potniki, ki vozijo z osebnim ali kombiji v glavnem tedensko iste relacije, pravijo na naredijo z enim rezervoarjem 20-30 km manj (Petrol). Znanec ima več minibagrov in traktorjev in pravi da na Petrolu ni bil že vsaj 2 leti. Sosed je naredil probo med MOL in Petrol in pravi da je Petrol +20 km.
Zdaj pa bodi pameten.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 24 Feb 2018 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
BOŠTJAN je napisal/a: | Petrolova je rdeče barve, MOLova je zelenomodre, po vonju obe smrdijo, laboratorija pa nimam . Z traktorjem je nemogoče delati primerjavo, ker pogoji dela nikoli niso enaki.
Trgovski potniki, ki vozijo z osebnim ali kombiji v glavnem tedensko iste relacije, pravijo na naredijo z enim rezervoarjem 20-30 km manj (Petrol). Znanec ima več minibagrov in traktorjev in pravi da na Petrolu ni bil že vsaj 2 leti. Sosed je naredil probo med MOL in Petrol in pravi da je Petrol +20 km.
Zdaj pa bodi pameten.
lp |
Enkrat sem bral nek po mojem mnenju strokovno napisan članek na to temo. Če na kratko povzamem, je bila glavna ugotovitev ta, da z izjemo ene firme v SLO, vse ostale črpalke prodajajo goriva iz istega vira oz. rafinerije. Firma sama lahko vpliva na kvaliteto goriva samo še z dodatki, ki jih dodajajo sami. Ne držite me za besedo, ampak zdi se mi, da je AGIP tista, ki izstopa in dobavlja goriva iz druge rafinerije. Vse ostalo naj bi bil pa isti "šmorn".
PS: Če si na Petrolu natankal dizel, ki je bil rdeče barve, se izogibaj carinikov in policajev. Petrolova nafta je rumeno zelenkaste barve, kurilno olje pa rdeče. ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 24 Feb 2018 10:25 Naslov sporočila: |
|
|
Se mi zdi da Agipa sploh ni več. So pa k njim vozili isto gorivo kot Petrol in Omv. Mol ima svojo rafinerijo na Madžarskem, nekaj malega se vozi tudi iz Reke.
Veliko je odvisno od količine biodizla. Več kot ga je, slabši je izkoristek motorja, prej se filtri zapackajo....
Potem so tu še težave zaradi starih rezervarjev na pumpi... Na Blokah poznamo še vdore meteorne vode v podzemne rezervarje...
Največ pa je odvisno kakšno nafto že v štartu distributer nabavi pri proizvajalcih. Za malo denarja malo muzike, vsi vemo da Slovenske firme nerade zapravljajo za rajo....
Pa en kup dejavnikov je. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 24 Feb 2018 10:49 Naslov sporočila: |
|
|
robinzon je napisal/a: | Se mi zdi da Agipa sploh ni več. So pa k njim vozili isto gorivo kot Petrol in Omv. Mol ima svojo rafinerijo na Madžarskem, nekaj malega se vozi tudi iz Reke.
Veliko je odvisno od količine biodizla. Več kot ga je, slabši je izkoristek motorja, prej se filtri zapackajo....
Potem so tu še težave zaradi starih rezervarjev na pumpi... Na Blokah poznamo še vdore meteorne vode v podzemne rezervarje...
Največ pa je odvisno kakšno nafto že v štartu distributer nabavi pri proizvajalcih. Za malo denarja malo muzike, vsi vemo da Slovenske firme nerade zapravljajo za rajo....
Pa en kup dejavnikov je. |
Tudi mogoče, da je MOL tisti, ne spomnim se več dobro. Kakšnih 5 let je že tega.
Kvaliteten biodizel je sodobnim motorjem bolj prijazen od klasičnega dizla. Pri starih dizlih pa je problem v razžiranju tesnil.
Tule pa je ena znanstvena študija o uporabnosti biodizla kot pogonskega goriva: https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-NH5ZSQUD/a61e0370-3ca4-4ab7-8d4c-9921601ece4a/PDF |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 641 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 07:39 Naslov sporočila: |
|
|
Danes je prišlo hladno jutro. Rezultat je ta, da sem na običajni poti v službo (cca 30 km) videl 5 osebnih vozil, ki so obstala ob cesti. Temperature ob cesti do -16, res pa je, da ne morem vedeti iz katere ledene kotline je človek pripeljal do tja, kjer je filter rekel, da ima dosti in da ne spusti več skozi. Vmes je bila denimo škoda octavia, land rover ...
Gorivo v Sloveniji še ne vliva nekega zaupanja in tudi sam sem cvikal glede na lanske izkušnje, kaj bo, čeprav sem poskušal avtu najti toplejše mesto ob hiši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zelenitraktor Traktorist
Pridružen/-a: 21.03. 2017, 18:08 Prispevkov: 107
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
_Pepe je napisal/a: | Danes je prišlo hladno jutro. Rezultat je ta, da sem na običajni poti v službo (cca 30 km) videl 5 osebnih vozil, ki so obstala ob cesti. Temperature ob cesti do -16, res pa je, da ne morem vedeti iz katere ledene kotline je človek pripeljal do tja, kjer je filter rekel, da ima dosti in da ne spusti več skozi. Vmes je bila denimo škoda octavia, land rover ...
Gorivo v Sloveniji še ne vliva nekega zaupanja in tudi sam sem cvikal glede na lanske izkušnje, kaj bo, čeprav sem poskušal avtu najti toplejše mesto ob hiši. |
Slaba novica za nas lastnike land roverjev, ki so že tako nepredvidljivi. Sam ga imam sicer vedno v garaži na kakšnih 8 stopinjah, pa vseeno - nizke temperature med vožnjo, pa še veter hladi. Mi je pa včeraj uslužbenec na Petrolu zatrdil, da njihova nafta zdrži do -24. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 641 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
Zdrži ali pa tudi ne. Nafta gotovo tekoča še pod -20. Vprašanje pa je, če ne nastajajo kristalčki parafina, ki postopoma zamašijo naftni filter.
In zgleda, da prodajalci gorivo pripravijo na zimske razmere tako, da se pred samo prodajo doda aditiv. Doziranje pa očitno ni natančno na denimo +/- 1%. Zato pa nekateri naletijo na težave, drugi pa ne pri istih motorjih. In seveda še vpliv mikrolokacije, kjer je vozilo preživelo najhladnejši del noči in vožnjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zelenitraktor Traktorist
Pridružen/-a: 21.03. 2017, 18:08 Prispevkov: 107
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam. Je pametno še doma dodati aditiv? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 641 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
Sedaj se je verjetno že povsod toliko ogrelo, da danes več problema ne bo.
Težava je, da proizvajalci pogosto ne dovoljujejo uporabe aditivov. Potem pa ne veš, če je to neka kaprica, ali bi te gare s CR sistemom res lahko crknile, ker se mogoče mazalne lastnosti nafte spremenijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 09:19 Naslov sporočila: |
|
|
Heh. Si pa mimo ustrelil. Danes je bilo, vsaj pri nas, najhladnejše jutro letos. Temperatura trenutno še vedno vztraja okrog -20. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|