Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
To je pa samo zato ker je zetor. To ni nič narobe. Bolezen zetorjev pač. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
josta Traktorist
Pridružen/-a: 06.11. 2008, 15:49 Prispevkov: 129 Kraj: Šaleška dolina
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
The zetor ! Sam sem imel enak problem na Zetorju 7245. Poskušal sem vse mogoče, menjava ročne črpalke, nepovratni ventil na dovodno cev, nepovratni ventil na dovodno cev, nič ni pomagalo, potem pa mi je nekdo iz foruma povedal kako je naredil on in še nekaj kolegov. Enako sem storil tudi sam, in sicer je potrebno menjat povratno gumi cev iz diz do visokotlačne črpalke. Cev skozi čas postane porozna in vleče zrak, nafta pa pade. Strošek 17 EUR. Če ne bi sam doživel tega ne bi verjel. Tudi tebi predlagam da verjameš in to narediš. Ko boš to naredil, povej ali je uspelo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*** Vajenec
Pridružen/-a: 31.01. 2009, 12:27 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
zetor 5011 je napisal/a: | To je pa samo zato ker je zetor. To ni nič narobe. Bolezen zetorjev pač. |
Najlazje je tako rect.
Problem je v gumijasti cevi od bosch pumpe pa do rezervoarja,ta cev rada preperi in zato po dolocenem casu ko je traktor ugasnjen nafta uide nazaj v rezervoar ker je nizji od bosch pumpe,ko pa hoces traktor vzgat pa pumpa ne potegne nafte.Nekateri ta problem resijo tako da vgradijo tik pred bosch pumpo na to cev nepovratni ventil.Najbolje je da zamenjas to cev,je zanemarljiv strosek.
Preveri pa tudi tesnenje okrog bakrenih podlozk,lahko je tudi tam problem.
Ce to postimas ti garantiram da bo za par let spet ok |
|
Nazaj na vrh |
|
|
peter_28 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.12. 2006, 23:44 Prispevkov: 999 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
A glej ga vraga! Tudi meni gorivo 'pade' nazaj v rezervoar, če traktor stoji čez noč. Pa dobro, enkrat na dan pač napumpaš, pa rešeno. Bom pa zamenjal cev, da vidim...
Sicer pa, zdaj ko je bilo -17 stopinj, sem zetorja hotel vžgati, pa nisem mogel goriva niti napumpati. Odvijem tisto 'flaško' pri pumpici, ampak notri ni bil parafin, ampak-led! Bog ve od kod Očistim, dam nazaj, vseeno nisem mogel napumpati, zgleda je led tudi v filtrih. Zdaj čakam na odjugo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
jz sm bil tudi na izpopolnjevanju xxx besednega zaklada. V nedelo sm vžgal steyrja in je kmal omagal ( do danes), ker je potegnu zrak. Pol sm dal pa v zetorja akumulator ki je pol manj kot nej bi bil, napumpal in je kresnu v prvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
Fen za sušenje las na filter usmeriš za 5 minut, pa ga odtaja... Potem pa že gretje nafte prime. Večkrat preizkušeno v zadnjih dneh... Sicer pa se šele ob zmrzovanju vidi, kaj vse je v nafti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
spuščanje goriva--> protipovratni ventil
zmrzovanje goriva-->aditiv/dodatek k gorivu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
Simon MS je napisal/a: | ..
zmrzovanje goriva-->aditiv/dodatek k gorivu |
Tudi v motor s skupnim vodom? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
e to pa nevem
edit:Diesel Winter Protect je visoko učinkovit nizkotemperaturni dodatek za dizelsko gorivo. Preprečuje izločanje kristalov parafina in njihovo usedanje na dno avtomobilskega rezervoarja ter s tem težave, ki se pojavljajo pri nizkih zunanjih temperaturah (mašenje filtrov, črpalk in cevovodov).
Diesel Winter Protect je primeren za vse vrste dizelskih motorjev. Uporabnost goriva izboljša tudi do temperature -25 ˚C. Dodatek učinkuje preventivno, zato ga moramo gorivu dodati, še preden do težav pride. Za učinkovito delovanje priporočamo, da ga dodamo, ko je gorivo še bistro in je njegova temperatura nad 0 ˚C.
Nazadnje urejal/a Simon MS 23 Dec 2009 09:17; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz ne, vendar v navodilih izrecno podčrtano piše, da brez vsega...
Ne vem kakšne izkušnje imajo ostali, jaz ne dodajam nič, raje uporabim prej opisano tehniko za tistih par dni v letu, ko res stisne.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|