V soboto zjutraj sem z avtom obstal pri -15. Ne vem sicer, če je bilo ponoči kaj bolj mrzlo, ampak kvečjemu je bilo še kako stopinjo manj kot zjutraj pred sončnim vzhodom, ko je najnižja temperatura. Tankam tri do štirikrat na mesec, tako da stara nafta ni. Zadnji tank OMV na avtocesti. Tako, da mala črpalka s staro nafto ni. Avto redno servisiran, res pa je, da je možno, da je menjava filtra na 60.000 km in da bi ga bilo treba menjati po intervalu ravno čez slabih 5000 km. Pred dobrimi desetimi leti sem z drugim avtom obstal, ko je bilo -25. Od takrat se je še enkrat spremenil standard za gorivo in moram priznati, da me je tokrat hudo presenetilo. Mislim, da aditive dodajo šele na posamezno dostavo (ali ko polnijo cisterno za prevoz na črpalko ali na sami črpalki) in po mojem je tu iskati moj problem. In v filtru, ki ni bil povsem nov.
Štore je sicer v neogrevani garaži in na drugi lokaciji, vendar sem ga ravno v soboto rabil in vžgal in eno uro delal. Tam pa je stara nafta notri, ker od oktobra bolj kot ne počiva. |