Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




STEYR 9100 MT-NOV MODEL
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2009 19:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
Kolikšen pa je rok dobave takšnega traktorja? Imaš mogoče kak seznam dodatne opreme, ki je možna na traktorju? Katero opremo si naročil zraven?


Dobavni rok je bil 6 mesecev. Žal nimam nobenega seznama dodatne opreme. Se boš moral oglasit pri zastopniku

Drugače smo pa doplačali med drugim:
- dodatne zavore na prednji osi
- multicontroler
- dva para elektromagnetnih ventilov
- zmogljivejša črpalka z povratnim vodom
- hidravlične zavore za prikolico
- prednje uteži
- hitri priklop za prikolico
- zračni sedež
itd.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2009 19:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
Kako pa deluje menjalnik pri tem traktorju? Z ročico izbiramo glavne prestave, z tipkami + in - pa vmesne prestave? Tisti gumb na hrbtni strani ročice menjalnika je verjetno gumb za sklopko?


Gumb za sklopko je na prednji strani. Zadaj črni gumb je za preklop eh ventilov v plavajoč položaj. Drsnik zraven pa za nastavljanje pretoka in časa eh ventilov.

4 prestave so mehanske. Lahko prestavljaš s nožno sklopko ali pa stisneš gumb za sklopko na multikontrolerju in prestaviš. S tipkama -+ pa prestavljaš polovičke.
Sklopka na multikontrolerju je tista čisto spodaj, ki ima narisan zobnik.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mccormick.blaz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18
Prispevkov: 1118

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2009 21:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mene pa zanima čemu služi ročica oranžne barve ki je zraven prestavne ročice.? Question Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2009 22:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mccormick.blaz je napisal/a:
Mene pa zanima čemu služi ročica oranžne barve ki je zraven prestavne ročice.? Question Very Happy


Ročni plin. Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2009 23:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kako pa se menja skupine? Ali vzvratno ni vmesnih prestav?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2009 23:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
Kako pa se menja skupine? Ali vzvratno ni vmesnih prestav?


Menjalnik je 16x8. Se pravi 16 naprej, 8 nazaj. Torej vzvratno ni vmesnih prestav. Imaš 8 prestav naprej in 4 nazaj. Z reduktorjem pa prestave podvojiš. Se pravi imaš 2 skupini.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 11:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A reduktor se tudi vklaplja preko tipke na Multicontrolerju?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2009 15:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
A reduktor se tudi vklaplja preko tipke na Multicontrolerju?


Ne, imaš na levi strani ročico. Prestaviš lahko pa samo ko traktor stoji. Največja hitrost v reduktorju je potem do 12km/h

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2009 12:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zdaj sem že toliko delal, da lahko povem več. Multicontroler je res fajn stvar in se jo splača vzet. Vse pomembne sklope imaš pri roki; hidravlika, sprememba smeri vožnje, en elektro ventil. Zadeva sicer zahteva nekaj privajanja. Ampak ko se uvedeš je fino, ker imaš levo roko stalno na volanu, desno pa na prestavni ročki in ni treba segat po stikalih na konzoli. Zadeva res olajša in pohitri delo. Zaenkrat se mi zdi na multikontrolerju odveč drsnik zadaj za nastavljanje pretoka in časa EH ventilov (ker ne spreminjm nastavitev med vožnjo - lahko bi bil na konzoli).

Če boste kupovali ta traktor priporočam, da vzamete multikontroler in vsaj en elektro ventil, ki se mu da nastavljat pretok in čas. S tem lahko nastaviš npr. obračanje pluga z samo enkratnim pritiskom na gumb (namesto, da bi ga bilo treba držati ves čas obračanja in s pretokom hitrost obračanja). Ker smo doplačali za zmogljivejšo črpalko , imamo tako na elektro, kot tudi mehanskih ventilih možnost nastavljanja pretoka, kar se je izkazalo za zelo pomembno, ker pri 100% odprtem pretoku preveč silovito (prehitro) dvigne npr. bočno kosilnico. Možnost poškodb stroja na daljši rok.
Za oranje pride prav tudi fukcija avtomatske regulacije zapore diferenciala, ki se izklopi ko dvigneš hidravliko in vklopi ko jo spustiš nazaj dol. Odpravlja potrebo po vsakokratnem vklapljanju in izklapljanju pri obračanju na koncu njive. Naj bi se izklopila tudi ko obrneš volan do določenega kota, vendar v to nisem 100%. Izklopi se tudi ko presežeš 14km/h. V tem primeru ima tipka zapore 3 stopnje OFF/AUTO/ON. Za doplačilo je možna tudi ročna blokada diferenciala spredaj (namesto serijske avtomatske), enako kot zadnja tudi z možnostjo avtomatske regulacije.
Celoten sistem omogoča da na koncu njive dvigneš hidravliko, obrneš plug in spustiš ga nazaj v brazdo z le 3 stiski tipk na multikontrolerju.

Vklop 4 pogona ima ravno tako funkcijo auto, pri čemer se izklopi nad 14km/h in vklopi nazaj ko pade hitrost pod to mejo.

Za upravljanje zadnje priključne gredi je ravno tako možna funcija avtomatskega vklapljanja in izklapljanja + možnost nastavitve zagona priključne gredi v 3 stopnjah (mehki zagon). Pri funkciji auto se lahko nastavi izklop/vklop priključne gredi ob dvigu in spustu hidravlike. Nastavlja se od 0-100% po 1%. Ob dvigu hidravlike nad nastavljeno višino se kardan izklopi in ob spustu samodejno vklopi nazaj. Višina vklopa se ločeno nastavi z dvig (izklop) in spust (vklop).
Popravek: Bi pripomnil da je upravljanje malo ''bukovo'' rešeno, ker ni možno teh % spreminjat z drsnikom na multikontrolerju. Temveč le tako, da hidravliko spustiš do tal in potem dvigneš na željeno višino in nastavitev shraniš. Zadeva ima sicer smisel, ker le tako lahko pravilno in natančno nastaviš višino, vendar mislim, da bi se nastavitve pri konstantnem delu z določenim strojem zapomnil in bi jih lahko vnesel hitreje z drsnikom. Mislim, da bi morala biti omogočena tudi ta možnost.

Zavore so v osnovi samo zadaj z funkcijo optistop (vklop 4x4 ob pritisku zavore). Mi smo doplačali še za zavore na sprednji osi.

Obvezno pa vzeti breztlačni povratni vod. Omogoča vračanje olja direktno nazaj v rezerovar. Pomembno za pogon hidromotorjev (npr. pri nakladalkah - pogon verižnega transporterja, itd.). Tega bo vedno več.

Motita me pa zaenkrat dve stvari. Glede na to da je traktor namenjen predvsem za delo v gozdu, bi lahko naredili kakšen boljši nosilec za rotacijsko luč, da bi se le ta dala pospravit pod kabino glede na to da je spodaj veliko prostora. Ko rotacijske ne bi uporabljal bi bila ta pospravljena bolj na varnem. Tako pa štrli ven in čaka, da ga kakšna veja odtrga. Pa tudi na polju ko kosiš mimo dreves se to lahko zgodi.
Druga je pa da ni enostavne in hitre demontaže kompletnih ogledal z nosilcem vred. En mi je že počil, ko se je veja naslonila nanj. Žal kolikor sem po sejmih gledal tudi drugi proizvajalci nimajo nič boljših rešitev. V bistvu imajo več ali manj vsi enako rešitev.
Popravek: Pozabil sem omeniti, da imamo standardno kabino. Pri gozdarski je ta zadeva bolje rešena.


Nazadnje urejal/a Lenny 26 Okt 2010 00:27; skupaj popravljeno 2 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mrnowbody
Traktorist


Pridružen/-a: 27.05. 2008, 20:47
Prispevkov: 109

PrispevekObjavljeno: 27 Maj 2009 21:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lenny je napisal/a:
Ko rotacijske ne bi uporabljal bi bila ta pospravljena bolj na varnem. Tako pa štrli ven in čaka, da ga kakšna veja odtrga. .


mislim da je to en mali probelm pri steyrju. Ko sem šel s traktorjem skozi podvoz, sem odtrgal ta "nastavek". Pri tem pa sem še videl kako zgleda streha z notranje strani in kako je zgrajena. Mad




tako da pazite kje vozite, in tam kjer gre na tesno raje poglejte.
(še posebno če vam grejo kakšne nepooblaščene popravljat cesto Very Happy )

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 5 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.