Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




NAKUP TRAKTORJA
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Kupim
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

rumis
Izjava leta 2013


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01
Prispevkov: 156
Kraj: KK,Brežice

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 12:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Turbina nima nobene veze z zaviranjem z motorjem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 20:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Uredi si zavore na prikolicah. Pri novih traktorjih s hidravličnimi zavorami je to lažje izvedljivo (avtomatsko) . Pri starejših traktorjih smo si pomagal s kiper ventili, vendar če je treba enkrat urgentno zavirat, takrat ne glede se kiper ventilov.
Kot rečeno, sama turbina ne vpliva na zaviranje z motorjem. Vplivajo pa druge stvari (redkejsa olja, nižja kompresija...). Vendar to boš brez testa na tvojih klancih težko ugotovi.
Ne vem kakšna je kvaliteta sedanjih sdf traktorjev. Imajo to prednost, da imajo zavore na vseh štirih kolesih,medtem ko ima večina drugih rešeno preko avtomatskega vklopa kardana. Cena mehanskega (turškega, indijskega) je pa tudi pod 30.
Lahko pa vzameš tafeta (licenca MF) za 16 jurjev s 45 konji. Potem imaš pa kakšne Solise itd.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

QBR
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 20:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


rumis je napisal/a:
Turbina nima nobene veze z zaviranjem z motorjem.

Najbrž ima v mislih navor motorja. Pri starih mašinah je ta velik. Pri novodobnih, navitih turbo verzijah, pa je precej manjši.
Posledično motor zavira precej manj, ker ga je lažje obračati.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

BOŠTJAN
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54
Prispevkov: 1033
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 20:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz bi rekel, da imajo novejši motorji večji navor pri isti moči, pa tudi porast navora je precej večji.
Na zaviranje z motorjem najbolj vpliva prostornina motorja (cm3). Novejši so zaradi turbine vedno manjši, št. cilindrov ne vem če kaj dosti vpliva.
Vsaka stvar prinese nekaj dobrega in slabega


lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 785

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 20:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na zaviranje motorja na klancu vplivata najbolj površina batov in kompresija motorja. Edina veza ki jo ima tukaj turbina je potencialno to, da imajo turbo motorji praviloma nižjo kompresijo. Če hočete večjo zaviranje motorja po klancu navzdol se za par eur na izpušni sistem vgradi ventil, ki deloma zapre tok izpušnih plinov in s tem poveča potebno silo za iztiskanje izpušnih plinov iz motorja.

Sicer pa mislim da iščete luč pri belem dnevu. Če so bremze na sodobnih traktorjih in priključkih izpravne, ter pri vožnji po klancu uporabljate kanček zdrave pameti, ni težav s pregrevanjem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

martin85
Traktorist


Pridružen/-a: 14.03. 2007, 21:36
Prispevkov: 170

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 21:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Če kupuješ nov traktor, potem se ne bati elektrike itd. Saj to kar ne crkne.
Sam kupujem rabljenega, kjer pa zgodovina v celoti ni poznana. Tu pa je lahko problem, saj ne veš kaj so počeli. Meni nepojemljivo je že to, da z vapom perejo notranjost kabine...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Rambo013
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 12.11. 2017, 12:03
Prispevkov: 73
Kraj: Vipavska dolina

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2018 22:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz pišem tako, zastopim se pa bolj malo. Zavore imam, boljše na priklopniku kot na sedanjem traktorju, zato sem tudi napisal. Fora je v tem, da mi v 3 brzini toliko motor nazaj drži, da zaviram parkrat, sej če bi peljal v četrti bi moral tudi sedaj več. En mi je rekel pač, če se da naj nabavim brez turbine, ker naj bi traktor pri večjih obratih dobil zagon (zaradi turbine) namesto da bi bolj "zaviral".
Fora je bolj, da imam sedaj na kiperci zračne, na novem traktorju bodo pa verjetno hidravlične. Sej je varianta da zamenjaš, cenejša na prikolici kot traktorju, ampak toliko pa spet ne vozim da bi si delal neke ekstra stroške. če pa ti pelješ ene 4-5 ton za sabo navzdol v klanec pa vseeno malce razmišljaš kaj bo...
In tu je pri starem traktorju skoraj brez razmišljanja...

Mah sej konec koncev zgleda da niti ne vem za kaj bi se odločil. En ti reče tako, drug drugače. Recimo danes predlagan Deutz fahr, eni pravijo da je zadeva "lena" in da ne gre nikamor. Spet če kupiš novega pričakuješ nekaj od njega...
Še vseeno se nekako najbolj nagibam k NH, tudi servis in rezervni deli so baje dokaj pokriti, za vsak slučaj. Vprašanje pa je kaj pride takrat ko se zadeva zakomplicira.

Aja. še vedno sem mnenja da raje "evropski" traktor, pa čeprav jih sedaj tudi te znamke delajo na bližnjem ali malo manj bližnjem vzhodu kot nek, za katereg že v štartu vem da je prišel od tam. Solis...
kar sem gledal ene par zadev, so še večji kot ostali, čeprav cenejši samo...

Zanimivo mi je tudi, en mi je rekel vzemi vinogradniškega, teli so ožji, drug mi pa reče pa ja ne boš vzel vinogradniškega, vzemi poljedeljskega. Sej konec koncev kupujem sam, nihče mi ne bo dal denarja, sam ko enkrat kupiš, potem so pa vsi pametni, še posebej če pride do kakšnih neljubih dogodkov. Saj ne da bi se sekiral, ampak nekaj dam tudi na mnenja, še posebej od ljudi ki imajo veliko več prakse kot jaz.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 1938

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2018 05:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Najprej si razjasni kaj bi sploh rad, imam občutek, da tega nimaš razjasnjenega. Kupuješ nov traktor, 50 eur za hidravlični cilinder in cev za zaviranje enoosne prikolice ti je pa preveč za dati. Če ceniš svoje življenje na manj kot 50 eur potem pusti zavore pri miru, jaz bi jih zamenjal.

Pa razjasni si ali imaš sploh denar za vzdrževanje novega traktorja, le to ni več tako poceni. Če šparaš na zavorah potem ...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

cebelar5
Izjava leta 2011


Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57
Prispevkov: 1072
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2018 08:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@mainman kul

@Rambo013, če ste do sedaj vse napravili s 40 let starim in samo na zadnji pogon, potem je tukajšnja debata povsem odveč, ker je razlika kot Zastava Yugo in Škoda katerikol model. Mislim, da je primerjava jasna. Podana pa zato, ker bi rad kupil enostavno zadevo.

Vsak od novih strojev, ki so v rangu vaše finančne zmožnosti, ima svoje prednosti in svoje slabosti. Verjetno se z razlogom proda v SLO največ NH in je na drugem mestu JD, itd. Pač je eno cena, drugo trpežnost, tretje servis, četrto dostopnost rezervnih delov, itd. Ko vse to skupaj sešteješ in kalkuliraš, pogledaš trg kaj ti nudi, postaviš lestvico po barvi traktorja in greš v akcijo. Pri vsaki znamki pa prej prebereš forum, ker uporabniki napišejo svoje izkušnje s posamezno znamko in modelom. Da pa tukaj pišemo o tem kaj je boljše in kaj slabše je brez veze. Vse je že napisano. Tisti, ki ti govori za turbino, da je slaba in da traktor slabše zavira zaradi turbine, je brez izkušenj s turbino. Navzdol je potrebno uporabljati zavore. Lahko daš tudi prestavo ali dve nižje, ampak še vedno brez zavor ne gre.

Kar zadeva elektroniko. Resne znamke mislim, da nimajo velikih težav z elektroniko. Čunga-lunga ne spremljam. Pričakovati, da ti pa v 10 letih ne bo nič se pokvarilo ali se obrabilo, je pa možno samo v primeru neuporabe.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Rambo013
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 12.11. 2017, 12:03
Prispevkov: 73
Kraj: Vipavska dolina

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2018 09:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ma ni mi problem dati tudi več, zaenkrat pač uporabljam kar imam.
Kupujem drugega iz razloga da lahko lažje in hitreje opraviš tisto malo, pa tudi občutek je verjetno boljši iti s solidnim pobirat seno v hrib kot z enim ko samo cakas da ti odnese prednji konec.
Denar za popravilo....
Če ga ne bo bo malce počakalo, ravno iz tega razloga "iščem" nekaj s čimmanj možnosti o dražjem popravilu, torej manj elektronike. Sem pa varčeval sedaj par let, pa še naprej bom. Nimam namena kupit samo traktor pač pa še marsikatero stvar, katera ti vsaj delno olajša delo. Zadela sta o a eno stvar, da nimam pojma kaj bi kupil. Sej zato pa obstajajo forumu, da tisti ki nečesa ne ve vpraša...

Ce pa vas z vprašanji "utrujam" pa me enostavno ignorirajte...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Kupim Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
Stran 6 od 9

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.