Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 06:30 Naslov sporočila: |
|
|
sperolko je napisal/a: | No odločil sem se, da zamenjam staro BCS 622 za nekaj novejšega. Odločam se med BCS 615 SL in 630 WS. Kosila bo dobre 3 ha ene košnje predvsem hribovitih in strmih terenov. Zanimajo me vaše izkušnje in mnenja glede obeh kosilnic, še posebej kako se obnese 615 v strmini? Komentarji zaželeni! |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 06:42 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj bi nekaj boljšega menjal za nekaj slabšega? BCS 615 je bolj kot ne igračka, sploh za 3 ha. Ima malo prestav, ne moreš imeti kakšne široke kose, ker je motor prešibak. Če že razmišljaš potem vsaj 620, mi z njo pokosimo skoraj vse bregove (z dvojnimi kolesi in razširjeno), nima pa zavor, zapore diferenciala. 630 je pa že profi zadeva, če ti finance omogočajo pa le v nakup. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
sbor, kako pa izgleda obračanje oz. krmiljenje s 620? Je potrebno močno povleči, da se obrne, dosti razkoplje rušo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejsmid Traktorist
Pridružen/-a: 25.01. 2009, 22:36 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 09:29 Naslov sporočila: |
|
|
Kupi 620! Vzemi z evropa grebenom, pogon pa v oljni kopeli, potem pa dvojna kolesa gor. ker pri 630 ws se po 4-5 letih tvoje košnje začnejo problemi. Problem so sklopke v kolesih. Vsaka pa stane okol 100 e. kosilnica je super za delo, samo kvaliteta pa šepa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sperolko Traktorist
Pridružen/-a: 06.03. 2008, 09:00 Prispevkov: 139
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 17:44 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za informacije, no 615 SL max lahko rečem, da je že kar konkreten strojček z diferencialom kar ostali modeli nimajo(615 s, 615 l in 620) in se mi zdi skoraj nujno zaradi lažjega obračanja. Na mizi imam ponudbo zanjo z 1.35m evropa grebenom, 8 km honda motorjem, podalški za kolesa in balon kolesa za okoli 2700 EUR. Bi pa potrebno bilo verjetno dodati še dodatna kolesa in je cena takoj okoli 2900 EUR.
Imam tudi ponudbo za BCS 630 WS max, ki pa je že prav profesionalen stroj. Cena zanjo z 1.55 m evropa grebenom in enojnimi ozkimi kolesi je 3350 EUR pa bi zopet dodal še ali železna ali pa še ena gumi kolesa in cena zraste na skoraj 3600 EUR.
Dejansko sem vse druge modele že črtal iz seznama in se odločam med tema dvema. Komentarji uporabnikov so zaželjeni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejsmid Traktorist
Pridružen/-a: 25.01. 2009, 22:36 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 09:45 Naslov sporočila: |
|
|
diferenciala ti ne priporočam, če misliš dodati železna kolesa. meni je pri muti kosor, ki je enako narejen razsulo diferncial. prav tako ga v strmini ne rabiš, ker ti obrne kosilnico navzdol če izklopiš špero. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
Za v breg je obvezen diferencial in deljive zavore. Kdor je pa zdej koliko pripravljen odštet za določen luksuz, je pa stvar odločitve.
Če slučajno kdaj kosiš bolj na položnem terenu, pa vidiš koliko je pomemben diferencial, sploh, če imaš dvojna kolesa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
Objavljeno: 14 Jul 2011 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
No, našo 620 sem malo predelal. Najprej smo imeli brez distančnikov, pa nima takšna nobene stabilnosti v bregu. Nato je dobila po 1 distančnik na vsako stran, pa sem videl, da ima še večji potencial. Zato sem nabavil še po 1 distančnik na vsako stran, takrat pa je nastal problem z obračanjem kosilnice na konceh travnikov. Sem pa imel še ena malenkost manjša kolesa od stare rotax kosilnice in jih dodal zraven (se pravi distančnik, kolo bcs, distančnik, kolo rotax). Zdaj pa zadeva funkcionira odlično. Ne razkopava pri obračanju, v strmini pa tudi drži kot je treba.
Kosim pa vse strmine z njo, prej zmanjka opore pod nogami, preden zdrsne kosilnica. Tako da ne pogrešam ne ločenih zavor, ne diferenciala. Je pa 620 super ravno zato, ker je dovolj lahka (vsaj za mene), da jo lahko včasih tudi malo porineš, odneseš, nazaj potegneš, pa še razkoplje ne tako kot težji stroji (kakšna bucher na primer, sploh z železnimi kolesi). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
Objavljeno: 14 Jul 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima če uporablja kdo takše kolesa na bcs.
ali je to mogoče uporabljati na takšni kosilnica ali mora imeti hidravličen pogon? Predvsem me zanima zaradi obračanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
Objavljeno: 15 Jul 2011 07:46 Naslov sporočila: |
|
|
Takšen tip koles sicer na bcs še nisem zasledil, jih pa imajo severnjaki na večini svojih (Brielmaier, Köppl, Rapid).
Kar se tiče obračanja - če ima kosilnica diferencial po moje ni problema.
Zanimiv je tudi tale princip na Köpplu Bt (VIDEO). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|