Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 781
|
Objavljeno: 23 Okt 2021 07:47 Naslov sporočila: |
|
|
Če ti uspe pri zavornem pedalu zmontirati ta ventil bi tudi delovalo.
https://www.rositeh.si/zavorni-ventil
Moraš pa ta ventil zmontirati takoj za črpalko (priključek P), Priključek T pa potem pelješ na druge hidravlične ventile. Ko boš zaviral ne bodo delovali drugi hidravlični ventili oziroma aktuatorji priključeni nanje.
https://www.rositeh.si/traktorski |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2026
|
Objavljeno: 28 Dec 2021 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Eno vprašanje, proxima 8441 z inverterjem ob volanu (menjalnik 12x12) mi je ostal v smeri za nazaj. Ročica na menjalniku se ne premakne, vsaj z roko ne, z silo pa si ne upam. Kakšna ideja kaj bi lahko bilo? Normalno sem ga parkiral v garažo in ugasnil. Zdaj pa je ostal tam in se več ročica ne premakne. Prej je inverter delal normalno, ni se zatikal, normalo se je dalo spreminjati smer.
Je imel kdo takšen primer in kako ga je rešil? Predvidevam, da bo potrebno sneti pokrov menjalnika ali pa vsaj oni majhen pokrov, v katerega gresta ročici za inverter in vklop kardana. Koliko sem gledal se da v kabini odstraniti pod in ni potrebno snemati kabine?
Ideje, predlogi, lastne izkušnje so dobrodošle. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2026
|
Objavljeno: 07 Jan 2022 06:45 Naslov sporočila: |
|
|
Rešil, zamenjal jeklenico, ki je draga kot žafran. Sicer še vedno gre težko ker je jeklenica speljana pod čudnim kotom. To bo potrebno predelati, da bodo večji koti. Če ne bo pomagalo pa gremo v predelavo na prestavno ročico kot imajo to rešeno starejši modeli.
Imam pa vprašanje oz. prošnjo. Ima kdo na proximo 8441 (letnik 2008 ali pozneje) montirane hidravlične zavore za priklopnik? Pri Gorenju sem sicer vzel celoten komplet z cevmi, samo vse kaže, da so mi piloti poslal napačen komplet. Rabil bi nekaj slik kako je to montirano. Načeloma bi bile dobre tudi slike od poznejših modelov (proxima 85, 95, ...). Če ima kdo toliko časa, mi prosim javite na zasebno, da posredujem email.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2026
|
Objavljeno: 28 Jul 2022 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
Glede zavor smo rešili, so res poslali napačen komplet, so prišli in zamenjali.
Imam pa vprašanje, Pri težkem delu mi vmes traktor zgublja moč oz. ugasne. Ko ga skušam ponovno zagnati rabi nekaj časa da štarta. Kot da bi mu zmanjkovalo goriva. Sumim na pomožno črpalnko goriva. Druga opcija je da kje vleče zrak. Sicer sem pregledal cevi od rezervoarja do predčrpalke, filtra in potem do glavne črpalke, pa vse zgledajo ok.
Tako da res sumim da je problem predčrpalka https://www.klasje.eu/crpalka-goriva-ac-batna-zetor-proxima-plus-letnik-2007-8541-9541-10541-forterra-95-105-115-125-135-08685.html
Je kdo imel kakšno podobno situacijo? Traktor nima niti 2000 ur.
Ko ga ponovno štartam dela nekaj časa vredu potem pa spet enako.
Zračni filter je čist, kadi tudi ne, da bi bil beli ali črni dim.
Vsi filtri menjani lani na jesen, problem se je pojavil v tem tednu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1075 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 29 Jul 2022 06:45 Naslov sporočila: |
|
|
Kot si že sam ugotovil bi največ stavil na črpalko.
Imel enak problem (ne na Zetorju), kar naenkrat ugasne brez predhodnih znakov. Potem sem ga dolgo časa vžigal, je delal normalno 30 minut in spet ugasnil. To se dogaja samo sredi dneva, ko je zelo vroče. Zjutraj nikoli. Tudi v jesen in pozimi nikoli in sem mislil, da se je napaka sama odpravila, naslednjo poletje spet ista zgodba.
Nekateri pravijo, da pomaga če jo polivaš z vodo in jo ohladiš. Sem probal iz potoka z zelo mrzlo vodo vsaj 5 litrov in ni niti malo pomagalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2026
|
Objavljeno: 29 Jul 2022 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
Vse kaže da bo res črpalka, upam samo da predčrpalka in ne glavna. Danes zamenjal vse sesalne gumi cevi in zategnil vijake ter objemke, pa spet enako, po kakšne pol ure, ko se je segrel na delovno temperaturo se je začelo. Slabša moč in ugašanje. Ko da ponovno štartam je malo dobro, potem pa spet enako.
Predčrpalko sem sicer vzel dol in jo razsavil, na batu se sicer nič ne vidi, se pa ob eni luknji na ohišju malo pozna, ni kritično, mogoče je pa zadosti, da ko se material segreje, da več ne zagotavlja zadosti goriva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2026
|
Objavljeno: 31 Jul 2022 10:50 Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjava dovodnih cevi za gorivo ni pomagala, ravnotako zamenjava pomožne črpalke za gorivo. Ko se traktor segreje pride do tega, da izgublja moč oz. ugasne. Če pri 2000 obratih spustim gas se večkrat zgodi, da enostavno ugasne oz obrati padejo pod 500 in se komaj ujame. Ko je hladen teh problemov ni.
Opcija bi mogoče bil še rezervoar, samo če bi bilo kaj zamašeno potem bi tudi ko je hladen delal enako, vsaj pri večjih obratih.
Vse kaže, da bo problem na glavni črpalki goriva ali pa kakšna druga zadeva na katero nisem pomislil. Pozna kdo kakšnega dobrega mehanika, ne lokalne fušarje, takšen sem tudi sam? Lokacija prekmurje. Pogoj je da ve kaj dela, je odziven, dela kvalitetno in da pride na lokacijo. Je kdo mogoče že kdaj delal z mdc zadravec, imajo tudi servis? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1075 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 31 Jul 2022 17:03 Naslov sporočila: |
|
|
Če misliš mojstra v Vučji vasi, nam je popravljal. Lahko ga pohvalim, samo tega je že okrog 20 let, ne vem če je še vedno isto.
Kupi še eno AC pumpico in jo zamenjaj, te pumpice so že nove kot loterija. Je cenejše kot da mojstra plačuješ. Ali pa kakšna gumijasta cev ko se segreje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1742
|
Objavljeno: 31 Jul 2022 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
Za servis črpalk sta v Savinjski dolini dva serviserja - eden je Diesel servis Jelen iz Gomilskega in Mehanika diesel Vinder iz Gotovelj. Osebno imam izkušnje samo s drugim in sem zadovoljen z njim. Enkrat servis črpalke in enkrat brušenje glave motorja na traktorju. Ter enkrat popravilo celotnega sistema vbrizga (od črpalke, šob, etc) pri avtomobilu. Pa se tudi pomenit se da z njimi fajn.
Sem pa slišal, da se da pri Jelen-u zmenit, da mu dostaviš črpalko tja, se dogovorita in jo potem pošlje nazaj k tebi po pošti popravljeno.
Vozijo pa k njima iz cele Slovenije, tako da slaba že nista.[/quote] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2026
|
Objavljeno: 31 Jul 2022 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
Problem pumpice je da je cca 150 eur (20 eur material, 50 eur napis BOSCH, 50 EUR ker je za proximo, ostalo pa marža trgovca ). Vse dovodne gumi cevi so bile zamenjane, vsak spoj nekajkrat preverjen in napake nažalost ne najdem. Traktor mrzel vžge z prve, če bi kje očitno vlekel zrak bi skozi noč padla nafta in ne bi vžgal, pa se to ne dogaja. Tudi cev do regulatorja je zamenjena. Na vsako cev sem dal objemko ker v originalu tega ni imel.
Edina opcija je da vleče zrak v rezervarju ali pa na dovodni cevi do AC črpalke. Vsepovsod drugje so cevi pod prtiskom in če bi katera spuščala ali kateri spoj spuščal, bi se pokazala nafta, pa je vse suho in čisto.
Povratnih cevi nisem zamenjal, načeloma ne bi smele delati problemov.
Malo me še moti ker mi je v trgovini dal 20 barske gumi cevi, v originalu so bile gor 40 barske. Upam, da ni tole problem in dovodno cev od tanka do AC črpalke vleče skupaj. Samo v tem primeru bi morala biti že v originalu napaka na AC črpalki, kar je sicer možno. Pa napaka bi se morala kazati tudi pri mrzlem traktorju ker cev se ne segreva.
Opcija je še da spustim rezervar in preverim še tukaj ali je slučajno kje delno zamašeno ali pa je jeklena cev slučajno prežrta. Samo če bi bilo to problem bi pri velikih obratih načeloma morali nihati obrati, pa se to ne dogaja.
Lani sem zamenjal vložek v filtru goriva, opcija je da so mi dali napačni vložek in je pregost, Filter sem tudi preveril in ni zamašen, je čist. Če bi bil problem v filtru goriva bi načeloma že lani imel probleme, pa sem dal skozi kar nekaj ur dela z rotobrano in nobenih problemov. Pa ob prevelikem prisku na vložku filtra tako ali tako spusti spodaj ventil in gre gorivo mimo vložka, tako da to ne more biti problem.
Kakšnakoli ideja je dobrodošla. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|