Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 18 Nov 2016 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
Upajmo,da bo kaj iz tega.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ravninc Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.01. 2015, 19:56 Prispevkov: 90 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 18 Nov 2016 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
Na tem videu je govora da to sestavlajo te traktorje v FPM agromehaniki in ne v imt.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 18 Nov 2016 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, samo vse je še v povojih....
Za 7000€ se sliši ugodno ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 05:59 Naslov sporočila: Re: Imt 542 |
|
|
Frannci je napisal/a: | Ker sem na forumu nov ne vem ali je ta tema že kje radelana se vam opravičujem.
Zanima me če je že kdo v želji po povečanju hitrosti traktorja menjal zobčenike v menjalniku. Oz če je to sploh možno?
Hvala za informacije... |
Teoretično je možno, če se ga naredi unikatno, a je drago in nekaj dela. To sem zasledil v temi Zetor, kjer so nekateri čarali podobno. Tam se celo govorilo, da nekdo zobniški par zanje celo redno prodaja. A so bili nekateri skeptični glede tega početja, ker potem nastane še večja luknja med brzinami, kot že dejansko je. NAmreč predzadnja brzina leti 14km/uro, zadnjo pa bi pol ubrzal na preko 30. Odgovor poznaš sam-bila bi bolj žalostna vožnja(govorim za prejšnji primer Zetorja).
Donfelipe, sam je vprašanje, kaj dobiš za 7000 Eur. Gledati je treba tudi opremo in karakteristike, in še zdaleč ne samo ceno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 06:47 Naslov sporočila: |
|
|
V FPM sestavljajo traktorje solis. Imeli so celo ambicije, da bi določene sklope delali celo sami. Kako daleč so ne vem.
Sicer je pa solis, koliko gledam, bolj ali manj samo sestavljen iz standardnih sklopov: carraro (menjalnik, zadnja in prednja prema). Hidravlika je mitas. Edino motor je z lastne proizvodnje, bi pa naj bil kopija zetorjevega motorja. Srbi so z njimi zadovoljni, vsaj koliko berem. Edini problem, ki so ga izpostavljali pri prvih serijah je bil na električni napeljavi, ki je bila preslaba. Če so tole popravili ne vem. Traktor tudi nima razne električne navlake(senzorji, ...).
Pred časom sem imel priliko videti solis 75 in je proti kitajcu zadeva vsaj na zunaj dosti bolj masivna. Pa tudi zadeve so na svojem mestu, za kitajca to ne morem trditi. Sem imel letos možnost videti kitajce na sejmu in me je kot strojnika samo stisnilo pri srcu. Takega traktorja nebi nikoli kupil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 07:08 Naslov sporočila: |
|
|
Problem pri solisu in podobnih ostaja - max hitrost 30km/h, za mnoge je že 40 premalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Najbrž je zato razlog pogon in zavore.
Torej nima avtomatskih 4x4 zavor. In je traktor "neuporaben" tudi na hribovitem terenu, razen če imas stalno 4x4 vklopljen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 10:38 Naslov sporočila: |
|
|
Hja, morata pa vedeti, da vse dodatne(za nekatere luksuzne) reči, bi se cena tem traktorčkom takoj pričela dvigovati, in slutim, da proizvajalec z temi stroji cilja na male, do srednje kmete, ki jih je največ in ki ne vzdržijo večjega finančnega vložka k hiši, in jim te karakteristike stroja zadostujejo, poleg tega pa, če je proizvodnja blizu, se nekako ni treba bati za rezervni del, ki pa spet ni tako dragi kot od npr Sameta.
Točno vsake karakteristike stroja ravno ne bi želel preanalizirati, a v oko mi je padlo vsaj za mene sporen menjalnik 8+2(to mi pa smrdi, če nič drugo tako hitro ne), čeravno so prej z 6+2 menjalniki naredili vraga pa pol na IMT-jih vsaj nekateri. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 11:26 Naslov sporočila: |
|
|
Solisi imajo 12x12 menjalnik, vsaj večji 60, 75, 90. Končna hitrost je pa okrog 34-35 km. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 19 Dec 2016 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko sem razumel prispevek na Yutubu, se to ne dela v točno lokaciji IMT-ja...Ampak v podružnici?
12+12 in 35km/uro pa je že za marsikoga povsem sprejemljivo. Tut na oko ne izgleda nič kaj slabo. Po moje se bodo bolj prijeli kot čisti kitajci.
JA vem ja, da z večjo močjo je tut menjalnik boljši. Un ta največji 90 konjski bi šel pa celo 40, koliko razumem na prospektu iz zastopnika za SLO Gorenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|