Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gavry Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.12. 2012, 10:43 Prispevkov: 41 Kraj: Vinica
|
Objavljeno: 26 Maj 2015 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
Dany je napisal/a: | Kak je točen namen skrivanja cene?Vse si lepo opisal opisal opremo in če bi še ceno povedal človk dobi celotno sliko.
Ampak dokler boste cene vsak za svojim grmom skrival,do takrat nam bojo tud trgovci nabijal svoje marže v nebo,pa čeprav bo v isti sapi jamral kak ni nč zaslužo. |
Lej cene so več ali manj enake mislim, da je en zastopnik CNH in mislim da oni dajejo žegen na ceno, koliko sem klicaru okol je to to, mogoče boš 500€ razlike naredu.Sej ti lahko komentira iz prve roke |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 27 Maj 2015 08:32 Naslov sporočila: |
|
|
samee je napisal/a: |
Hvala za izčrpen opis kompletne opreme. Me pa zanima ali ima ta traktor tudi na izbiro eco menjalnik in pa ce lahko poves kje ste traktor kupili in pa kaksna je cena da vem malo za primerjavo. To dvoje lahko tudi v zs. Hvala ze v naprej. |
T4/Kompakt sicer nimata ''eco'' menjalnikov, kot ima Kubota serije 60, kar je po eni strani res prednost Kubote. Vendar ima T4/Kompakt prednosti pri motorju: nižji nazivni obrati, nižji obrati max. moči, nižji obrati max. navora in več navora, manjši hrup v kabini in kot kažejo bolj ali manj vsi primerjalni testi do zdaj, nižja poraba pri vseh delovnih pogojih (glej npr. Kmetovalec 2/2015 in 3/2015).
Sam sem bil pri naših dveh traktorjih (T4020 in T4050) na začetku previden z obrati pri cestni vožnji, ampak sem sčasoma opazil, da praktično ni razlike v porabi, če se vozim z max. obrati (hitrost 42-43km/h) ali z nižjimi obrati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
samee Vajenec
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 22:12 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 27 Maj 2015 11:43 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | samee je napisal/a: |
Hvala za izčrpen opis kompletne opreme. Me pa zanima ali ima ta traktor tudi na izbiro eco menjalnik in pa ce lahko poves kje ste traktor kupili in pa kaksna je cena da vem malo za primerjavo. To dvoje lahko tudi v zs. Hvala ze v naprej. |
T4/Kompakt sicer nimata ''eco'' menjalnikov, kot ima Kubota serije 60, kar je po eni strani res prednost Kubote. Vendar ima T4/Kompakt prednosti pri motorju: nižji nazivni obrati, nižji obrati max. moči, nižji obrati max. navora in več navora, manjši hrup v kabini in kot kažejo bolj ali manj vsi primerjalni testi do zdaj, nižja poraba pri vseh delovnih pogojih (glej npr. Kmetovalec 2/2015 in 3/2015).
Sam sem bil pri naših dveh traktorjih (T4020 in T4050) na začetku previden z obrati pri cestni vožnji, ampak sem sčasoma opazil, da praktično ni razlike v porabi, če se vozim z max. obrati (hitrost 42-43km/h) ali z nižjimi obrati. |
Ravno zaradi tega je tudi kubota v igri, vendar se utez pocasi prevesa v steyrjevo korist ker se nam nekako bol prilega za vse skup. Vendar razna mnenja se vexno dobrodosla. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 27 Maj 2015 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
40 ECO pri traktorjih manjše moči je lahko velikokrat vprašljivo, saj je ta hitrost v glavnem namenjena prihranku goriva pri transportu po cesti, tu pa manjšim traktorjem pogosto zmanjka moči, saj največjo moč običajno dosegajo pri najvišjih vrtljajih. Predvsem se ta manjko moči pri nižjih vrtljajih pozna na bolj razgibanem terenu. Takrat je potrebno poseči po prestavni ročici, prestaviti v nižjo prestavo in dodati plin, kar pa izniči prednosti 40 ECO.
Namen 40 ECO je predvsem prihranek goriva pri transportu pri težjih traktorjih in to najbolj na številnih trgih, kjer je največja dovoljena hitrost 40 in ne 50 km/h. Dandanes je še to toliko bolj pomembno, saj večina motorjev vgrajenih v sodobne močnejše traktorje največjo moč doseže pri nižjih vrtljajih motorja in se to običajno lepo pokriva z največjo hitrostjo 40 km/h.
Pri traktorjih manjše moči pa 40 ECO predvsem pripomore k zmanjšanju hrupa v kabini, saj so le te pri teh traktorjih dosti slabše zvočno tesnjene, je pa zagotovo tudi nekaj prihranka pri gorivu, če le traktor ni preveč obremenjen.
Podobno je tudi v avtomobilskem svetu. Tam ponavadi najvišji prestavi pravimo "varčna", pa vseeno imajo avtomobili manjše moči (največkrat bencinski) večinoma menjalnike s pet prestavami, močnejši pa že dodatno šesto. In tudi tu hitrost krepko počepne ko vidijo že manjšo vzpetino na avtocesti, tako da je treba prestaviti vsaj eno če ne dve prestavi navzdol, če želimo obdržati konstantno hitrost... za vrtljaje motorja se pa ve kam bodo šli.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.03. 2009, 10:52 Prispevkov: 1140 Kraj: dolenska
|
Objavljeno: 28 Maj 2015 07:27 Naslov sporočila: |
|
|
gavry je napisal/a: | Dany je napisal/a: | Kak je točen namen skrivanja cene?Vse si lepo opisal opisal opremo in če bi še ceno povedal človk dobi celotno sliko.
Ampak dokler boste cene vsak za svojim grmom skrival,do takrat nam bojo tud trgovci nabijal svoje marže v nebo,pa čeprav bo v isti sapi jamral kak ni nč zaslužo. |
Lej cene so več ali manj enake mislim, da je en zastopnik CNH in mislim da oni dajejo žegen na ceno, koliko sem klicaru okol je to to, mogoče boš 500€ razlike naredu.Sej ti lahko komentira iz prve roke |
Ne vem zakaj ne bi bilo lažje cenikov obesit na net in si vsak sam izračuna ceno-podobno kot pri avtomobilih.
Izdelava posameznih predračunov vseeno vzame nekaj časa in čas je denar. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dany Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52 Prispevkov: 326
|
Objavljeno: 28 Maj 2015 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
Včasih je lažje ribarit v kalni vodi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 29 Avg 2015 10:23 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Na zadnjem delu kabine imamo trenutno en par delovnih žarometov. Rad bi dodal še enega. Je kdo to počev? Je notri že kaj kablov potegnjenih ali je potrebno vse dodatno narest?
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 16 Sep 2015 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
? Noben ni dodajal luči? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
domen007 Traktorist
Pridružen/-a: 30.08. 2015, 15:47 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 16 Sep 2015 11:05 Naslov sporočila: |
|
|
Pokliči na itro pa bojo takoj prileteli pa ti to poštimali ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 16 Sep 2015 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
domen007 je napisal/a: | Pokliči na itro pa bojo takoj prileteli pa ti to poštimali ne. |
Zakaj bi mi nekdo delal nekaj kar lahko sam naredim, le vedeti moram, kaj in koliko kupiti. Pa tudi dodtne luči bi bile LED, seveda neorginal... Problem je ker je skoraj vse pritrjeno z enimi smotanimi čepki in jih moraš vsakič ko razdiraš kupit nove. Pa še nevem kje se jih dobi... Bom že kaj spacal, ko bo kaj več časa, najprej je treba osvetlit ostale stroje... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|