Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Popravila pri Zetorju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 46, 47, 48  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

bernard
Vajenec


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 19:39
Prispevkov: 37

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2006 21:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ni pa vedno pravilo majn konjev od oznake.Primer so Zetorji oznak 20 in 40.4340 ima 58 konjev,5340 ima 61 konjev,7340 ima 77,5 konjev ali 85,če je turbo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

same dorado
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 01.02. 2006, 22:05
Prispevkov: 2186

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2006 21:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


glej novi zetor 6441 ima 61KM

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

bernard
Vajenec


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 19:39
Prispevkov: 37

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2006 21:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Oznaka je 6341 in ima 72 konjev.(ne me za besedo držat)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmetovalec
Revija
Revija


Pridružen/-a: 31.01. 2006, 11:48
Prispevkov: 728

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2006 21:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tomaz je napisal/a:
vem da ne obstajajo sam za primer sem dal
zanima me razlika 11 pri enem tipu in 18 pri istem tipu traktorja ja so pa to starejši letniki Wink


Pri zetorju je št 18 pomenila tovarniško nameščeno kabino (v časih ko so bile še redke). Sicer pa je prva številka pomenila približno št. KM. Vendar so ščasoma novim modelom povečevali številko ne pa moči motorja. Tako imajo npr. modeli 4511, 4711, 4911, 5011, 5211 praktično enak motor s cca 45 KM. Pri najnovejših moelih pa prvi dve številki približno določata moč v kW.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ru14
Vajenec


Pridružen/-a: 13.03. 2006, 13:37
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 08:45    Naslov sporočila: Kontrolne lučke

Odgovori s citatom


Oj!

Mene zanima pri Zetorju 5211, kaj pomeni kontrolna lučka, ki je čisto na desni strani armature. Zraven je lučka za sklopko kardana, ki gori ko je sklopka aktivirana. Namreč pred kratkim smo kupili ta traktor, zelo lepo ohranjen, sem pa zamenjal kontrolne lučke in ta zdaj skos gori, ne vem pa zakaj je.

Zanima me pa še nekaj. Kako je s prestavami pri kardanu. Tam so štiri pozicije. Skupaj s kolesi, sam, izklop, kaj je četrta? A je to normalno, da je hidravlika tudi povezana s tem, v enem položaju deluje, enem ne.

Hvala za odgovore in
Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

bernard
Vajenec


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 19:39
Prispevkov: 37

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 09:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tista lučka na desni je za kardansko sklopko,ki naj ne bi delala neprekinjeno več kot pet minut.Če lučka sveti nonstop je verjetno nekaj narobe zvezano,ali pa je zaštekano končno stikalo,ki ga najdeš pod ročko za sklopko.
Prestave kardana so za začetnika prava znanost,ko se jih boš navadil pa ne bo problema.Potekajo pa tako;govorim o levi kratki ročki.Čisto naprej-v smeri proti volanu je vklopljena samo črpalka,druga stopnja je vklopljena črpalka(hidravlična)in kardan,tretja je nula(brez črpalke-hidravlika ne dela),četrta pa je hitrost kardana sinhronizirana z menjalnikom;to se pravi v prvi je najpočasnejši in v peti najhitrejši.Hidravlika v tem položaju ne dela.Ta zadnji je odličen naprimer za vitlo,ker s tem dosežeš počasne obrate na kardanu in s tem večjo moč.
S tem,da je tu še več opravil,da stvar dela.Levo ročko potegneš do zadnjega položaja,desno ročko(reduktor-direktne prestave) prestaviš v nulo na sredino,glavno prestavno ročico pa prestaviš v poljubno prestavo od prve do pete.V prvi bo vitel najmočnejši.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Zetor
Ustanovitelj Traktor foruma


Pridružen/-a: 05.01. 2006, 22:58
Prispevkov: 596

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 15:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


bernard je napisal/a:
To je pa zanimivo.Je že,da se oznake ne ujemajo z konjskimi močmi.Koliko pa ima 7045?


72KM

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

yony
Vajenec


Pridružen/-a: 09.03. 2006, 22:00
Prispevkov: 31

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 15:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


drugace pa ?kw pomnozis z 1,36=km....cist ptreprosto.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 16:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


bernard je napisal/a:
Tista lučka na desni je za kardansko sklopko,ki naj ne bi delala neprekinjeno več kot pet minut.Če lučka sveti nonstop je verjetno nekaj narobe zvezano,ali pa je zaštekano končno stikalo,ki ga najdeš pod ročko za sklopko.
Prestave kardana so za začetnika prava znanost,ko se jih boš navadil pa ne bo problema.Potekajo pa tako;govorim o levi kratki ročki.Čisto naprej-v smeri proti volanu je vklopljena samo črpalka,druga stopnja je vklopljena črpalka(hidravlična)in kardan,tretja je nula(brez črpalke-hidravlika ne dela),četrta pa je hitrost kardana sinhronizirana z menjalnikom;to se pravi v prvi je najpočasnejši in v peti najhitrejši.Hidravlika v tem položaju ne dela.Ta zadnji je odličen naprimer za vitlo,ker s tem dosežeš počasne obrate na kardanu in s tem večjo moč.
S tem,da je tu še več opravil,da stvar dela.Levo ročko potegneš do zadnjega položaja,desno ročko(reduktor-direktne prestave) prestaviš v nulo na sredino,glavno prestavno ročico pa prestaviš v poljubno prestavo od prve do pete.V prvi bo vitel najmočnejši.


Tista lučka zraven lučke za kardansko sklopko je pri serijah 52,... za tlak v rezervoarju za zrak. Najbrž ti piše gori 65%. Ko je tlak manjši od 65% končnega najse ne bi dalo varno voziti s prikolico na zračne bremze.

Ali pa ima teh 65 % pomen pri tistem sistemu ko nimaš tlaka, da ima prikolica zablokirane bremze, samo mislim, da je tam potreben dvokrožni sistem in da to ni to.

Glede te lučke je pa tako, da sem jo jaz pri našem ven vzel, ker je stalno svetila, ker nikoli nimamo vklopljenega kompresorja.
Tudi vsem drugim svetujem, da če kompresorja ne rabite ga izklopite!! Exclamation Exclamation Če ga imate stalno vklopljenega se pri enem tanku goriva najbrž ne pozna tako veliko, kaj pa pri stotih, dvestotih rezervoarjih Question Nepotreben dodaten strošek!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

yony
Vajenec


Pridružen/-a: 09.03. 2006, 22:00
Prispevkov: 31

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 18:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri nas je prejl tista sklopka za izklop kompresorja, tak, da ga sploh ne morem izklopit, sem pa poskusal vse nacine...
Ve kdo kaj vec o tem...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 46, 47, 48  Naslednja
Stran 7 od 48

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.