Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SAME ARGON Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.03. 2008, 22:05 Prispevkov: 45
|
Objavljeno: 16 Sep 2008 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala AGROMEHANIK, glede dvižne sile pa res nebi vedu!
V vsakm primeru je močnejša, kokr lahko traktor normalno pele, sem pa jest pazu, da nism naredu predolgih spodnjih rok, tko da so nekak minimalno dolge! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
torpedo TD 62 06c Traktorist
Pridružen/-a: 09.01. 2008, 20:48 Prispevkov: 149
|
Objavljeno: 16 Sep 2008 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
jah neki bom mogu umislit.....ne da se mi več z uno kosilko(bcs 127) gre prepočasi.....pa sosed ma strižno kosilko na tomiju 21 km(širine ne vem)pa mu kr lepo teče(kosi v 5 prestavi - (tretja reducirana))js pa more bit kr lepa trava da z mojo kosilko kosim lahk uv tretji > pa kosilka kr trpi....
tko, da če boš kaj prodaju bi blo lepo če bi kaj reku..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 17 Sep 2008 07:26 Naslov sporočila: |
|
|
SAME ARGON je napisal/a: | Nekaj časa jo bom še imel, da bom videl kako se obnese, ker traktor jo normalno poganja, samo ko kosiš je malo težje zavijat z originalnim volanom, tako da bi rad probal še servo volan!
Če se bo pa prodajala bom pa povedal, ni pa skoraj nič delala kar se tudi vidi po diskih in tud noži so še originalni gor!
Sančo a ti si že mel servo volan gor, predn si dal balonarce gor a si ga dal pol? |
Najprej sem dal balonarce gor,potem pa še volan,to pa za to,če bi se slučajno uštel pri računanju. Sem računal,koliko ga lahko največ razširim,da gume ne bodo prijemale. Se je pošlo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SAME ARGON Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.03. 2008, 22:05 Prispevkov: 45
|
Objavljeno: 17 Sep 2008 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
Aha kok je blo pa težko zavijat brez servo volana? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 17 Sep 2008 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
SAME ARGON je napisal/a: | Aha kok je blo pa težko zavijat brez servo volana? |
Če verjameš ali ne-men se ni zdelo nič težje napram prej. Sem razmišljal zakaj. Po moje zato,ker pri zglobnikih se kolesa vedno zapeljejo po krožnici,tudi če zaviješ na mestu. Med vožnjo pa itak. Tako da.... Po moje je to vzrok. Ker pri standardnih traktorjih prihaja do velikega trenja mad kolesi in podlago,če zavijaš na mestu,pri zglobnikih pa je minimalno,oz nič večje kot med vožnjo. Po tej logiki potem tudi širina gume ne vpliva tako zelo na trenje.
Je pa nekaj res-če pa zapeljem na oviro,je pa precejšna obremenitev,ker delujejo vzvodne sile-vzvod je pa pri meni precej večji.(zaradi širine pač)
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferdo Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.04. 2006, 11:32 Prispevkov: 52 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: 20 Sep 2008 23:07 Naslov sporočila: |
|
|
No, pa da se po dolgem času še jaz oglasim. Nabavil sem TV418, l.79. Bil je popolnoma zanemarjen, zaganjač zamaščen, tipka za zagon fuč, akumulator fuč,zavore fuč... V glavnem kup napak. Zaganjač in tipko sem uredil, menjal akumulator, sedaj sem pri zavorah. Ko sem jih razdrl, sem ugotovil, da so desne obloge mastne, prav tako zavorni boben. Ker imam zadevo narazen me zanima, če kdo ve povedat, kako naj zamenjam semering na polosi zadnjega diferenciala, da mi ne bo olje teklo po novih paknah - zavornih oblogah. Verjetno je najbolje, da zamenjam oba??? Prav tako me zanima, kakšno olje je treba nalit v sprednji in zadnji diferencial. Ali ima prednji diferencial olje skupaj z menjalnikom??? In kakšno olje dajete v motor?? Ali je smiselna dogradnja filtra za gorivo, ker ga sedaj ni gor??? Prav tako me zanima, kje dobiti varnostni lok, saj je brez??
Ja, zaenkrat dost, še preveč. Bom še mal posliku ob priliki in dal slike gor.
Hvala v naprej za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gregman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.03. 2007, 21:27 Prispevkov: 452 Kraj: Vinska gora
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 21 Sep 2008 09:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ferdo:
Kot prvo, najprej vgradi filter za nafto. Če ga ni, pol gre vse živo v Bosch črpalko
Če se ne motim je tvoj traktor skoraj enak kot 420, samo pač neki malga je razlika na hidravliki, sedež, ni loka... vglavnem pogon in motor ej enak kot pri 420. Če je to tko pol drži naslednje:
Prednji diferencial in menjalnik sta skupaj in sta v bistvu eno. Notri se nalije olje za menjalnike SAE 90 in sicer 8 litrov. V zadnji diferencial gre enako olje - 6 litrov.
Motorno olje. Tuki je izbira pestra, vsak da not tisto kar je po njegovem prepričanju najboljše, vsekakor naj bo za diesel motorje. Jest naprimer dam notri Castrol. Gradacija je odvisna od pogojev v katerih motor dela (zima, poletje, celo leto- gostejše, redkejše).
En primer: Če bo delal celo leto pol vzamemo olje z velikom razponom npr: SAE 5W/30, ki ima temperaturno območje delovanja od -25 do + 20 st.C ali SAE 10W/40 (-15 do +25 st.C), jest mam 15W/40 (od -10 do + 30) ker je traktor garažiran in ne bo nikoli delal pod -10st.C. Tuki bi lohk še razpravljal, npr sintetično ali mineralno...
Notri gre 2,6 litra.
Loke izdelujejo tudi obrtniki in so atestirani, za ceno nebi vedel. Mislim, da ga je Batek kupil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 21 Sep 2008 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
Tuki sem kupil varnostni lok
http://www.ozs.si/katalog/2007/janez-music.htm
Izdeljuje a-testerane varnostne loke tako da če imaš paperje od traktorja ga lahko registreraš.
Samo poveš ker model TV. Če neveš točen sam mojster ve
Drugače pa če imaš kakšno nizko garažo ti lahko po meri naredi. Ker sem imel jest težavo glede višine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferdo Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.04. 2006, 11:32 Prispevkov: 52 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: 22 Sep 2008 10:01 Naslov sporočila: |
|
|
Odlično. Najlepša hvala za odgovore, precej so mi pomagali. Zanima me še naslednje:
1. Kakšen je premer cevi iz katerih so narejeni originalni loki in kakšne so mere loka (V x Š x G) ?
2. Batek, koliko te je stal lok pri Mušiču? Mengeš mi je sicer malo od rok.
3. Je že kdo menjal semering polosi na diferencialu zadaj? Moram demontirati samo ploščo, na kateri so zavorne obloge in dobim polos ven?? Ali pa moram demontirati cel stožec z bloka dol, da bom lahko zamenjal semering??
4. Od katerega letnika dalje so imeli TV dekompresor na pokrovu ventilov? Moj 418 ga namreč nima.
Hvala za vse informacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|