Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
koki Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 02.12. 2010, 21:02 Prispevkov: 211 Kraj: Selo pri Ihanu
|
Objavljeno: 02 Jan 2015 18:11 Naslov sporočila: |
|
|
LP
Kolk procentni nagib je bil ne bi vedel povedat,je pa bil kar,ker z tretjo počasno ni šlo.In zakaj bi bilo nevarno? Na zadnji osi voza imam ročno zavoro za vsak primer,drva pa so bila povezana tudi z gurtnami.Edino kar me je skrbelo so bile gume,ker sem jih napolnil skoraj na štiri bare so pa navadne stare avtomobilske trinajst col. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JK Traktorist
Pridružen/-a: 23.07. 2012, 13:56 Prispevkov: 156
|
Objavljeno: 02 Jan 2015 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
koki je napisal/a: | LP
Dve furi po pet metrov sta šli tudi v hrib z drugo počasno in poln gas |
Kakšne so dimenzije voza? Dobre tri metre dolžine za meter širine, predvidevam, na njem vsaj na oko ni 5 m drv, dobre 4.
Da vleče v klanec pa ne dvomim, saj so za svojo velikost tomoti prave zverinice.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 02 Jan 2015 22:58 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej želim vsem zdravo, srečno in uspešno 2015 Da bodo tomoti delovali kot se zagre in videli čim manj orodja, razen mazalico in cunjo v katero brišemo merilne paličice, ko preverimo olje
Danes sem se lotil popravila menjalnika na TV420, letnik 1985. Težava je bila, da je metalo iz 3. (najhitrejše prestave) ali pa sploh ni prijela pri hladnejšem olju.
Po razdiranju sem prišel do ključa za izbiranje zobnikov, ki je na eni strani lepo obdelan. Sicer nisem bil pozoren kako točno je bil obrnjen, ampak sklepam, da se je najbolj poškodovan vogal drsal ob zobnik 3. prestave. Bo v njem vzrok za težavo pri metanju iz prestave in nedelovanju pogona v 3. prestavi?
Tudi na zobniku 3. prestave se vidi, da je malce obdelan. Sicer sem presenečan, da ni vse skupaj še bolj obdelano in popiljeno kot je, glede na preteklo skrb in uporabo traktorja.
Med delom sem v menjalniku poleg gošče olja in opilkov našel tudi en kos varovalke prednjega diferenciala in eno zaskočno varovalko. Se mogoču komu sanja kam paše ta varovalka? Jaz po katalogu nisem ugotovil kje naj bi bilo njeno mesto.
Ker je zgleda odtrgalo tudi en vijak na prednjem diferencialu bom zamenjal vse vijake in varovalko vijakov na prednjem diferencialu preden bo nastal hudič. Prednji diferencial se vzame ven na levi strani kolikor sem videl. Drži?
Moram reči, da sem kar vesel, da sem se spravil razdret menjalnik preden bi prišlo do kakega večjega strojeloma. Imam pa občutek, da je nekdo že popravljal ključ, ker je bil ključ privijačen z varovalno matico kar pa dvomim, da je tovarniško. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
El Tank Tv 420 Vajenec
Pridružen/-a: 15.11. 2014, 23:07 Prispevkov: 34
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
koki Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 02.12. 2010, 21:02 Prispevkov: 211 Kraj: Selo pri Ihanu
|
Objavljeno: 03 Jan 2015 04:04 Naslov sporočila: |
|
|
JK je napisal/a: | koki je napisal/a: | LP
Dve furi po pet metrov sta šli tudi v hrib z drugo počasno in poln gas |
Kakšne so dimenzije voza? Dobre tri metre dolžine za meter širine, predvidevam, na njem vsaj na oko ni 5 m drv, dobre 4.
Da vleče v klanec pa ne dvomim, saj so za svojo velikost tomoti prave zverinice.
Lp |
LP
Voz je dolg štiri metre širok pa meter in pol |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
koki Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 02.12. 2010, 21:02 Prispevkov: 211 Kraj: Selo pri Ihanu
|
Objavljeno: 03 Jan 2015 05:27 Naslov sporočila: |
|
|
El Tank Tv 420 je napisal/a: |
Drugo zanima me kje bi dobil PVC Blatnike za spredaj ker me malo moti ko vse v zrak leti kar treba in netreba in bi si naredil Blatnike sem nekaj gledal a vse nekam cudno je ni to to.In Kolko Evrov .
Pokliči v Agromehaniko Kranj
Pa celno vpetje bi si dal za pluzenje priporocate ja ne mogoce ceno sem nekje zasledil okl 650 evro.Al raje kiblo ker bi te odvazal sneg ker man drugace same probleme z vodo ko se tali sneg.Al oboje.
Hvala za nasvete priporocila
In oprostite niman slovenske tipkovnice :P :roll: |
Priporočam oboje.ker ti kibla lahko služi kot protiutež
LP
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 03 Jan 2015 08:30 Naslov sporočila: |
|
|
koki je napisal/a: | JK je napisal/a: | koki je napisal/a: | LP
Dve furi po pet metrov sta šli tudi v hrib z drugo počasno in poln gas |
Kakšne so dimenzije voza? Dobre tri metre dolžine za meter širine, predvidevam, na njem vsaj na oko ni 5 m drv, dobre 4.
Da vleče v klanec pa ne dvomim, saj so za svojo velikost tomoti prave zverinice.
Lp |
LP
Voz je dolg štiri metre širok pa meter in pol |
Saj ne, da bi te želel strašiti ali podučevati ampak samo v razmislek; kaj bi se zgodilo, če bi ti odpovedal pogonski kardan za zadnji pogon? To pri strojih v teh letih ni nobena posebnost. Ostal bi brez pogona zadaj in brez zavor spredaj. Krepko bi strmoglavil nazaj v dolino preden bi sploh pomislil, da bi potegnil zavoro na vozu.
Kakor koli obračaš, gre za preobremenitev traktorja, ker ni bil narejen za tak namen. Leta pa samo poslabšajo zadevo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
askaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30 Prispevkov: 221
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JK Traktorist
Pridružen/-a: 23.07. 2012, 13:56 Prispevkov: 156
|
Objavljeno: 03 Jan 2015 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
koki je napisal/a: | JK je napisal/a: | koki je napisal/a: | LP
Dve furi po pet metrov sta šli tudi v hrib z drugo počasno in poln gas |
Kakšne so dimenzije voza? Dobre tri metre dolžine za meter širine, predvidevam, na njem vsaj na oko ni 5 m drv, dobre 4.
Da vleče v klanec pa ne dvomim, saj so za svojo velikost tomoti prave zverinice.
Lp |
LP
Voz je dolg štiri metre širok pa meter in pol |
Potem bo pa držalo kar si napisal.
@b-pod
V najslabšem primeru bi odskočil iz traktorja. Imaš pa prav, da je tole za takšen traktor pretiravanje.
lp,
pa ker smo v novem letu voščim vsem traktoristom polno zdravja!
Nazadnje urejal/a JK 07 Jul 2018 22:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
askaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30 Prispevkov: 221
|
Objavljeno: 03 Jan 2015 09:15 Naslov sporočila: |
|
|
ddejc je napisal/a: | Najprej želim vsem zdravo, srečno in uspešno 2015 Da bodo tomoti delovali kot se zagre in videli čim manj orodja, razen mazalico in cunjo v katero brišemo merilne paličice, ko preverimo olje
Danes sem se lotil popravila menjalnika na TV420, letnik 1985. Težava je bila, da je metalo iz 3. (najhitrejše prestave) ali pa sploh ni prijela pri hladnejšem olju.
Po razdiranju sem prišel do ključa za izbiranje zobnikov, ki je na eni strani lepo obdelan. Sicer nisem bil pozoren kako točno je bil obrnjen, ampak sklepam, da se je najbolj poškodovan vogal drsal ob zobnik 3. prestave. Bo v njem vzrok za težavo pri metanju iz prestave in nedelovanju pogona v 3. prestavi?
Tudi na zobniku 3. prestave se vidi, da je malce obdelan. Sicer sem presenečan, da ni vse skupaj še bolj obdelano in popiljeno kot je, glede na preteklo skrb in uporabo traktorja.
Med delom sem v menjalniku poleg gošče olja in opilkov našel tudi en kos varovalke prednjega diferenciala in eno zaskočno varovalko. Se mogoču komu sanja kam paše ta varovalka? Jaz po katalogu nisem ugotovil kje naj bi bilo njeno mesto.
Ker je zgleda odtrgalo tudi en vijak na prednjem diferencialu bom zamenjal vse vijake in varovalko vijakov na prednjem diferencialu preden bo nastal hudič. Prednji diferencial se vzame ven na levi strani kolikor sem videl. Drži?
Moram reči, da sem kar vesel, da sem se spravil razdret menjalnik preden bi prišlo do kakega večjega strojeloma. Imam pa občutek, da je nekdo že popravljal ključ, ker je bil ključ privijačen z varovalno matico kar pa dvomim, da je tovarniško. |
Ključ je že dal nekaj skoz in ga zamenjaj ko že imaš podrto, poleti je tudi metalo z brzine? Vedeti moraš, da je olje v menjalniku SAE 90 in je pri -10 in več gosto kot med in vse bolj na trdo deluje sam imam TV 523 s 592 urami in je kot nov pa tudi včasih tretja takoj ne prime stisnem sklopko in pade not. Poleti ni ne duha ne sluha o "težavi"
Na za ilustracijo glede olja še napišem da imamo v službi TAM 150 in kadar je mraz kamion ne gre več kot 70-80 na uro dokler se olje v prenosih vsaj malo ne razmiga in ogreje. Po 10-15 km je že bolje, slepam da je malo tudi olje krivo vedet pa je treba da je menjalnik iz pradavnine . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|