Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 12:32 Naslov sporočila: |
|
|
MSTREK kaj bi se trakotr utrujal,saj je narejen za to.Dobro se odločil naš sočlan,da mu je naredil večjo redukcijo pogona vitla.Bolje da se vrti počasneje in sigurno brez muke za traktor in sklopko. ČE traktor že ima kardan na zadnjem delu,zakaj pa ga ne bi izrabil.Izdelava električnega po moje nima smisla .
Ne vem pa(nisem prečekiral tako točno slik),kako je kaj ta sistem od kolega forumaša izdelanega vitla za priklaplat,ali ga je težko namestit v primerjavi z klasičnim vitlom.
Tile enotočkovni vitli niso bili le za TV-je.Moj sodelavec ima tako ali podobno zadevo na IMT 558. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb Kmetovalec
Pridružen/-a: 29.10. 2006, 05:51 Prispevkov: 73 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 16:13 Naslov sporočila: |
|
|
BaTeK je napisal/a: | Živjo.
Takole ima narejen altenator na Tv 8** seriji naš uporabnik abarth822.
Upam da bo on kaj več slik prilimal.
[img]http://poljoprivredni-forum.com/picture.php?albumid=504&pictureid=3171[/img]
[img]http://poljoprivredni-forum.com/picture.php?albumid=504&pictureid=3171[/img]
[img]http://poljoprivredni-forum.com/picture.php?albumid=504&pictureid=3162[/img]
Lp batek |
Jaz tukaj ne vidim nobenih slik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GooGyy1907 Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.06. 2013, 08:22 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 17:24 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko A pa rabijo tele vitle? Kakšno moč imajo pa potem ko je deblo že blizu traktorja - ko je skoraj vsa pletenica že navita?
Kaj pa kakšne vitle s hidravličnim motorjem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
GooGyy1907 je napisal/a: | Koliko A pa rabijo tele vitle? Kakšno moč imajo pa potem ko je deblo že blizu traktorja - ko je skoraj vsa pletenica že navita?
Kaj pa kakšne vitle s hidravličnim motorjem? |
Za kateri vitel to misliš?
Električnega? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GooGyy1907 Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.06. 2013, 08:22 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
BaTeK je napisal/a: | GooGyy1907 je napisal/a: | Koliko A pa rabijo tele vitle? Kakšno moč imajo pa potem ko je deblo že blizu traktorja - ko je skoraj vsa pletenica že navita?
Kaj pa kakšne vitle s hidravličnim motorjem? |
Za kateri vitel to misliš?
Električnega? |
Da |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 356 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | MSTREK kaj bi se trakotr utrujal,saj je narejen za to.Dobro se odločil naš sočlan,da mu je naredil večjo redukcijo pogona vitla.Bolje da se vrti počasneje in sigurno brez muke za traktor in sklopko. ČE traktor že ima kardan na zadnjem delu,zakaj pa ga ne bi izrabil.Izdelava električnega po moje nima smisla .
Ne vem pa(nisem prečekiral tako točno slik),kako je kaj ta sistem od kolega forumaša izdelanega vitla za priklaplat,ali ga je težko namestit v primerjavi z klasičnim vitlom.
Tile enotočkovni vitli niso bili le za TV-je.Moj sodelavec ima tako ali podobno zadevo na IMT 558. |
Bom obrazložil kratko zgodovino vitla. Vitla je bila kupljena kmalu po nakupu traktorja okoli leta 1992 (govorim po spominu) v kmetijski zadrugi in je bila serijsko narejena za TV traktorje. Sicer nisem prepričan kdo je bi proizvajalec, vendar nekateri so mi rekli, da Gorenc. Prvotno je zraven vitle prišel poseben priklop na katerega je bila oprta vitla ter pogonski zobnik podoben direktnemu adapterju za kardan (tista druga opcija poleg inverzije), le da je namesto utorne gredi na os pritrjen zobnik (lahko ga slikam posebej, če koga zanima). Vse to se je preko objemk ter vijakov privijačilo na varnostni lok traktorja (podobno kot sedaj) ter na priklop in je pri uporabi klasičnih priključkov na 4 vijake ni bilo potrebno snemati, prav tako ne pri vleki prikolice.
Prvotno je namesto škripca vitla imela valjčke zgoraj pri bobnu, ampak se je lahko breme vleklo le v smeri traktorja in ne bočno ter še prijemališče vlečne sile je bilo nad osjo traktorja kar je bilo zelo nevarno.
V ta namen se je naredilo škripec, valjčke pa sem sedaj odstranil saj se jeklenica navija v obratni smeri kakor se je prej (zaradi inverzije ter boljšega navijanja). Spremenil sem tudi vpetje, tako da je sedaj pritrjena samo s tremi sorniki in se jo hitro demontira, saj predstavlja problem pri nošenih klasičnih priključkih. Naj še dodam, da je ponavadi zmeraj pritrjena na traktorju v primeru če kje obstanem. Je pa z zmanjšano hitrostjo sedaj prava zver in pravi balzam za sklopko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 356 Kraj: Rovtar
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinkofan Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.10. 2009, 11:21 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 03 Jan 2014 20:10 Naslov sporočila: |
|
|
Trenutno pripravljam pleharijo na tv 420 za barvanje, nakar ugotovim da je levi blatnik pod barvo pocinkan.. Samo LEVI??? Traktor je od novega pri nas zato se mi zdi to malo čudno.. Je imel kdo podoben primer? Pa že preden sem se lotil brušenja se mi je zdelo čudno da vse plehovje rjavi, levi blatnik pa popolnoma nič niti pikice rjavine...
Lp Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|