Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
je to hidropogon? če je se olje ne pregreje? in kakšna je celotna cena? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JCD_17 Vajenec
Pridružen/-a: 31.01. 2008, 18:11 Prispevkov: 23
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 17:20 Naslov sporočila: |
|
|
LP
Je na hiromotor, olja je dovolj zato se ne pregreva saj imamo bolj male parcele za kositi. Končne cene ne vem ker sem delal zase.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carjemato Vajenec
Pridružen/-a: 29.09. 2012, 10:09 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 28 Avg 2013 09:58 Naslov sporočila: čelni plug TV 421 |
|
|
Nameravam narediti čelni plug na TV 421. Prosil bi če ima kdorkoli kakšne koli slike, načrte, mere...
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Žamot Kmetovalec

Pridružen/-a: 24.03. 2013, 14:41 Prispevkov: 42
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zupi Vajenec
Pridružen/-a: 10.05. 2008, 12:46 Prispevkov: 34
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tam150 Vajenec

Pridružen/-a: 27.07. 2013, 21:49 Prispevkov: 2 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 29 Avg 2013 22:15 Naslov sporočila: Števec obratovalnih ur |
|
|
Pozdravljeni
Po 35. letih mi je na TV 730 odpovedal števec obratovalnih ur.
Izkal sem novega podobnega, a ga več ni mogoče dobit, za to sem kupil takega, ki deluje na principu električnega toka. Kako ga povežem?
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zupi Vajenec
Pridružen/-a: 10.05. 2008, 12:46 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 30 Avg 2013 08:27 Naslov sporočila: |
|
|
Priklop električnega števca delovnih ur:
najlažji je priklop na kontakt pri ključavnici. V tem primeru števec začne teči ko je ključ obrnjen. Problem nastane če pozabiš kontakt ...
Malo bolj kompliciran je priklop preko tlačnega senzorja za olje. V tem primeru tu števec šteje samo ko motor teče. V tem primeru je potrebno signal negirati, za kar se lahko uporabi navaden 12V rele. Problem je namreč v tem, da ko motor teče, tlačni senzor odklopi (lučka ugasne), za števec pa ravno takrat potrebujemo napetost.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carjemato Vajenec
Pridružen/-a: 29.09. 2012, 10:09 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 30 Avg 2013 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo1 Traktorist
Pridružen/-a: 01.04. 2011, 05:50 Prispevkov: 103 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: 31 Avg 2013 15:13 Naslov sporočila: |
|
|
Zupi, števec lahko priključiš preko alternatorja, če imaš dodatno vgrajen avto alternator.
JCD_17, nam zaupaš, kakšne dele si uporabil pri zavorah? Servo ojačevalnik, cilindre, obloge? Od kakšnega kombija? A si zavorne obloge priredil ali so od drugega vozila?
Hvala za informacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JCD_17 Vajenec
Pridružen/-a: 31.01. 2008, 18:11 Prispevkov: 23
|
Objavljeno: 31 Avg 2013 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
LP
Disk ni standarden ampak je odrezan na vodnem razrezu, klešče so od nekega večjega avtomobila lancia (dobil skoraj nove na odpadu oz na razbitem vozilu). Servo ojačevalec je od neka avtomobila znamke Opel, prav tako je tudi alternator, kateri ima že vgrajeno vakum pumpico. Zadaj v bobnih so vgrajeni zavorni cilindri mislim da od Ursus 35. Ročna je vezana na stopalko zavore. Edini problem je da pri ugasnjenem traktorju lahko pohodiš samo še dvakrat zavoro, potem je pa zelo trda in praktično ne delujejo zavore. S tem se ne obremenjujem preveč, saj kadar premikam traktor al karkoli delam z njim ga vžgem, tako da takrat delujejo. Traktor se ustavi v bilokakšnem bregu in zavore ne popuščajo. Biti moram kar previden ,kadar s samim traktorjem grem po klancu navdol, da preveč ne zabremzam, ker me prevaga na nos.
Sem zelo zadovoljen z bremzami in mi ni žal nobenega denarja katerega sem vložil v zavore,
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|