Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




TOMO VINKOVIĆ
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 346, 347, 348 ... 790, 791, 792  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

askaj
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30
Prispevkov: 221

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2012 21:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kojc1000 je napisal/a:
No , tole pa je matica na ključ 46 ( X ). Na vrhu pa je matica za ključ 24. ( A ).

Tole pa sta moja ključa za zategovanje zgloba. Ključ 46 ( Z ) mora biti tanek in po potrebi še obrezan kot moj . Zraven pa še ključ 24 ( Y ).

ključ Z natakneš na matico A in jo držiš , z ključem Z pa zateguješ matico X. Obadva ključa imam na 150 cm dolgi cevi da je sila zatega čim večja Very Happy
Lp Very Happy


Zakaj je na čepu navarjena matica? To NI POTREBNO, ker mora biti vstavljena zagozda med čep in ohišje

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

askaj
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30
Prispevkov: 221

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2012 21:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kojc1000 je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
No tako jaz sem zategnil tisti dve matici in malce razlike se občuti. Še vedno pa imajo "luft" trije deli (označeni na sliki).

Pa tudi sam volan ima recimo pribl. 1/3 obrata lufta torej volan sučeš pa ni odziva. Ve kdo kako bi se dalo ves ta "luft" odpraviti?
Lp:)

Glede volana pa proizkusite naslednje :

Najprej zategnite matico Y , a pazite da vam ne poči. Nato zategnite matico Z . Nato pa še zamenjajte končnike X na roki volana. Če bo po tem postopku volan še imel zračnos je lahko tudi obrabljen polžasti prenos v volanskem drogu Very Happy
Lp kojc


Na zgornji sliki kjer je prikaza fuft je potrebno narediti naslednje:
- na čepih je treba menjati igličaste ležaje, Kojc sicer pravi da je treba dati ležale nazaj nove , sam sem mišljenja da so boljše puše iz bronze
- na ohišju se menja gumjaste O ringe da tesnita mast in lufta ni več

Kar se volana tiče je vzrok naveretneje v popokanih jeklenih bombiranih podložkah in samem ležaju (največkrat ga uniči voda), kar je predlagal Kojc je možno vendar ni nujno

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tominko1995
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.02. 2012, 15:53
Prispevkov: 310
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2012 10:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


askaj je napisal/a:
kojc1000 je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
No tako jaz sem zategnil tisti dve matici in malce razlike se občuti. Še vedno pa imajo "luft" trije deli (označeni na sliki).

Pa tudi sam volan ima recimo pribl. 1/3 obrata lufta torej volan sučeš pa ni odziva. Ve kdo kako bi se dalo ves ta "luft" odpraviti?
Lp:)

Glede volana pa proizkusite naslednje :

Najprej zategnite matico Y , a pazite da vam ne poči. Nato zategnite matico Z . Nato pa še zamenjajte končnike X na roki volana. Če bo po tem postopku volan še imel zračnos je lahko tudi obrabljen polžasti prenos v volanskem drogu Very Happy
Lp kojc


Na zgornji sliki kjer je prikaza fuft je potrebno narediti naslednje:
- na čepih je treba menjati igličaste ležaje, Kojc sicer pravi da je treba dati ležale nazaj nove , sam sem mišljenja da so boljše puše iz bronze
- na ohišju se menja gumjaste O ringe da tesnita mast in lufta ni več

Kar se volana tiče je vzrok naveretneje v popokanih jeklenih bombiranih podložkah in samem ležaju (največkrat ga uniči voda), kar je predlagal Kojc je možno vendar ni nujno

Prej sem si vzel čas pa sem zategnil vse te matice pa se občuti malo razlike ampak sem opazil da ko vrtiš volan se celoten volan dviguje in spušča. Če boste natančno pogledali boste videli razliko na slikah in ta "luft" ki nastane pri obračanju volana:


PS: Tisti dve matici pri volanu sem zategoval ampak gre samo do neke meje potem pa ne več.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

askaj
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30
Prispevkov: 221

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2012 17:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tominko1995 je napisal/a:
askaj je napisal/a:
kojc1000 je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
No tako jaz sem zategnil tisti dve matici in malce razlike se občuti. Še vedno pa imajo "luft" trije deli (označeni na sliki).

Pa tudi sam volan ima recimo pribl. 1/3 obrata lufta torej volan sučeš pa ni odziva. Ve kdo kako bi se dalo ves ta "luft" odpraviti?
Lp:)

Glede volana pa proizkusite naslednje :

Najprej zategnite matico Y , a pazite da vam ne poči. Nato zategnite matico Z . Nato pa še zamenjajte končnike X na roki volana. Če bo po tem postopku volan še imel zračnos je lahko tudi obrabljen polžasti prenos v volanskem drogu Very Happy
Lp kojc


Na zgornji sliki kjer je prikaza fuft je potrebno narediti naslednje:
- na čepih je treba menjati igličaste ležaje, Kojc sicer pravi da je treba dati ležale nazaj nove , sam sem mišljenja da so boljše puše iz bronze
- na ohišju se menja gumjaste O ringe da tesnita mast in lufta ni več

Kar se volana tiče je vzrok naveretneje v popokanih jeklenih bombiranih podložkah in samem ležaju (največkrat ga uniči voda), kar je predlagal Kojc je možno vendar ni nujno

Prej sem si vzel čas pa sem zategnil vse te matice pa se občuti malo razlike ampak sem opazil da ko vrtiš volan se celoten volan dviguje in spušča. Če boste natančno pogledali boste videli razliko na slikah in ta "luft" ki nastane pri obračanju volana:


PS: Tisti dve matici pri volanu sem zategoval ampak gre samo do neke meje potem pa ne več.


To je to volan narazen in zamenjat podložke in tzlačni ležaj ker bo med vrtenjem volana ropotal ko bo bolj stisjen

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tominko1995
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.02. 2012, 15:53
Prispevkov: 310
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2012 18:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


askaj je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
askaj je napisal/a:
kojc1000 je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
No tako jaz sem zategnil tisti dve matici in malce razlike se občuti. Še vedno pa imajo "luft" trije deli (označeni na sliki).

Pa tudi sam volan ima recimo pribl. 1/3 obrata lufta torej volan sučeš pa ni odziva. Ve kdo kako bi se dalo ves ta "luft" odpraviti?
Lp:)

Glede volana pa proizkusite naslednje :

Najprej zategnite matico Y , a pazite da vam ne poči. Nato zategnite matico Z . Nato pa še zamenjajte končnike X na roki volana. Če bo po tem postopku volan še imel zračnos je lahko tudi obrabljen polžasti prenos v volanskem drogu Very Happy
Lp kojc


Na zgornji sliki kjer je prikaza fuft je potrebno narediti naslednje:
- na čepih je treba menjati igličaste ležaje, Kojc sicer pravi da je treba dati ležale nazaj nove , sam sem mišljenja da so boljše puše iz bronze
- na ohišju se menja gumjaste O ringe da tesnita mast in lufta ni več

Kar se volana tiče je vzrok naveretneje v popokanih jeklenih bombiranih podložkah in samem ležaju (največkrat ga uniči voda), kar je predlagal Kojc je možno vendar ni nujno

Prej sem si vzel čas pa sem zategnil vse te matice pa se občuti malo razlike ampak sem opazil da ko vrtiš volan se celoten volan dviguje in spušča. Če boste natančno pogledali boste videli razliko na slikah in ta "luft" ki nastane pri obračanju volana:


PS: Tisti dve matici pri volanu sem zategoval ampak gre samo do neke meje potem pa ne več.


To je to volan narazen in zamenjat podložke in tzlačni ležaj ker bo med vrtenjem volana ropotal ko bo bolj stisjen

Morem si vzet čas eno soboto pa razmontirat ker druga mi ne ostane Wink.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kojc1000
Traktorist


Pridružen/-a: 19.06. 2011, 08:27
Prispevkov: 109
Kraj: Slovenska Bistrica-Cigonca

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2012 18:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tominko1995 je napisal/a:
askaj je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
askaj je napisal/a:
kojc1000 je napisal/a:
tominko1995 je napisal/a:
No tako jaz sem zategnil tisti dve matici in malce razlike se občuti. Še vedno pa imajo "luft" trije deli (označeni na sliki).

Pa tudi sam volan ima recimo pribl. 1/3 obrata lufta torej volan sučeš pa ni odziva. Ve kdo kako bi se dalo ves ta "luft" odpraviti?
Lp:)

Glede volana pa proizkusite naslednje :

Najprej zategnite matico Y , a pazite da vam ne poči. Nato zategnite matico Z . Nato pa še zamenjajte končnike X na roki volana. Če bo po tem postopku volan še imel zračnos je lahko tudi obrabljen polžasti prenos v volanskem drogu Very Happy
Lp kojc


Na zgornji sliki kjer je prikaza fuft je potrebno narediti naslednje:
- na čepih je treba menjati igličaste ležaje, Kojc sicer pravi da je treba dati ležale nazaj nove , sam sem mišljenja da so boljše puše iz bronze
- na ohišju se menja gumjaste O ringe da tesnita mast in lufta ni več

Kar se volana tiče je vzrok naveretneje v popokanih jeklenih bombiranih podložkah in samem ležaju (največkrat ga uniči voda), kar je predlagal Kojc je možno vendar ni nujno

Prej sem si vzel čas pa sem zategnil vse te matice pa se občuti malo razlike ampak sem opazil da ko vrtiš volan se celoten volan dviguje in spušča. Če boste natančno pogledali boste videli razliko na slikah in ta "luft" ki nastane pri obračanju volana:


PS: Tisti dve matici pri volanu sem zategoval ampak gre samo do neke meje potem pa ne več.


To je to volan narazen in zamenjat podložke in tzlačni ležaj ker bo med vrtenjem volana ropotal ko bo bolj stisjen

Morem si vzet čas eno soboto pa razmontirat ker druga mi ne ostane Wink.

Ja bi se kr strinjal , ali so podloške izgubile prožnost ali pa so popokale. Skrivajo pa se pod matico katero sem na prejšni sliki označil z Y. Ko ga boš razdiral dobro poglej kako so naložene skupaj da jih boš pravilno zložo. Zgleda pa tako ko so naložene : ()()() . Nekako tako so ubožene in takole naložene , razen da so navpično navzdol , ne pa vodoravno kot tukaj . In zamenjajte semering če boste že enkrat tole razdrli Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2012 13:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


matt2013 je napisal/a:
V last sem dobil traktor.Zanima me kje se nahajajo številke šasije?...Našel sem kovinsko tablico z raznimi številkami.Zdaj nucam pa še ta glavno številko....a kdo ve kje se nahaja?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

kirezagar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 28.05. 2008, 16:06
Prispevkov: 1310
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2012 17:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A je že kdo probal s TVjem silokombajn gnat? Mislim Sip SK80, pa da je traktor na mestu?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

kojc1000
Traktorist


Pridružen/-a: 19.06. 2011, 08:27
Prispevkov: 109
Kraj: Slovenska Bistrica-Cigonca

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2012 18:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kirezagar je napisal/a:
A je že kdo probal s TVjem silokombajn gnat? Mislim Sip SK80, pa da je traktor na mestu?

Ja. Very Happy Jaz sem že veliko ekspirimentiral z njim in priključki. Cool Na TV-732 sem ga obesil in tudi obratoval. Res je da nisem žel koruze ampak sem ga postavil na mesto in z njim mlel runkl in repo , za silos za prašiče. Rolling Eyes Obneslo se je kar dobro in bi ga rad kupil , ampak samo del kjer so noži brez cevi ,špic in vsega ostalega , saj jih ne postebujem. Koruze pa ravno nisem poskusil , zato nevem kakšen bi bil rezultat. Ja bil pa je SK80 zato ker še ima tale model izmetno cev da jo en suče in ob enem štela loputo.....velike muke za hrbet =D

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

ddejc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10
Prispevkov: 397

PrispevekObjavljeno: 04 Sep 2012 09:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Naš TV420 rabi nove pnevmatike. V navodilih pravijo, da je ustrezna dimenzija 6.00x16, na forumu pa sem zasledil, da gredo gor tudi 7.5x16.
Kaj bi pridobil s tem razen verjetno težjega zavijanja (mehanski volan kot so si zamislili v tovarni).
Uporabljamo ga za košnjo trave na večji parceli, oranje in brananje večjega zelenjavnega vrta in za spravilo drv za kurjavo iz gozda. Nič zahtevnejšega.

Širše gume bi dal gor, če bi kaj pridobil s tem pri delu z njim v gozdu. Verjetno gredo gor tudi širine 6.5 ali 7?

Mnenja, predlogi?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 346, 347, 348 ... 790, 791, 792  Naslednja
Stran 347 od 792

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.