Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Hidravlika poskakuje (ŠTORE404)
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Ferjat
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 16.03. 2006, 20:34
Prispevkov: 112
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 07:15    Naslov sporočila: Hidravlika poskakuje (ŠTORE404)

Odgovori s citatom


Na našem štore 404 se je začelo pojavljati da hidravlika med mirovanjem na katerikoli višini dviga "poskakuje". Nihanje na koncih krakov ni večje od 1cm (prej manj) ampak če imaš na njem priključen stroj ta stvar kr fejst skače. Preden se ga lotim še vas vprašam za mnenje. Je že imel kdo takšen primer in kako se ga je lotil???? Predvidevam da tesnenje na batnici in cilindru ni vzrok ker moč dviga ostaja ista - brez problema. Hvala za pomoč
LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 08:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Najbrž so res tesnila na cilindru šla. Mi smo imeli enak problem na zetorju in so bila res tesnila za zamenjat.
Za štoreta ne bi vedel...najbrž boš moral sedež dol vzeti in potem zgornji del nad diferencialom odšravfati - komplet hidravliko in jo dol vzeti ter priti zraven s spodnje strani. (vsaj tak je bil postopek na zetorju).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

deutz7506
Vajenec


Pridružen/-a: 06.04. 2007, 22:13
Prispevkov: 32

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 09:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


možnih je več vzrokov, ker se nam to večkrat zgodi na deutz-u
enkrat je za tako rečeno cukanje bil kriv varnostni ventil, vendar takrat je takoj dol padla hridravlika če nisi dau gasa..
pol možna je mašeta (kot neko tesnilo pri celindru) al pa da ti je prišla kakšna smetka not, zaradi tega ti tud začne cukat oziroma spušat..
če ti spuša najlažje ugotoviš da hridravliko obtežiš dvigneš gor in traktor izklopiš..
naš mehanik navadno da 3fosne preko obedveh ročic pol pa šperavec gor-pokončno-da je naslonjen v plafon- ter dviguje počasi hridravliko da našpana šperavec.. se prav vidi spredaj kot bi ga hotelo dvignit, pol pa takoj vgasne prej ko bi cugnilo...
ter drži šperavec, da točno vidi če spuša ali ne..

glede postopka.. za zamenjavo mašete-tesnila pri celindru nerabiš odpirat cele hridravlike vsaj na deutzu ne... mogli pa smo jo odpreti ko smo varnostni ventil pa mašeto menjali, pa bi še lahk bil vzrok samo avtomat, takrat pa je blo treba vzet sedež dol pa odpret pokrov...(z njim pa ni blo nič narobe, tako da je rekel mehanik ko ga je prepucal da je po vsej vrjetnosti bla samo smetka notre-kot sem že rekel gore)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor2011
Traktorist


Pridružen/-a: 30.01. 2007, 20:22
Prispevkov: 146
Kraj: OKOLICA KRŠKEGA

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 10:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri nas je delalo na zetorju in ursusu enako in je bilo potrebno zamenjat samo tesnilo na batu.Najbolj očiten znak,da pušča tesnilo bata je,če imaš pripet kakšen težji priključek in izklopiš hidravliko le ta sama od sebe zleze dol.Vsaj prinas je bilo tako.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Ferjat
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 16.03. 2006, 20:34
Prispevkov: 112
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 10:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala za odgovore. Drugače pa je stvar pr nam kot sm že zgoraj napisal. Moč dvigovanja se ni niti malo spremenila (ostaja močna) in tudi ob ugasnjenem traktorju niti ne popusti hidravlika (malo že na dalši čas) problem je da za malenkost popusti pa spet dvigne (hladno olje in toplo olje isto) to je cirka 1cm maximalno na koncu ročic a v praksi to skače ko noro. Pri torpedotu je bil pa problem da je hidravlika spuščala oz pri toplem niti dvignala ni več. tam je bil vzrok manšeta. to sem rešil brez problema. drgače pa pri štoretu nebo druge kot da vse raznesem in potem prečistim kanale in zamenjam vsa tesnila na regulatorjih... bom še poročal. se bo treba pred košnjo lotit zadeve.
LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

nejc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24
Prispevkov: 2688
Kraj: štajerska

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 17:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nam je to pred nekaj leti delalo na zetorju, vzrok pa je bila ena poknjena cevka, sam kaj več pa ne vem,

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

eric
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14
Prispevkov: 307
Kraj: ZG.Savinjska

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 19:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ej deutz, jz mam dva torpeda doma, pa mi na obeh cuka hidravlika, kaj naj naredim? sem pa že razdrl enkrat in dal novo manseto pa filtre zamenjal, pa olje , pa ni nč pomagalo.

kaj je tisti varnostni ventil???
In kako olje mas not v hidravliki? jaz mam zdaj hidravlično olje not, pa mi ga strašno segreje, tako, da komaj 3 bale nesem pa je konc, dokler se ne ohladi.

Prosim za nasvet?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Mare
Moderator


Pridružen/-a: 23.02. 2007, 23:26
Prispevkov: 410

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 22:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tam na desno od komande na ohišju hidravlike so eni šraufi, not pa neke fedre.. nevem točno ka je treba naredit, morem brata vprašat. Nam na torpedotu sploh dvignat ni hotla hidravlika, pa se je neki s tistimi fedrami nardio pa je blo vrdu pol.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

deutz7506
Vajenec


Pridružen/-a: 06.04. 2007, 22:13
Prispevkov: 32

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2007 22:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ja fedra je se mi zdi da na tistem šraufu ko je pritrjen v avtomat... varnostrni ventil pa je tud kot neka fedra pa je na levi strani, vendar tam je samo pokrov na imbus šrauf pol pa rabiš poseben kluč (dolg približno 15cm) ter greš z njim not pa odšrafaš, pazit pa moreš da ti pri tem ne pade dol varnostni ker pol si ga najebau

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2007 07:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ce deutz kljub vsemu "skace" je kriv regulator. nov te pride 60.000 original njemac:) zadevo zamenjas in bo zagotovo vse uredu!

pr storetih pa sam vse skup prepucaj, zamenjaj tesnila na batu, regulatorju...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.