Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
![](http://www.shrani.si/f/2z/Zg/345IqThm/fendt-logo.jpg)
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 22 Jan 2011 16:25 Naslov sporočila: |
|
|
kastelic999222 je napisal/a: | @Grega S
Kje pa si ti kupil vitel?? Kolkr vem, da Lah tut prodaja Krpana, pa bi bil verjetno še mal cenejši kot Agromehanika |
A kje sem kupil Krpanov vitel? Pri Krpanu menda.
Lahko bi ga tudi na zadrugi ali kje drugje, samo jih ravno nimajo na zalogi. Čakat pa bi ga bilo treba par tednov. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
drklopa Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/23437222548355bf5cd97.jpg)
Pridružen/-a: 18.02. 2010, 20:12 Prispevkov: 383 Kraj: Bevško Republika
|
Objavljeno: 02 Feb 2011 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
Zajlo je treba obvezno odvit do konca, zavezati na drevo, tišati malo zavoro na traktorju,in zajla se lepo navije brez šling,in je lepo navita na boben. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
Objavljeno: 02 Feb 2011 19:00 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pojasnilo.
Mogoče smešno vprašanje: ampak zakaj tega ne naredijo v tovarni? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 02 Feb 2011 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ja to bos moral obvezno narediti.Tudi mi ko smo menjavali zajlo smo to naredili.Samo mi smo to naredili 5x,da se res lepo potem navije. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
![](http://www.shrani.si/f/2z/Zg/345IqThm/fendt-logo.jpg)
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 02 Feb 2011 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Kot je že Roskar rekel, je dobro večkrat naviti zajlo na trdo. Ni pa nujno da ravno traktor vlačiš k drevesu.
Sam sem pripel en malo večji hlod (2 kubika) in pol sem se samo ene prakrat z traktorjem prestavil naprej da sem razvil zajlo in ga potem potegnil k sebi. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 02 Feb 2011 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
drklopa je napisal/a: | Zajlo je treba obvezno odvit do konca, zavezati na drevo, tišati malo zavoro na traktorju,in zajla se lepo navije brez šling,in je lepo navita na boben. |
Po določenem času, sploh če se vitla navzdol in hlod zdrsne, tako da zajla ni več napeta jih tako ali tako naredi. Tako da je verjetno dobro to še kdaj vmes narediti. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 791
|
Objavljeno: 03 Feb 2011 18:01 Naslov sporočila: |
|
|
To je treba skoraj obvezno enkrat letno narediti (če vsaj nekaj delaš z vitlom) in hkrati tudi zajlo podmazati. Drugače se ti lahko zgodi, da ti jo deformira, ko se prekriža na bobnu. Ker marsikdo tega ne počne, so potem komentarji o slabi kakovosti zajl. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
jara Traktorist
Pridružen/-a: 31.12. 2007, 10:04 Prispevkov: 165 Kraj: juršinci
|
Objavljeno: 03 Feb 2011 20:07 Naslov sporočila: |
|
|
pozdravljeni, imamo vitlo uniforest 50E in me zanima zakaj ne zaskoči manjša ročica za odvijanje zajle? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Plesk Foto leta 2011
![](images/avatars/traktor/12610521504c3801b7e98b7.jpg)
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 03 Feb 2011 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
To verjetno misliš zavoro, ki drži kljub temu da jo hočeš sprostiti. Problem je sledeč: Tam kjer je nekakšen cilinder, ki izstopi ven, ko potisneš ročico. Na tem cilindru je na koncu nek štift, ki običajno zleze v eno stran. Le-tega je potrebno zabiti nazaj proti ročici za vleko, kjer je tudi privarjen profil, ki ta štift oz. cilinder potegne za sabo, ko vlečeš, da se zavora avtomatsko sproži.
Napisano je zelo komplicirano, zato raje ne beri prevečkrat tega kar sem napisal, ampak pojdi k vitli in poglej tisti cilinder. Na koncu cilindra boš videl tisti štift in kmalu ti bo vse jasno kam in kako . |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|