Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
same_delfino35 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.10. 2006, 16:19 Prispevkov: 1024
|
Objavljeno: 19 Nov 2013 11:54 Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno za kaj boš uporabljal traktor, koliko je velika kmetija, kateri traktor bo zamenjal itd. Še vedno ne razmem folka, da se boji elektronike... vrjetno je to tipično slovensko en za šankom reče se mi je pokvarlo to, potem Janez prenese to med malco v tovarni in celo območje trobi "ne elektronike" če naprimer baliraš ne boš mel mehanski vklop kardana.
Za čelno hidravliko in kardan bi osebno jemal traktor okoli 90konjev, ker je že v osnovi masivneje narejen. recimo nekaj tacega, če bo traktor kot prvi na kmetiji http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=7865300 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zivol Vajenec
Pridružen/-a: 15.09. 2013, 10:18 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 19 Nov 2013 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
Landini ima 15/15, mehanski inverter
New Holland:
* T4020: 35.000eur s prvo hidravliko
- 65 konjev, shuttle command 16/16, eh 4WD, eh vklop zapore diferenciala, 4 spojke hidravlike, liftomatic (shraniš nastavitve hidravlike), mehansko upravljanje hidravlike
* T4030: 37.000 eur s prvo hidravliko
- enako kot prej le da ima 75 konjev
*T4.75: 39.000 eur s prvo hidravliko
- 75 konjev, synchro shuttle, 12/12, drugo je vse isto kot že napisano
* T4.65: 36.000 eur s prvo hidravliko
- enako kot prej, le da ima ta 65konjev
Popravite me, če ni prav: Menjalnikov je več vrst, ampak če vzamem le te:
- Power-Reverser: naprej/nazaj brez sklopke
- Power-Shuttle: start/stop in naprej/nazaj brez sklopke
- Power-Shift: start/stop, naprej/nazaj in menjava med prestavami brez sklopke
Se pravi da če ima v imenu Power, potem pomeni, da lahko to počneš brez sklopke, ime zraven pa kaj (naprej/nazaj in/ali start/stop in/ali menjava med prestavami)
So še: shuttle command, split command, ... odvisno od proizvajalca,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 19 Nov 2013 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
Evo malo razlage okrog menjalnikov traktorjev iz CNH skupine. Tejle "Power" zadeve kar podražijo traktor.
CNH je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | Sem dobil ponudbo za traktor z opcijo menjalnikov 16/16 Shuttle Command in 32/16 HI-LO Power Shuttle ter opcije za doplačilo:
-32/16 mehanski Splitter za 16/16 Shuttle Command
-28/16 superreduktor za 16/16 Shuttle CommandTM
- 44/16 superreduktor za 32/16 Power ShuttleTM
Mi bi lahko nekdo malo razložil kako so razporejene te prestave po osnovnih prestavah, grupah in polovičkah....ter kaj se mehansko sprestavla in kaj elekt.
Kaj pomeni HI-LO Power Shuttle?
Uporabniki LIFT-O-MATIC™ hidravlike, lahko prosim malo obrazložite kako ste zadovoljni s tem sistemom? Je vredno doplačevati za EDC?
Kolikor sem razbral imajo mehanski vklop kardana...je sploh opcija elektronskega? Iz ponudbe dodatne opreme tega podatka ne razberem. |
Bom poskusil razložiti a na žalost ne bo tako enostavno!
Osnovni prenos Shuttle Command je vedno 16/16 (16 naprej in 16 vzvratnih), to pa so štiri hitrosti oz. prestave na eni ročici, na drugi pa so štiri grupe oz. hitrostna območja (A, B-low, B-high in C). Tretja ročka na levi strani ob sedežu je mehanski spreminjevalnik smeri. S to isto se v odvisnosti od izvedbe upravlja tudi polovičke in pa superreduktor.
Tako imenovane mehanske "polovičke" dejansko omogočajo 20% znižanje hitrosti pri vsaki od prestav za vožnjo naprej in tako dobimo prenos 32/16 (16+16/16 = 32/16).
Superreduktor je na voljo le za grupe A, B-low in B-high, katerim tako doda 12 počasnih prestav (16+12/12 = 28/16).
Če se odločite, da potrebujete tako polovičke kot superreduktor pa dobite prenos 44/16 (16+16+12/16 = 44/16).
Boljša izvedba ima elektro-hidravlični spreminjevalnik smeri (16/16 Power Shuttle) na levi strani ob krmilu, izbira vseh hitrosti je mehanska. Najbolj pogost pa je 32/16 Hi-Lo Power Shuttle, kar pa ni nič drugega kot elektro-hidravlična izbira zgoraj opisanih "polovičk" s pomočjo dveh tipk na prestavni ročici. Torej lahko v vsaki prestavi, če nam zmanjkuje moči pritisnemo tipko, ki za 20% zmanjša hitrost, z drugo tipko pa jo povrnemo nazaj in to pod obremenitvijo (brez uporabe sklopke).
V tem primeru ročica mehanskega spreminjevalnika na levi strani sedeža odpade (razen če potrebujete superreduktor, takrat je tam samo zanj).
Dodatna opcija pri Hi-Lo prenosu je še ročna sklopka (Power clutch), kjer s tretjo tipko na prestavni ročici nadomestimo pritiskanje nožne stopalke sklopke.
Lift-O-Matic ali EDC....če veliko orjete ali vozite nošene priključke potem je EDC zagotovo boljša izbira, drugače pa večini Lift-O-Matic zadošča, saj je enostaven in zanesljiv.
Vklop kardana je mehanski s servo podporo preko suhe sklopke, elektro-hidravlični vklop pri T4000 Deluxe ni na voljo.
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zivol Vajenec
Pridružen/-a: 15.09. 2013, 10:18 Prispevkov: 16
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MaciSlo Vajenec
Pridružen/-a: 09.03. 2012, 18:45 Prispevkov: 28
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|