Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 108
|
Objavljeno: 17 Feb 2023 11:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ja štore 404 bi bil sanjski traktor.
Ljudje bi moral met možnost nakupa preprostega delovnega stroja, ne rabim ne turbine, common raila, in tega dragega balasta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 359 Kraj: Rovtar
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1084 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 17 Feb 2023 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
Saj traktorji na nivoju IMT in Štore se dobijo brez problema. Večinoma so iz Indije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 469 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 17 Feb 2023 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
So že Srbi ugotovili, da so indijski fergusoni/imtji zanič. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 621
|
Objavljeno: 17 Feb 2023 23:38 Naslov sporočila: |
|
|
Tafe ima slabšo licenco kot IMT. Kvaliteta jekla ne sme dosegati standardov kot jo je lahko IMT (govorim za licenco MF). Zdej ko je Tafe kupil IMT je najbrž dobil tudi njihovo licenco in bi bilo za pričakovati, da se bo kvaliteta jekla izboljšala...vsaj za izvozne modele...tako da mogoče lahko kej pametnega rata iz tega čeprav je to šele osnova. Največjo težavo indijcev vidim v izdelavi precizne mehanike in električnih komponent, kot jih je IMT outsorcal v bivši YU...Iskra, prva petoletka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1743
|
Objavljeno: 18 Feb 2023 05:55 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod1 je napisal/a: | A Kozjansko tudi spada pod celjsko območje?? Vprašam, ker se je tam pojavilo en kup švercerjev. |
Kozjansko je od Šentjurja naprej proti HR meji. Spadajo pa enako v 03 območje pa še statistično juh uvrščajo med Savinjsko regijo. Je pa znan ta konc SLO po kšeftarjih, pa naj bo to kmetijska, gradbena mehanizacija, avti. Ampak je tak, eni majo že kar dolgo tradicijo tega in vozijo dol dobro robo. Naprimer Lagerhof poleg novih strojev še vedno dol vlači rabljene traktorje pa noben ne reče, da je nategun ali pa kšeftman- slabšalno. Se pa itak takoj vidi, tisti ko so fejst nategovali ljudi tudi nimajo več posla. Itak pa nihče ne vidi čez pleh notri v drobovje traktorja, kaj je lahko narobe. Je kar možnost da že uvozniku v tujini niso povedali za kake probleme, samo da so se znebili na hitro traktorja. Enako je pri avtih...
Problem teh traktojev ala Impodan, Lovol, Kioti in ostali je bil in je še, da ni bilo nekih pametnih dealerjev zanje in tudi potem poprodajne podpore ni bilo. Vrbek je eden redkih, ki mu je tukaj nekako ratalo. Zato pa so ljudje potem na polno kupovali rabljeno robo iz uvoza. Vem za par ljudi, ki imajo Impodane pa so zelo zadovoljni ker je traktor mehanski, simpl za delat pa še napačno ne zgledajo sedaj ti tanovi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1325
|
Objavljeno: 18 Feb 2023 18:58 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Tafe ima slabšo licenco kot IMT. Kvaliteta jekla ne sme dosegati standardov kot jo je lahko IMT (govorim za licenco MF). Zdej ko je Tafe kupil IMT je najbrž dobil tudi njihovo licenco in bi bilo za pričakovati, da se bo kvaliteta jekla izboljšala...vsaj za izvozne modele...tako da mogoče lahko kej pametnega rata iz tega čeprav je to šele osnova. Največjo težavo indijcev vidim v izdelavi precizne mehanike in električnih komponent, kot jih je IMT outsorcal v bivši YU...Iskra, prva petoletka... |
Pa si ti prepričan, da se pri licenčnih proizvodih definira nižji nivo kvalitete materialov? Sem "z obema nogama v strojništvu", pa tega še nisem slišal. Vem pa, da se določi katere rešitve se lahko uporabi, katere pa ne. Npr. se ne dovoli vgradnje kakšne napredne sklopke s konverterjem momenta, ali je dovoljena samo mehanska regulacija 3točkovne hidravlike itd... Mislim, da je kvaliteta materialov bolj ali manj v domeni proizvajalca. Poleg tega pa so cene jekel, ki se uporabljajo pri izdelavi traktorja med npr. enim bolcnom in zobnikom v menjalniku različne zgolj za kakšen € ali dva po kili. Bolj kot sam material izdelek podražijo mehanske in termične obdelave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 621
|
Objavljeno: 18 Feb 2023 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
Definira se lahko vsako malenkost. MF se je želel zaščititi, da licenčni izdelki ne bi preveč konkurirali originalu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1325
|
Objavljeno: 19 Feb 2023 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Definira se lahko vsako malenkost. MF se je želel zaščititi, da licenčni izdelki ne bi preveč konkurirali originalu. |
Odkod poznaš te zadeve, me res zanima.
Je kar nekaj primerov licenčnih izdelkov, ki ravno v kvaliteti vgrajenih materialov prekašajo originalne izdelke. En vsem znan primer je motor za tamale (en cilinder) vinkoviče. Večina poznavalcev trdi, da je jugoslovanski motor trpežnejši od IT motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 621
|
Objavljeno: 19 Feb 2023 14:27 Naslov sporočila: |
|
|
Ne poznam zadeve...tako govorijo srbski mehaniki, ki so bili tudi del IMT-ja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|