Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Dejwid Vajenec
Pridružen/-a: 21.08. 2019, 06:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 28 Mar 2021 13:59 Naslov sporočila: |
|
|
Imam 2 vprašanji in sicer imam IMT 539.
Pri vožnji po asfaltu pri "malenkost" višji hitrosti opažam, da mi je začelo tresti volan, na mestu ima tudi nekaj prostega hoda (sicer če se ne motim je to normalno), kaj bi lahko bil vzrok, končnik ali?
Ker je traktor bolj malo v uporabi (zadnje leto morda malce več zaradi gradnje), opažam da se je nabralo nekaj "svinjarije" v posodi pred črpalko goriva (če sem se prav izrazil).
Kako očistiti omenjeno zadevo?
Hvala in lp,
David |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 28 Mar 2021 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
Odpustiš matico pod posodico in jo vzameš dol ter očistiš. Potem napumpaš nafto, da ti napolni posodico.
Glede tresenja prednjih koles pa je lahko več vzrokov, od končnikov, do zračnosti v pušah vpetja prednjega mosta, do problemov v volanski glavi (manjkajo krogljice ali so obrabljene). Popravilo je poceni, vsaj deli, je pa dosti dela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1740
|
Objavljeno: 28 Mar 2021 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
Za tresenje in zanašanje volana v levo ali desno, je ponavadi problem v celem sistemu od volana do koles, glava, polž, končniki, puš ni samo v enim problem. Se splača dele naročit kje na Hrvaškem, so ceneje kot tu. Da se boš pa čisto losal tega problema pa tudi dvomim. Bo vsak IMT malo pri končni hitrosti hotel zahajat, trest. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dejwid Vajenec
Pridružen/-a: 21.08. 2019, 06:13 Prispevkov: 6
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 28 Mar 2021 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
Predlagam da tudi zamenjaš naftne filtre, ker začne tist papir v filtrih z leti razpadati in dobiš od filtra več svinjarije kot od same nafte. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 28 Mar 2021 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Zračnost oz. opletanje se da odpraviti ali spraviti na tak nivo da več ne moti. Če so končniki ok in je tudi vpetje koliko toliko ok - preveriš tako da naprej traktor dvigneš in skušaš most premikati, ti ostane samo volanska glava. Če ima volan prazen hod preden se premakne vilica, potem je najverjetneje problem v polžu oz krogljicah, ki so razpadle. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dejwid Vajenec
Pridružen/-a: 21.08. 2019, 06:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 29 Mar 2021 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
@bhocewar hvala.
Traktor sem podedoval, prej je bil cca 5 let skoraj v NEuporabi, tako da 2-3 leta nazaj so se zamenjali filtri, olja itd....
Bom pa sedaj tudi zapeljal do lokalnega mehanika (šraufa tudi traktorje), pa vse skupaj uredi tudi zračnost če bo šlo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 29 Mar 2021 23:33 Naslov sporočila: |
|
|
Dejwid je napisal/a: | @bhocewar hvala.
je bil cca 5 let skoraj v NEuporabi, tako da 2-3 leta nazaj so se zamenjali filtri, olja itd....
|
to ni staro...v tem primeru ne bi jest nič menjaval. Očisti lonček nafte in boš videl ob uporabi, če se še nabira svinjarija, pa potem menjavaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dejwid Vajenec
Pridružen/-a: 21.08. 2019, 06:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 30 Mar 2021 18:01 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Dejwid je napisal/a: | @bhocewar hvala.
je bil cca 5 let skoraj v NEuporabi, tako da 2-3 leta nazaj so se zamenjali filtri, olja itd....
|
to ni staro...v tem primeru ne bi jest nič menjaval. Očisti lonček nafte in boš videl ob uporabi, če se še nabira svinjarija, pa potem menjavaš. |
Hvala za nasvet, bom.
Sem iz čisto drugega foha (IT), tako da... IMT pa mi odlično služi ob gradnji bajte in urejanju okolice |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bony75 Vajenec
Pridružen/-a: 10.02. 2021, 11:21 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 05 Apr 2021 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
menjal sem stikalo kontakta oz. grelca, kasneje pa celotno inštalacijo, žico po žico, ampak iz vsega sem se kar precej naučil. Poleg inštalacije sem tudi dal varnostno stikalo med baterijo in maso.
Zanima me naslednje in sicer kako povezati avtomat za smernike in rele, da ob delovanju smernikov (L ali D) gori/utripa lučka v samem avtomatu. Trenutno je povezano tako, da na:
Avtomat (L,D,K,54)
- L na varovalke za L stran smernikov
- D na varovalke za D stran smernikov
- 54 na X stikalo smernika
- K na P stikalo smernika
Stikalo smernika (L, P, X)
- L na na varovalko za rele
- P in X kot je zgoraj napisno
Zanima mekako je pravilno?
Hvala
- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|