Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 29 Nov 2012 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: | CASE IH JX 95 je napisal/a: | Kaj sploh še delajo nove powerfarme 60? |
Rabljenega sem kupil. Zaenkrat sem nad traktorjem pozitivno presenecen. Lahko recem, da je to cisto zaresen traktor, narejen zelo masivno. Ce bi ga potreboval za transport bi bila tezava malo konjev, za moje potrebe pa je cisto ok. Presenecen sem nad masivnostjo prednje preme... kot, da gre za 90 konjca. Pohvalim lahko se neverjetno majhno porabo goriva. Ima perkinsov motor s 3 valji. Niti dimcka od njega, pa tudi ce ga tiscis na polno. |
Tudi jaz sem bil z perkinsom zelo zadovoljen v Landiniju. Sicer je bil 4-valjni (3331cm3). Res si ga moral malce bolj tiščati zaradi skromnega navora ampak poraba je bila res nizka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 07 Dec 2012 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | b-pod je napisal/a: | CASE IH JX 95 je napisal/a: | Kaj sploh še delajo nove powerfarme 60? |
Rabljenega sem kupil. Zaenkrat sem nad traktorjem pozitivno presenecen. Lahko recem, da je to cisto zaresen traktor, narejen zelo masivno. Ce bi ga potreboval za transport bi bila tezava malo konjev, za moje potrebe pa je cisto ok. Presenecen sem nad masivnostjo prednje preme... kot, da gre za 90 konjca. Pohvalim lahko se neverjetno majhno porabo goriva. Ima perkinsov motor s 3 valji. Niti dimcka od njega, pa tudi ce ga tiscis na polno. |
Tudi jaz sem bil z perkinsom zelo zadovoljen v Landiniju. Sicer je bil 4-valjni (3331cm3). Res si ga moral malce bolj tiščati zaradi skromnega navora ampak poraba je bila res nizka. |
Opažam, da se ta motor zelo težko ogreje na normalno delovno temperaturo. Pravzaprav, sploh dvomim, da bi ga pri temperaturah pod 0°C uspel ogreti na kakšnih 80°C. Po slabi uri vožnje je blok motorja mlačen.. brez težav ga lahko primem z roko.. po občutku ne kaj dosti več kot 45°C Najprej sem posumil, da je kaj narobe s termostatom, pa je vse ok. Si tudi ti opazil kaj podobnega? Poraba goriva je pa res izjemno nizka in najbrž iz tega izhaja dejstvo, da se motor ne ogreva kaj dosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MF FERGUSON Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.06. 2011, 11:09 Prispevkov: 427 Kraj: UTIK-GORENSKA
|
Objavljeno: 08 Dec 2012 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
Daj karton pred hladilnik pa probaj če se bo pogrel, naš se čist normalno pogreje tud zdaj ko so temparature nižje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 08 Dec 2012 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da termostat vredu odpira. Sem ga vzel ven in sprobal, pa je deloval normalno. Bom probal s kartonom. Je pa hecno kaksen ogromen hladilnik in ventilator ima ta zadeva k tistemu malemu motorcku. Ce prav razumem imas powerfarma 60 ze dalj casa? Kaksna je realna poraba taksnega traktorja pri delu ob oranju npr. ? Si imel kdaj kaksne tezave z njim? Je prednja prema trpezna ali se kaj kvari?
Ps: kako tece tvoj traktor v prostem teku? Moj se ciklicno rahlo zaganja takoj, ko ga malo obremenim, pa zaganjanje preneha.
Nazadnje urejal/a b-pod 08 Dec 2012 19:40; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MF FERGUSON Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.06. 2011, 11:09 Prispevkov: 427 Kraj: UTIK-GORENSKA
|
Objavljeno: 08 Dec 2012 19:40 Naslov sporočila: |
|
|
ne govorim o perkinsu pri mf/u
vsaj nimaš težav s pregrevanjem ga fino hladi, pa ne pozabi potem na karton in ga vzemi ven da ne pride do pregretja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 02 Feb 2013 09:27 Naslov sporočila: |
|
|
Težava rešena... Termostatski ventil je slabo tesnil in je nekaj vode krožilo skozi hladilnik tudi, če je bil ventil zaprt. Rešeno. Traktor teče kot ura. Ima mirnejši tek in tišji je. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 03 Jun 2013 17:53 Naslov sporočila: |
|
|
En skoraj neverjeten podatek: Landini je v 38,5 delovnih urah porabil 67,5l nafte. To je 1,75l/h. V teh urah je delo s 5t vitlom, brananje travnikov, vožnja drv iz gozda, košnja z rotacijsko kosilnico in nekaj malega cestnega transporta. Za nekaj čez 3t težak traktor je to najbrž kar presenetljiv podatek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drklopa Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2010, 20:12 Prispevkov: 383 Kraj: Bevško Republika
|
Objavljeno: 03 Jun 2013 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Pol se boš pa zbudu iz mokrih sanj?tako porabo ima "kad ne radi" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 03 Jun 2013 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
drklopa je napisal/a: | Pol se boš pa zbudu iz mokrih sanj?tako porabo ima "kad ne radi" |
Edina možnost napake bi bila, da mi je sosed medtem dotočil nafto v tank. Malo verjetno! (beri: ni šans)
Tudi jaz nisem verjel. Zato sem preveril, če števec ur prav dela in ugotovil, da šteje 60min po uri za 1 delovno uro, ne glede na obrate.. Meritev porabe pa sem napravil tako, da sem natankal do vrha, naredil ure, ki sem jih opisal in ponovno natankal. Ni možnosti napake, pa če verjameš ali ne. Ima pa tale motor (glej stran 18 ) https://www.perkins.com/cda/files/2587420/7/Industrial%20Lesser%20Regulated%20Engine%20Ratings%20Guide%20PN3008.pdf |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 01 Avg 2016 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Da malo osvežim temo... Naredil sem še več meritev porabe, tudi v primerih, ko je šlo za bolj intenzivno delo kot je razvoz gnoja s trosilcem, transport itd... V nobenem primeru povprečje porabe enega tanka ni preseglo 3l/h. Najvišja, cca 2,9l/h je bila poraba ob košnji in spravilu sena. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|