Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 18 Nov 2013 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
dromly je napisal/a: | Hm pozabu sem uprašat oz reči če je za prvo hidravliko potreben isti okvir oz specifike kot pri čelnem nakladaču ali povezavi za pluženje? pač da nebi umes povezava "dihala" zato uprašam kam ga povezat nasredini oz če ga je sploh treba |
Ne, ker za pluženje oziroma prvo hidravliko nimaš enakih obremenitev, kot za nakladač. Za prvo hidravliko je dovolj povezava do menjalnika z plato 100x15 mm (pretiravam za sigurnost) pri nakladaču pa moraš upoštevat, da je v dvignjenem položaju njegova sila na traktor popolnoma drugačna in je bistveno večja torzija na okvir vpetja nakladača. Če narediš vpetje za čelni nakladač brez problema samo podaljšaš še za prvo hidravliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 18 Nov 2013 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
vem vem sam k zetor nima nekih "idealnih" mest za pritrditev na sredini traktorja napram SDF in podobnim.... spodaj takoj za motrjem je na menjalniku sicer ena večja "ravnina" kjer je potrebno zvrtat še eno luknjo pa navoje urezat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 18 Nov 2013 12:08 Naslov sporočila: |
|
|
dromly je napisal/a: | vem vem sam k zetor nima nekih "idealnih" mest za pritrditev na sredini traktorja napram SDF in podobnim.... spodaj takoj za motrjem je na menjalniku sicer ena večja "ravnina" kjer je potrebno zvrtat še eno luknjo pa navoje urezat. |
Zakaj bi potem vrtal luknje na sredini, če lahko pelješ do diferenciala? Verjetno, če bi bilo predvideno vpetje tam, bi bile tudi luknje že narejene. Bistvo pri vpetju nakladača na traktor je, da je le ta pomaknjen čim bolj nazaj, ker tako zmanjšaš vrtišče na prvo premo in povečaš stabilnost traktorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 18 Nov 2013 12:43 Naslov sporočila: |
|
|
dromly je napisal/a: | @linč masivno narejen sam tisto kar bi jaz rad vidu oz detajle se ne vidi... @6245 se priporočam... Zanima me ali je vpeto kje takoj za spojom motor menjalnik? Zadaj bi ga osebno raje povezal tam kjer pridejo opore stranskih napenjalcev kajti večji zetorji(xx40 xx41) imajo na luknjah ki jih je pokazal linč zasedene z nosilci pomožnih cilindrov in rok... |
Pri zetorjih ××45, ××11 in še vseh ostalih, ki so konstrukcijsko enaki na začetek menjalnika ne moreš nič pritrjevat. "Zvonec" sklopke je prešibek za take podvige. Zato je potrebno pri teh traktorjih že v šatartu predvideti povezavo na zadnjo akso.
Če boš priden [ ] bom poiskal in naložil nekaj slik vpetja od 6245. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 18 Nov 2013 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
@simon videl sem že mojstra, ki si ga je za potrebe prednje hidravlike povezal do zvonca z dvema ali tremi vijaki na vsaki strani pač ravna linija od teh 8ih lukenj kjer pride vpeta hidravlika ali čelni. Sicer zadeva je na prvi pogled zgledala dosti kostrukcijsko podhranjena ampak pravi, da tistega ulitka k drži prednjo premo/motor/prednji del ali kardan, ki naj bi počil ob preobramenitvi obvarujie in, da naj bi sila delovala samo na strig. Mi je pa žal, da sem mel ravno tisti moment prazno baterijo, da nisem poslikal, ker je sicer čudno za pogledat ampak tud zanimivo ob enem (drugačen način razmislaja)... čeprav ni mi pa jasno kaj se dogaja na zvonu res pa, da je bila 40 serija, ki ima na oko nekaj več vijakov napram 45... Osebno mi je najbolj všeč povezava od Goloba ki je bil včasih na lavrici zdej pa je pred domžalm nekje pač na prvi pogled še kanček močnejša (mislim da zarad U-profilov) kot od linča je pa pri hidravliki narejena tako, da gre že pod prvo premo za potrebo pluženja in je tudi na sredini na parih mestih povezan zaradi zvijanja šasije... za slike se pa toplo priporočam pa da potem spacam nekaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 19 Nov 2013 11:47 Naslov sporočila: |
|
|
Bi komentiral to vpetje od Rikota in nakladač, ampak mi boste potem rekli, da ne maram Slovenskih proizvodov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 19 Nov 2013 17:21 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Bi komentiral to vpetje od Rikota in nakladač, ampak mi boste potem rekli, da ne maram Slovenskih proizvodov | Povej, glej ga, bomo že povedali ali maraš našo mehanizacijo ali ne. Meni se zdi Simonova različica precej čudno narejena, na nekih predelih protitankovsko, spet drugje, kot iz papirja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 19 Nov 2013 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
Vedet je potrebno, da se vpetje za nakladalce z okvirjem zelo razlikuje od tistih, ki okvirja nimajo (nem. Freisicht-Frontlader) in tako velik del obremenitev vzame sprednji del vpetja. Sprednji del je bil v mojem primeru še enkrat povezan, to se na sliki ne vidi, ker je demontirano oz. se vidi le kako je zarjaveto. Vpetje razen tistega dela, kjer se vidi, da je prešibko ni utrpelo v dolgoletni uporabi nobene poškodbe. Niti tedaj, ko so smo s tem nakladalcem delali izkope-kopali trdo že precej peščeno ilavico. Pa je obtežen traktor imel kar nekaj potisne sile. Slabost nakladalnika je bila, da ni imel paralelnega dviga in imel je prešibke hidravlične valje za nagib žlice. Parkrat so spremenili obliko ker so se uklonili pod silo. Vse to je riko v kasnejših izvedbah izboljšal.
Vsekakor pa se mi zdi bolje, da poskusiš vpetje naredit tako, da ohraniš kinematiko krmilnega drogovja kakor je v originalu predvideno, kot da iščeš svoje rešitve s sporno kinematiko.
Novejši nakladalnik quicke, ki nima okvirja se polno obremenjen veliko bolj ziblje na vpetju, kakor se je riko na zetorju, pa je t.i. tuj produkt, kjer naj bi v razvoju določili dopustne pomike. Ok, recimo, da to smatrajo za dopustno in vedo, da je z vgrajenim matarialom dosežena trajna dinamična trdnost.
Je pa tudi z nakladalnikom tako, kot pri vseh drugih strojih. Če ga boš bremenil s tako velikimi silami, da boš povzročil inicialne razpoke bo hitro kaj odpovedalo, če pa boš delal v območju obremenitev, ki teh razpok ne povzročijo hitro, boš pa z njim delal dlje časa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|