Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Jan 2018 11:16 Naslov sporočila: |
|
|
No pa bom še enako uprašanje podal v to temo, čeravno tretjič, saj ne vem, v kateri temi kdo bere.
Namreč zanima me, če z majhnim vijakcem na ventilu, ki je sicer v osnovi dvosmerno delujoč, le temu spremenim funkcijo, da dobim plavajočo opcijo za enosmeren cilinder, ali potem več ta ventil ne more krmiliti dvosmerni cilinder(če seveda ne zašraufam nazaj on mali vijakec)?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dklemen5 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 15:01 Prispevkov: 662 Kraj: Gorenska
|
Objavljeno: 16 Jan 2018 11:48 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | No pa bom še enako uprašanje podal v to temo, čeravno tretjič, saj ne vem, v kateri temi kdo bere.
Namreč zanima me, če z majhnim vijakcem na ventilu, ki je sicer v osnovi dvosmerno delujoč, le temu spremenim funkcijo, da dobim plavajočo opcijo za enosmeren cilinder, ali potem več ta ventil ne more krmiliti dvosmerni cilinder(če seveda ne zašraufam nazaj on mali vijakec)?? |
Sprašuješ o dvosmenem ventilu,kateri ima vgrajeno blokado ene od dveh smeri delovanja?
če zašravfaš tisti vijak narediš enosmerni ventil(uporabljaš ga recimo za kiper prikolico) ,ko ga odšravfaš dobiš spet dvosmerni ventil.
Dvosmerni ventil z plavajočem položajem ne dobiš na ta način ,za tega je drugačen ventil in špula. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Jan 2018 12:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ja v osnovi je dvosmerni ventil z tremi pozicijami ročice.1- cilinder ven,2-blokiranje(osnovno stanje ventila,če spustiš ročko),3-cilinder noter.
Vijaka nisem nič vijačil, ker sem tu raje uprašal. Torej, če bi ga privil, bi dobil kiper klasični ventil, za upravlanje enosmernega cilindra. Ampak v plavajoči legi on verjetno ne bi ostal. trebal bi ga v to lego držati da bi bil cilinder razbremenjen.
Torej če to naredim, potem več dvosmernega cilindra po tvoji presoji ne bo moč krmiliti?(razen če spet odvijem vijakec). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dklemen5 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 15:01 Prispevkov: 662 Kraj: Gorenska
|
Objavljeno: 16 Jan 2018 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | Ja v osnovi je dvosmerni ventil z tremi pozicijami ročice.1- cilinder ven,2-blokiranje(osnovno stanje ventila,če spustiš ročko),3-cilinder noter.
Vijaka nisem nič vijačil, ker sem tu raje uprašal. Torej, če bi ga privil, bi dobil kiper klasični ventil, za upravlanje enosmernega cilindra. Ampak v plavajoči legi on verjetno ne bi ostal. trebal bi ga v to lego držati da bi bil cilinder razbremenjen.
Torej če to naredim, potem več dvosmernega cilindra po tvoji presoji ne bo moč krmiliti?(razen če spet odvijem vijakec). |
Dvosmerni ventil ima samo dve poziciji in stanje 0.Če boš vijak zašravfal boš cilinder krmilil enostransko.Če ima ventil funkcijo ,da se v skrajni legi zatakne lahko imaš plavajoč položaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Jan 2018 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
ja trenutno ima te tvoje omenjene 3 pozicije. ČE si predstavljaš je v srednjem osnovnem stanju zaprt dvosmerni, v eno gre ven, v drugo noter. Priklopil sem enosmerni cilinder. Če sem ga želel spustiti, sem enostavno moral ročico rahlo čist malo poriniti iz srednjega nevtralnega položaja naprej. A ne preveč. Takrat je lepo bila funkcija kiper-plavajoče. A TAM ROČICA NE OSTANE. Moral sem jo držati. Torej če bom privil vijakec, bom pač ne rabil zgleda tako točno držati ročko naprej v legi za plavanje, ampak ročko porinem brez strahu do blokirnega vijakca, ki mi bo omejeval nadalnji gib do konca.
Pri Zetorju 52 pa je to drugače narejeno. Tam pa ostane v plavajoči legi dvosmerni cilinder. Ali enosmerni. Ventil ima 4 pozicije. Očitno pač je tako že ventil narejen.
Torej ne bom na Goldoniju nič spreminjal. Pač bom moral večkrat ročko med pobiranjem hedra rahlo poriniti naprej, da bo lepo grabil. Ker v legi ročka ne bo obstala kot na Zetorju.
Hvala ti za trud. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 17 Jan 2018 09:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ali ni rešitev v 75 cm fleksibilne cevi z dvemi moškimi hitri spojki na koncu? Z to cevjo povežeš drugi izhod na dvosmernem ventilu (hitri spojki) in cev za povrat olja v menjalnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 17 Jan 2018 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen! Zanimalo me je namreč, če bi jaz tisti vijakec še bolj odvil in bi s tem dobil še eno skrajno lego ročke naprej, v kateri bi se ročka celo sama zataknila morda in je ne bi trebalo držati. .. Tako da ugotavljam, da jo bo treba držati v vsakem primeru, tudi v tvojem, le da v tvojem ne bi rabil tako tocno paziti, da ne tiscim tok naprej, če vijak pustim kot je. Verjetno bom pusto kot je, bom pač malo bolj natancno tiščal rocko naprej kot do sedaj.
Saj veš, da obvezno rabim oba zdajšnja ventila v dvosmerno delujoči verziji.
VIjakec, če koga zanima, vidi se na desni strani slike tik iznad gibljivo črno hidravlično cevjo. Notranji ventil pri sedežu to ima, zunanji nima.:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 17 Jan 2018 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: |
Saj veš, da obvezno rabim oba zdajšnja ventila v dvosmerno delujoči verziji.
|
Z dodatno cevjo ne zgubiš dvosmernost, oziroma jo zgubiš samo v času ko je cev priklopljena na hitre spojke.
Lahko bi tudi rešil da ne moraš ročko držati za plavajoč položaj. Daš vzmet na ročko ki jo pritisne (potegne) v plavajoč položaj. Edino bi v tem primeru olje nenehno teklo po povratni cevi.
Praviš da plavajoče delovanje dobiš brez spremembe položaja vijaka, z pravilno doziranim delovanjem na ročko. Kaj pa se zgodi če ročko preveč premakneš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
VEm da z baypass cevjo ne izgubim dvojnega delovanja, a moj stavek se nanašal na enega prej, da če pa bi privil vijak, pa bi to izgubil...
Ročke ne moreš kar nekam privezati-blokirati, ker moraš z njo nenehoma pri baliranju delati. In tudi, če jo bi, bi moral priviti vijak, ker tako natančno jo privezati, da ne gre predaleč naprej, je že umetnost...
Citiram: | Praviš da plavajoče delovanje dobiš brez spremembe položaja vijaka, z pravilno doziranim delovanjem na ročko. Kaj pa se zgodi če ročko preveč premakneš? |
Plavajočo funkcijo(torej razbremenitev enosmernega cilindra v mojem primeru)lahko dobim na OBEH ventilih. Iskreno povedano, to sem prakticiral na zunanjem desnem paru, notranjega nisem niti poiskusil! Torej s rahlim tiščanjem ročke naprej(se pravi kontra, kot povlečeš, če enosmeren cilinder daš v delovanje). A ne preveč, ker če si porinil do končne lege, sicer ni tako nenormalnega zavijanja sistema kot pri kakšenem Štoretu, pa vendar si čutil, da se sistem nekam obremenjuje(torej je tlak nastajal na oni drugi zaprti hitri spojki ventila).
NO NA KONCU IMAŠ PRAV-BAYPASS CEV REŠI VSE. Razen tega ne, da bi ročica ostala v plavajoči legi. Pa tudi nekega dodatnega pregrevanja sistema verjetno ne bi zato bilo. Saj je pretok odprt. Plavajoči položaj pa je dobro, da je omogočen, ker heder, če ga spustiš na grbini, ko je on na njej, ostane malce povzdignjen. Ko zapelje to kopirno kolo hedra v jamo, pa več se ne spusti samo navzdol in pušča krmo. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 18 Jan 2018 10:34 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala na pojasnilu kaj se dogaja če ročko preveč premakneš. Verjetno se sliši varnostni ventil ki v tem primeru prepusti olje.
Ročko ne fiksno privezati, ampak na vzmet. Koželiš delovati na cilinder potegneš ročko v drugo smer. Pri tem moraš premagati silo vzmeti in se vzmet rastegne. Čim ročko pustiš jo vzmet vrne spet v prosti pretok olja v menjalnik (plavajoč položaj). Mogoče niti ne rabiš vzmet. Sam na ročko privežeš utež ki je dovolj težka da ročko premakne navzdol. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|